تقدم فريد بغضب وسحب يوسف من ياقة قميصه وهتف : اانت مين يا روووح امك ؟ ووقف معاهم ليه وايه اللي بيحصل هنااا ؟!
قبض يوسف ع يد فريد وهتف بانزعاج وغضب : انت اللي مين ياا جدع انت ، ونزل ايدك دي انت مجنون ؟
جحظة عيون الفتيات برعب وحاولنا التدخل بينهم
هتفت عهد برعب وهي تحاول فك قبضه فريد : سيييبه بقاا ده يوسف ابن عمـــي !!
سما باحراج من تصرفات أخيها : ااصبر بس ياا أبيه عشااان خاطري ده يوسف ابن عم عهد وجااي يطمن عليها '
يوسف بغضب وسخط وهو ينفض يد فريد: سيب بقااا قلتلك ابن عمها, انت بقاا مين ؟ وبتدخل ليه اصلا ؟!
غمغمت سما باحراج شديد : ده اخويا يا استاذ يوسف هو ميقصدش ؛
رمق فريد عهد بنظره متواعده ؛ وقام بسحب سما وانصرف ؛
زفرا يوسف وتمتم ب استنكار : بقي حته القشطه دي اخوها التور الهايج ده ؟!
يوسف بخفوت : ايه الحظ المنيل ده "هويدا ب استغراب : بتقول حاجه يا يوسف ؟؟
- مبقولش تعالوا اوصلكم ''
تململت عهد ف وقفتها وهتفت : بني ادم متوحش !!
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
ف شركه احمد الصياد ~
هتفه حور بغضب وملل : ممكن اعرف هتفضل زعلان كده كتير ؟!هتف خالد بغل : لما البيه بتاعك ينزل من عندكم بعد نص الليل , واهلك مسافرين عايزني افرح ، ولا اقف اتفرج واسقفلكم ؟!
زحفت حور بهدوء أمام خالد ، وغمغمت برقه مصطنعه : انت عارفه انك انت اللي ف قلبي وبس ثم صمتت لبرهه : وهي تسحب السيجاره من فم خالد وتضعه بين شفتيها : وتنفخ دخانها ف وجه خالد ،
ثم هتفت بسخريه : عمر ده مجرد مصلحه أنا وأنت هنكسب منها !!رد بشك : أنا لحد دلوقتي مكسبتش اي حاجه
ثم قال بفحيح : انتي بس اللي كسبانه وانا مش بالع الحكايه دي !!دارت حور حول خالد كافعي سامه , وهمست بجانب أذنه بخبث : هو أنا وأنت اي مش واحد يا حبيبي ؟!
رتبت ع كتفه ثم هتفت: مصلحتنا واحده !التفت خالد وهو يجذب حور بعنف وغمغم : لو كنتي بتلعبي بي هقتلك يا حور !!
اشاره بيده الي جانب راسها : حطي ده ف دماغك ؛- ايه اللي بيحصل هنا بالظبط ؟!
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
ف منزل المهندس إبراهيم ~
هتفت سهير بتساؤل : كلمت اخواتك يا مروان يا ابني ؟!مروان وهو يلتفت لها : ايوه يا امي وهم بخير '
غمغمت سهير: اخواتك وحشوني اوي هو مازن قالك هيرجع امتي ؟!
تمتم مروان : بعد بكره بأذن الله ؛
صمتت سهير ثم هتفت : ربنا يرجعه بالسلامه هو واختك ؛
أنت تقرأ
عندما يعشق الشيطان
Romanceهو وبكل اختصار شيطان وقح ،، لا يفرق بين الحلال والحرام ،،بين الصح والخطا ،،نسوانجي درجه اولى ،،مغرور جدا ،، متملك قاسي لا يعترف بالحب ،،النساء بالنسبه له للشهوه فقط لا غير ،، ماذا يحدث عندما يلتقي بيها وهي الخجوله البريئه التي لم يعرف الحب طريقه لقل...