14 : Yanlış yarış

2.2K 70 11
                                    

Sözcükler gelip , geçiyor anlamsızlığımıza doğru .
Eylermler gelip , gidiyor elimden çaresizliğe doğru .

____________________________________________

Savaşın yarışçı olarak girmesine gerçekten şaşırmıştım çünkü o... O dışarıdan sadece işiyle uğraşan bir adama benziyordu . İlk önce kitaplığında gördüğüm kitaplara şaşırdım . Şimdi ise bu olay . Bu adam cidden bir garipti . Tuhaftı...

-" Sametin gelmesine varmış bizi Volkan mıdır nedir o almaya geliyormuş ."

Narin sıkılınca bir nefes verdi . Volkanın nasıl biri olduğunu hala çözememiştim . Büyük ihtimalle tanıştığı her kıza böyle davranıyordu . Arkadaş canlısı bir tarzı vardı ve ben ondan çekiniyordum . Kesinlikle sorunlarım var !

-" İyi , en azından kapıda beklemeyiz ."

-" Volkan seni daha sonra hiç aradı mı ?"

-" yoo ."

Omuz silktim . Bu durum umrumda değildi .

-" Narin , Savaşın yarışmacı olduğunu biliyor muydun ?"

Hiç düşünmeden cevap verdi . " Evet ! Attığı storyde kırmızı giyinin falan diyordu . Anladığıma göre takımları renklere göre ayırmışlar. "

Şu ana kadar girenlerin çoğu kırmızıydı .

-" Hmm peki " bu durumla pek ilgilenmiyormuş gibi davranmak istedim lakin yarışçı olması beni baştan çıkarmaya yetmişti .

On dakikadır Volkanı bekliyorduk ve açık olmak gerekirse bacaklarım donmuştu . Hepsi Narinin suçu . O ise pantolon giydiği için bana göre daha rahattı . Haksızlık !

-" uff Bade nerede kaldı bu çocuk . Bir arasan mı acaba ?"

-" Bende aynı şeyi düşündüm ama- . Hah ! Bak geliyor ."

Volkan görüş açımıza girdiğinde sevinmeden edemedim . Üşümüştüm . Burada ki tek salak ben olduğum için mini , sırtı dekolteli bir elbise giymiştim . Volkanın ise üzerinde iki tane ceket vardı . İçinde ki kazaktan bahsetmiyorum bile .

-" Ooo hanımlar sizi gördüğüme sevindim . Hoş geldiniz ."

Volkan hiç şüphe etmeden sarılınca karşılık verdim . İyi bir arkadaş olabilirdik . Benden ayrıldıktan sonra elini Narine uzattı . Kısaca kendini tanıttıktan sonra Narinde ismini söyleyerek ellerini ayırdılar.

-" Yenge hanım Badeyi bir 10 dakika kaçırmam lazım . İstersen sende gel hem çay ikram ederiz . Kahve de sipariş edebiliriz . "

Narinin ona göz devirmesine karşı hayretle baka kaldı .

-" Biz bir şey istemiyoruz Volkan bey . Badeyi de kaçıramazsın ."

-" Yenge acılı şalgam da var ."

Bu sefer kendimi tutamayıp gülmüştüm . Narine döndüğümde onun da gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdığını gördüm . Bana yandan bakıp gözlerini büyüttü . Bu bir sinyaldi . Ciddi durmam gerekiyordu , galiba yani...

MANİLYA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin