Část 8

880 7 11
                                    

Znovu rukama hladím její tělo, kontroluju dlaně, abych věděl že ji pouta moc neškrtí. Ještě prodýchává orgasmus, hrudník se jí zvedá a klesá, krásná pevná prsa, bradavky mučené skřipečky se závažím. Z šuplíku skříně vyndám vibrační hlavici, zapnu ji zatím na nejnižší vibrace a přiložím ji k závažím visícím na svorce, kterou má na bradavce.

Její výraz vypovídá o směsi pocitů, bolesti z rozvibrovaných svorek, slasti, dychtivosti. Pusu má sevřenou, snaží se zůstat potichu, hlavu položenou na stranu, opřenou o rameno. Oddálím hlavici od bradavky, vložím si ji do dlaně a přiložím k jejímu rozkroku. Okamžitě se začne třást, užívá si vibrace přímo na poštěváčku. Opět je zavalená vjemy, hlavice odtlačuje do stran svorky které má na kundě a tím ji ještě víc rozevírá. Hlavici držím palcem a malíčkem v dlani tak, že ji můžu tisknout na její nejcitlivější místo a zároveň mít dva prsty v ní a dráždit její bod G.

Cítím, jak mi po prstech stékají její šťávy, v kundičce už jí začíná znovu cukat, předzvěst blížícího se orgasmu. „Ty se mi tu uděláš hned, že ano, děvko?" „Ano, tohle dlouho nevydržím," odpoví a krouží pánví, jak jen jí její upoutání dovolí. „Jestli opět zaneřádíš podlahu, budeš to uklízet hned jak tě odpoutám, je ti to jasný, ty špinavá kurvo?" „Ano, pane, vše po sobě poctivě očistím," odpovídá mezi vzdechy.

Nastavím vyšší intenzitu vibrací a dlaní druhé ruky jí zakryji pusu a nos, takže nemůže dýchat. Dál jí prstím, špička prstů přímo na bodu G, cítím, jak se mi kolem prstů svírá, její horko a mokro. Snaží se nadechnout, naprázdno lapá po dechu, třese se, vzpouzí se v poutech, v obličeji začíná rudnout. Ale nezmůže nic, je rozkročená do X u kříže, vydaná mně na milost. Pozoruju ji, abych odhadl ten správný moment, kdy ji nechat nadechnout. Pár posledních pohybů prsty v její kundě a roztřese se orgasmem. V tu chvíli sundám ruku z pusy, začne zhluboka dýchat a tím si ještě umocní prožitek orgasmu.

Nedopřeji jí ani chvilku oddechu, vibraci zapnu na nejvyšší stupeň, druhou rukou hladím její tělo, prsa, zadeček. Začnu ji líbat na krku, instinktivně zvrátí hlavu na stranu, aby mi ho ještě více nabídla. Mezi líbáním ji do krku i dravě koušu. Ona se už vůbec neovládá, nahlas křičí a sténá, pánví se sama ještě víc nabízí vibracím. Využiju toho, nasliním si prst a vklouznu rukou mezi konstrukci kříže a její zadek a jeden prst jí strčím přímo do zadečku. Zadek má zatnutý, jak se propíná v poutech a jak nastavuje klín, ale přesto trvá pouze okamžik, než má plné obě dírky. Prsty jí vyšukávám jak anál, tak kundu, vibrace nastavené na nejvyšší intenzitu se přenášejí přímo do jejího poštěváčku.Cítím, jak mi po prstech teče její šťáva a odkapává na podlahu.

„Komu teď patříš, čubko?" „Vám, pane, jenom vám," téměř křičí v odpověď. „Udělej se pro mě," přikážu a cítím, že je od orgasmu jenom krůček. „Ach ano, anooo, už budu, udělám se pro vás můj pane, mmm, anoo," sténání se změní v neovladatelný křik a já přesně v tu chvíli, kdy její tělo roztřesou slastné vlny orgasmu, vyndám prst z jejího análu a strhnu jí svorku z bradavky. Bolest v kombinaci se slastí jí protahuje orgasmus, nekontrolovatelně se třese mělce dýchá, úplně ztracená v okamžiku. Strhnu i druhou svorku a nakonec sundám i vibrační hlavici z její kundy, která sebou pořád škube ve vlnách neustávajícího orgasmu. A najednou strhnu i obě svorky z její kundy.

Nohy pod ní podklesnou, zhroucená visí na kříži, hluboce oddechuje a stále slabě sténá. Obejmu ji, pevně ji držím, abych ulevil jejím zápěstím, které chvíli v poutech držely celou její váhu. Dopřeji jí chvilku času, aby se z posledního orgasmu vzpamatovala. Když už je schopná se znovu zvednout na nohy, chytím její hlavu, hladím ji a líbám. „To bylo úžasné," řekne zasněně. „Děkuji vám, pane."

„Chválím tě, sviňko, dělá mi radost, že takhle vychovaně děkuješ." Tvář se jí roztáhne blaženým úsměvem. Sehnu se k její noze a začnu jí rozepínat kožený řemínek pout. To samé udělám i s druhou nohou a potom uvolním i její ruce. Stále ji přidržuji, aby měla možnost nabrat rovnováhu. Když už vidím, že stojí pevně, ukážu na několik kapek jejích šťáv, které se lesknou na podlaze.

„Opravdu musím?" ptá se prosebně. Chvíle mého upřeného pohledu stačí. Klekne si na zem, skloní hlavu k podlaze a začne své kapičky jednu po druhé slízávat. 

Nová čubkaKde žijí příběhy. Začni objevovat