sovmeyin hepsini oylesine ve ironi olarak yaziyorum ve maya nbr knk😝🙌🏿
Maya ve ben(ceren) hindistana sonunda varmistik orada stand kullanan baska kisilerin oldugunu biliyorduk ve standlar hakkinda bilgi toplamak istiyorduk yoksa neden hindistana kendi istegimizle gidelim amk.
Orada bir grup stand kullanicisi ile karsilastik iki tanesi daha ogrenciydi digerleri daha buyuktu ozelliklede joseph adinda bi bunak vardi.
Hindistanlilarin arasinda dikkat cekiyorlardi ve standlarini gorebilmistik dikkatimizi cekti ama fazla takilmadik saat gec oldugu icin otelimize gidip orada kalmistik. *yarin sabah* yine o stand kullanicalarindan bir kacini gorduk birbirlerinden biraz ayrilmizlardi fikkatimi cektigi icin beyaz saclinin yanina gitmitsim garip bir sac modeli vardi ismi Polnareff ti.Nazikce selam verdim sohbete basladik sansima konuskan biriydi beraber konusarak yuruyorduk daha sonra karsidan Maya yi gordum Polnareff in arkadasi olan Jotaro isimli sapkali okul uniformasi giyen biriyle birlikte bize dogru yuruyorlardi.Onlarla karsilasinca durduk ve dordumuz sohbet etmeye basladik.Jotaro sohbete fazla katilmiyor sessiz kaliyordu daha cok ben ve Polnareff konusuyorduk bi anda jotaro Maya nin kolunu cekti.Gitmemiz gereken bir yer var sonra gorusuruz,dedi ve uzaklastilar.
Maya: J-jotaro!?Neden bi anda bunu yaptin
Jotaro:yalniz kalmak istedim
maya:Neden? ne guzel sohbet ediyorduk
jotaro:o iki aptal cok ve bos konusuyorlar basbasa kalmamiz daha iyi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAYA ve JOTARO nun bombastik sikko hikayesi
Humormayayi sinirlwndirmek icin ozel olarak yazilmistir