7. rész A levél útja

36 5 8
                                    

(Az előző rész össze foglolója)
Alastor és Lucifer rádióadása ahol Vox figyelmeztette Alastort a közeli veszéjre és Lilith rájött hogy Lucifer kivel van együtt. Vox elrabolta Lucifer és megsebesítette. Lucifer egy levelet küld fivérénék hogy segítsen neki.
(Összefoglaló vége)

Senki pov:

Lilith: Tehát Lucifer a földön össze jött Alastoral. Azt akarom hogy figyeld őt és hogy ezt megbánja. MEGÉRTETTED?!

Michel: Persze asszonyom.

Michael pov:

Láttam valamit Az felém ment ez tuti Lucifer levele.

Michael: Asszonyom egy pillanatot tessék várni.

Magamhoz húztam a levelet. Ez tényleg Azraelnek küldte mi?! Itt az idő hogy eleget tegyek Lilith kérésének. De vajon mekkora a baj azért halált nem akarok mert ojan nem is lehet nem? Úgy tűnik a földer látogatok. De meg kell kérdeznem apám.

Apám elé járultam.

Michael: Teljes tisztelettel apám. Van egy sürgős elintézni valóm a földön le mehetnék hogy meglátogassam a fivérem?

Isten: És mi lenne ennyire fontos?

Megmutattam apámnak

Isten: Mi Lucifer bajban van?!  Soha nem tud magára vigyázni és ki az az Alastor?

Michael: Úgy tűnik Lucifer új párja.

Isten: Mi van új barátj akkor lehet hogy papa leszek?

Michael: De hisz maga már papa ott van Charlie.

Isten: Ki?!

Michael: Apa neked semmit nem mondanak a Serafinok?!

Isten: Nem nem tudok semmiről tényleg Lucifer miért van a földön?

Michael: Apa ez azt jelenti...
A szívem megállt nem apám parancsolta hogy lelökjem Lucifert hanem Sera akarta. Apa?

Isten: Igen fiam?

Michael: Tucc Luciferről és a pokol uráról?

Isten: Miről? Már végleg nem értem miről zagyválsz! Beszélj érthetően!
Gyere ülj le és meséled el miről beszélsz!

Miután elmeséltem mindent szinte fájt a szívem. Hogy annyi éven keresztül bántottam a fivérem.

Isten: Fiam hívj össze mindenkit! Most azonnal!

Elmentem a toronyig meg húztam a harangot 5x ez azt jelenti minden rangal rendelkezőnek meg kell jelennie ott.

Öszegyültünk:

Mindenki mozgolódott.

Isten: Tudom hogy legutóbb a teremtéskor volt ijen gyülés de mindenből kihagytatok így azt hittem minden rendben. De nem közel sem EGY SERAFINNAK AZ A DOLGA HOGY KÖZÖLJE VELEM HA VALAMI VAN E HEJETT MEGPRÓBÁLT IRÁNYÍTANI ÉS TELJES KÁOSZ LETT A VÉGE!! Ezennel kijelentem Serát legokozom és a verembe küldöm amit magának ásott. Ádám csalódtam venned. Kicsit többet vártam de nem kapsz büntetést. Emily lesz a fő Seraginunk. Lilith jöjjön a mennybe vissz ide hozzánk nyaralhat én meg el leszek Charlieval. És most én Michael és Azael akinek szánták a levelet lemegyünk Luciferhez és meggyógyítjuk.

Azrael rám nézett. Én csak elfordítottam a fejem.

Lementünk a Földre megmutatta nekünk Azrael a házat. Bementünk arany vér foltok vezettek fel az emeletre ott is egy szobába ahol ketten feküdtek az ágyon.

Radioapple a világunkbanWhere stories live. Discover now