oběť číslo 15/16

18 0 0
                                    

Den 1

První den v nové škole, nový začátek všeho, i nové oběti. Zatím nikdo nepřišel na to, že já jsem ten kterému se přezdívá vrah A.  Proč A ? Každé své oběti uříznu obě ruce a jednu nohu a položím je vedle těla do tvaru A. Chtěl jsem se nějak proslavit, ale jsem obyčejný student. Nebo aspoň si to myslím, ale prý opak je pravdou. Prý jsem pohledný a chytrý, každé holky i kluka sen jsem. Ale to je jedno, chci udělat tuhle školu taky slavnou, takže si najdu přítelkyni, nebo přítele a toho zabiju. Jsem tady pár hodin a už jsem si našel svojí další oběť. Conan Mctroy. Conan je kapitán basketbalového týmu, jeho snem je hrát i v NBA , ale to se chudáčkovi nepovede. Nemůžu na něj hned zaútočit, bylo by to jasné, musím si počkat na správnou příležitost. Zatím budu jenom pozorovat, jako zvířata v zoo. Všichni tady jsou pro mě jenom lovná zvěř, tak co čekat, jsem přece vrah A. Sériový vrah co zabil už čtrnáct lidí, chci v tomhle pokračovat, je to náplň mého života. To je teď jedno, Conan za mnou přišel jestli by jsem ho naučil španělsky, mám totiž rodinu v mexiku, tohle je moje dobrá příležitost. Přikývl jsem mu na to a po škole jsem jel k němu domu. Jak bych to řekl slušně ? Conan je promiskuitní. Když jsem přišel k němu do pokoje, okamžitě mě přitlačil ke dveřím a řekl mi. ,, Víš, já se nechci učit španělsky, ale spíš by jsi mě mohl naučit tango, tango v posteli." Ja jsem se na tohle jenom pousmál a začal mě líbat. Líbí se mi jak si hraje na dominantního, přitom je submisivní. Sundal si tričko a pokračoval. Byl lehce nervózní, trochu se potil a zároveň jsem cítil všechno, hlavně jeho ztopořený penis. Neříkám nic ale tohle mě také vzrušilo, když ucítil můj penis zeptal se. ,, Mám přitvrdit ?" Já se jenom pousmál a položil mu ruce na ramena. On jako poslušná malá děvka si hned klekl, během toho co mi pomalu sundaval kalhoty tak se na mě díval. Nejdříve mi jenom honil a pak přitvrdil i na orální hrátky a nakonec jsme přišli k té jeho lekci tanga. Nejdříve se divil proč si beru kondom, stačila jedna lež a už držel hubu, řekl jsem mu že mám aids, pravý důvod jsem mu neřekl, ještě by se vyděsil. Nečekal jsem že bude perfektní v posteli. Po tom co jsme skončili lekci jsem šel do koupelny, připravit se na moje pravé uspokojení. Když jsem přišel do jeho pokoje vyděsil se. Okamžitě jsem ho pobodal, uřízl ruce a nohy. Ale měl jsem problém, stále jsem byl nadržený, tak mě nenapadlo nic jinačího než mu dát poslední lekci tanga, kondom jsem už neměl a v koši se mi nechtěl hledat. Tak jsem do něj šel bez ochrany. Po úplném sebeuspokojení jsem musel všechno uklidit, tohle bylo nejvíc nechutné uklízení co jsem dělal za tu dobu co zabijim, je to teď už jedno. Šel jsem domu a objednal nové náčiní. Nože, pistol, náboje a kondomy.

Den.2

Hned co jsem přišel do školy, tak řešili útok Vraha . Ale začli se hned dělat teorie, pomluvy a klepy, že jsem to byl já. Každý říkal mé jméno. Felix Brown. Znervóznilo mě to, každý spojoval mě semnou. Musím si vybrat okamžitě jinačí obět, ale zároveň držet svůj interval, dvacet osm dnů. Musím to vydržet a tentokrát zabít holku, dělám to takhle na střídačku.

Den.3

Našel jsem si další oběť. Je to moje sestra. Mně hodně blízký člověk, to by mohlo odradit moje podezření, kdo by teda zabíjel svojí sestru ? Jenom já, slavný vrah A. Aspoň jí nemusim stalkovat. Svojí sestru přece znám ne ? Ale od včerejška se chová divně. Všimnul jsem si lehkých změn na jejím chování. Nemyslím si, že slyšela ty klepy o mně, ale člověk nikdy neví.

Den.4

Len, neboli moje sestra mi dneska oznámila, že je ťehotná. Neřekla mi s kým. Když mi to říkala byla nešťastná, vím že jí nikdo neznásilnil, nikam totiš nechodí, takže to musí být někdo koho zná a pozvala si ho k nám. Musím z ní dostat kdo je otec toho dítěte. Nějakou dobu jsem jí ukliďnoval. Plakala, nešlo jí utišit. Asi po půl hodině se uklidnila a změnila téma. Vrah A. Ona pravdu znát nemůže, začal jsem jí říkat jak by jsem tohle já nikdy neudělal a jak nejsem tohle monstrum. Sežrala mi to i s navijákem. Po téhle dlouhlé konverzaci odešla do svého pokoje. Jaká škoda že už má jenom dvacet čtry dnů. Ale zároveň se cítim špatně pro to dítě. Len by byla dobrá matka. A to dítě by bylo šťastné, i když nevim kdo je fotr, tak si myslím, že by bylo šťastné.

Vrah AKde žijí příběhy. Začni objevovat