27. BÖLÜM

2 1 0
                                    

Dış ses

Araba ile basıp karargaha gitti. Mete ve Aslı herkes panik Aslı öfkeliydi. Korku yoktu vücudunda saf öfke vardı. Herkes ona bakıyordu plaka belli yer belli değildi.  Herkes hazir konumda oturuyordu. Kapıdan kor hatunun sesi duyuldu Vedat'la içeri girdi elinde bastonu gözünde öfke ama ondada korku yoktu. Aslı ile anlaşamamasının nedeni buydu her olaya verdikleri tepkilerin aynı oluşu. Aslı'nın önüne durdu bastonu vurdu.

Körhatun: Torunlarımı bana getirecesun ha benim adum kör hatun ise ha sen benum kizimin tohumu isen oğlumun tohumu isen ha bu Vedat'in yetiştirdiği Asi kız isen ha o torunlarumi getureceksun bağaa!!!

Aslı konuşmadı başını salladı o esnada yığıldı kör hatun güçlü bünyesinde Kendinden olanı kaybetmeye guç kalmamıştı. Eli göğüsünde yığıldı. Aslı panikle kolunu tuttu. Yerde yatan körhatuna baktı.

Aslı: Nine iyi misin ninee!!! Ambulans çağırın!!! Ambulans!!

Hastanede hemen anjiyo yapıp yoğun bakıma aldılar kaç yıllık koca Körhatun bedeninde onca kablo yatıyordu. Aslı ve Vedat camın ardından baktı. Iki kızını 4 yıl ara ile Toprağa vermiş 1 kızı ise yaninda oğlu gibi gördüğü Damadı ve iki torununu da alıp gitmişti. Diğer kızı ise torunu ile beraber arabada yanarak can vermişti. O zamanlarda bile yığılmamıştı Körhatun ama 70 li yaşlardaki bünyesi artık acıya dayanamayacak kadar çökmüştü. Torunları tutmuştu hayatta onu. Şimdi ölümle burun buruna kalan torunları

Vedat ve Aslı baktı önce öylece sonra sesizliği vedat bozdu elini attı Aslı'nın omzuna.

Vedat: en son sen kaçırıldığında olmuştu böyle

Aslı Nasıl?

****
2 yıl önce

Hakkari

Kör hatun tüm heybeti ile çıktı merdivenleri. Vedat'ın evinin. Kapısına dayandı bastonla tak tak vurdu kapıya . Vedat silahını kapıp kapınin deliğinden baktı. Kor hatun'u görünce beline soktu silahı ama Açması ile bastonu kafasına yemesi bir oldu.

Vedat: anne napıyon ya!

Körhatun: ha sen burda ne salaklaniyisun benum torinum orda can çekişirken. Ha bağa çığlıkları gelirken sen napayisın Vedat!

Vedat: ya duş alamaya geldim! Haber yok!!

Körhatun : ula sen duşta keyif çatayisun benum kizim bir aydur ha o piclerun elinde sen burada duşta keyif çatayisun !! Sen gardaşının emanetune ha boyle mi sahip çikayisun!! Baga çığlıklarını dinletiler kızımın!! Ha gidecesun alacasun onu bağa o zamana kadar ne uyku ne yemek ha hepsu haramdur sağa git kizimi al gel bağa Vedat gardaşunun hakku içun ha , benim kızimun hakku içun ha senin yüzunden ölen kızimun hatrı içun gidecesun alacasun torunumu ordan!!

Hiç snein yüzünden dememişti kor hatun ilkkez belli etmek istemediği düşünceleri vuruyordu Vedat'ın yüzune  afalladı Vedat bu kadar sevdiğini bilmiyordu. Hep kavga ederlerdi. Içi buruldu kendi kizı aklına geldi vedat'ın Körhatun tek bir söz daha edip gitti.

Körhatun: istibahrat midur ne sikse ha o olmasın galk al yanina oğlunu bulun kızini. Sen kiz çocuğun orda ağlarken burda yatamazsin babasun sen! Babaluk kabul degul ise hem amcasun hem enistesun oğa !! Bağa cesedini getirmeyecesun bağa  kızımı getirecesun yohsa ha bu kahinat sahidum ha bir anan olmaz da hayatunda  dağ daş gez ha bağa kızımı getir Vedat.

Inerken Selçukla karşılaştı selçuk tam selam vercekken suratına bir tokatta o yedi.

Selçuk: Nene ne yapayisun!!

KURALSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin