Part〜thirty four 🫧ふツス

47 8 34
                                    

.
.
.
.
.
جونگکووک منی گەڕاندەوە.......و ڕاستەوخۆ ڕۆیشتمە باوەشی دایکم....

ئیلی:ئای دایکە بیرم کردبووی.....

خاتوو کیم:ئای منیش شیرینەکەم بیرم کردبووی......ئایا تۆ کاتێکی خۆشت بەسەر برد لەگەڵ جونگکووک.

ئیلی:ئاهـــ بەڵێ دایکە گیان......
ئـــ......تای کوا؟!

خاتوو کیم:ئەو لە ژوورەکەیەتی وتی کەمێک دەخەوم...

ئیلی:ئاهـــ باشە من کەمێکی دیکە دەگەڕێمەوە.....(کاتێ بەرەو سەرەوە ڕایکرد)

ڕۆیشتمە بەردەم ژوورەکەی تای بێ لەدەرگادان ڕۆیشتمە ژوورەوە و خۆم هەڵدا بەسەریا...

ئیلی:واااا تای بیرم کردبووی.....

تای:تۆ هاتیتەوە مشکی بچووک؟!(کاتێ سەری بەرز کردەوە)

ئیلی:ئای وادیارە تۆ مێشکت لەسەر خۆی نیە بێگوومان منم....

تای:هههههـــ باشە باش .....ئێ بچکۆل گەشتەکەت لەگەڵ جونگکووک چۆن ڕۆیشت؟

ئیلی:خۆش بوو....ئەی گەشتەکەی تۆ لەگەڵ ئارا چۆن دەڕۆیشت(بە لاچاو کاتێ سێری کرد)

تای:ئحمـــــ ئەو بچکۆلە وادیارە باسی کردووە.....

ئیلی:بێگوومان باسی دەکات من تاکە هاوڕێی نزیکی ئەوم......

تای:ههــ(زەردەخەنەیەکی بە فیزی کرد)

ئیلی:با ئێستا نانی نیوەڕۆ بخۆین دوای دەبێت هەموویم بۆ باس بکەی(کاتێ دەستی تای گرت و بەدوای خۆیدا ڕایکێشا)

تای:ئای مشکی بچووک باشە باشە باسی دەکەم قۆڵم بەربدە خۆم یەم...

ئیلی:خۆ من ئەوەندەش توند قۆڵم نەگرتبووی تا ئازارت بدەم هەی گەیی(بە پێکەنینەوە)

تای:ئەوە تۆ بە منت وت گەیی....کوڕە جونگکو...(ویستی قسەکەی تەواو بکات بەڵام ئیلی کێشای بە دەمیا)

ئیلی:نەکەی هەرگیز بە دەستگیرانەکەم بڵێی گەی ناشرینی گەمژە(کاتێ ڕۆیشت)

تای:واهـــ چۆن لەسەری دەکاتەوە خۆ جارێ هاوسەرگیریشیان نەکردووە...(بە هێواشی)

ئیلی:بەم زوانە هاوسەرگیری دەکەین (بە هاوارەوە تا تایهیۆنگ گوێی لێبێ)
.
.
.
.
پۆڤ/کاتی نانخواردنی نیوەڕۆ....
هەمووان لەسەر مێزی نانخواردن بوون وە خەریکی خواردنی نانی نیوەڕۆ بوون.....هەمووان بێدەنگ بوون تەنها دەنگی قاپ و کەوچک دەهات....
تا بەڕێز کیم بێدەنگیەکەی پچڕاند.....

بـ.کیم:کچم جونگکووک چۆنە؟!

ئیلی:ئاهـــ ئەو باشە باوکەگیان (کاتێ دەمی پڕ خواردن بوو)

بـ.کیم:دیارە زۆرت برسیە هههههــــــ..

ئیلی:ئای بێگوومان نزیکەی ٣ ڕۆژ دەبێت خواردنی دەستی دایکمم نەخواردووە

بـ.کیم:ههههـــ چەندت دەوێ بیخۆ تاقانەکەم....من دەڕۆمە سەر کار ئەم ماوەیە یارمەتی تای دەدەم لە کاری کۆمپانیا هەربۆیە کچم تۆش لەگەڵ جونگکووک کات بەسەر ببە....

ئیلی:ئای زۆر سوپاس باوکە گیان....مواهــــ(کاتێ بە دەستی ماچی بۆ هەڵدا)

بـ.کیم:ماڵئاوا،...ئازیزم....تای...

خـ.کیم:ماڵئاوا گیانەکەم...

تای:ماڵئاوا باوکە گیان...

ئیلی:(دوای ئەوەی باوکم ڕۆیشت ڕۆیشتمە ژوورەکەم و لەسەر بێدەکەم ڕاکشام جونگکووک نامەی ناردبوو.....)

لە چات*•

جونگکووک:خانمه بچووکەکەم چی دەکات؟!

ئیلی:نانم دەخوارد کەمێ پێش ئێستا هاتمە ژوورەکەم.....چی دەربارەی تۆ...

جونگکووک:زۆر باشە.......
من لە دەرەوەم......

ئیلی:بۆچی؟!

جونگکووک:کەمێک کارم بۆ درووست بوو لە کۆمپانیا...وا خەریکم دەگەڕێمەوە

ئیلی:ئاهــــ باشە ئاگاداری خۆت بە بە هێمنی شۆفێری بکە....

جونگکووک:نیگەران مەبە هەرخۆی وا گەیشتمە بەردەرگا...

ئیلی:ئهمـــ...زۆر باشە پشوو بدە....

جونگکووک:ماڵئاوا شازادە

ئیلی:ماڵئاوا پیاوی تووڕە..
.
.
.
.
.
.
.
دوای ئەوەی کۆتایم بە چاتەکە هێنا ڕاستەوخۆ خەوتم.........
.
.
.
.
پۆڤ/جونگکووک
دوای ئەوەی گەڕامەوە لە کۆمپانیا....ڕۆیشتمە ژوورەکەم گەرماوێکم کرد نزیکەی ٢٠ خولەکم پێچوو....پۆشاکێکی ئاسوودەم لەبەرکرد......ڕۆیشتمە سەر بێدەکەم تا بخەوم بەڵام خەوم لێنەکەوت....هەربۆیە هەستامەوە......ڕۆیشتمە نێو ئۆتۆمبێلەکەم بەرەو ماڵەکەی خۆم و ئیلی بەڕێدەکەوتم.....سبەینێ دەیبەم پیشانی دەدەم و دیزاینی باخچەکە دەکات دەمەوێ بەدڵی ئەو بێت......

دوای ١٠ خولەک گەیشتم....هەندێک ئەندازیاری بەنەوبانگ هاتبوون بۆ دیزاین کردنی.....منیش پێمدەوتن کە چۆن بیکەن....
٢ کاتژمێرم پێچوو وە گەڕامەوە کاتژمێر ٥ ئێوارە بوو......
ڕۆیشتمە ژوورەکەم پاڵکەوتم و خەوتم......
.
.
.
.
پۆڤ/ئیلی.
.
.
.
ببورن ئەم پاڕتە کەم بوو بەس هەر ئەوەنەم توانی چونکە بەجدی خەوم یەت بمبوورن......شەو شاد گایس....

『زەردەخەنەکەت دڵم دەبات...』🌬️モら(تەواوکراوە)Where stories live. Discover now