Part 28

31 1 1
                                    

K: no poslouchám
M: no jak bych to řekl
K: Martine ja se tě bojím, ale jestli je to něco velmi důležitého tak bych s tim chvíli počkala bo je dost možné že to až to vyprchá zapomenu.
M: to to tak moc facha

Ja zakývala hlavou na souhlas. No tak už teď vím  že tuhle kombinaci už v životě si nedám. Točí se mi hlava, mám halucinace jak cyp a myslím  že budu za chvíli asi zvracet.

M: je ti dobře
K: ne

Rychle jsem se zvedla a běžela do koupelny. Necítila jsem se úplně fresh. No do koupelny jsme to stihla tak tak. No jakože nečekala jsem že Martin půjde za mnou a už vůbec ne ze mi chytne vlasy. Sice jsem úplně mimo ale jedno vím miluju ho.

M: hele radši si to už nikdy neber

Borec tam u mě klečel, udělal mi drdol a hladil mě po zádech to se dost divím. Před půl rokem by sem poslal někoho místo něho a pak by se mě zeptal jestli jsem ok. Jeho chování se změnilo a to dost. Ježíš ja zapomněla co mi vlastně říkal o mě jak jsme se tam váleli v  tom sněhu. No v takovýhle situacích to jde poznat že nelhal. Martin se zvedl a někam odešel ja pořad opřná o záchod kdyby ještě něco chtělo jít ven, ale myslím si že už nemá co. Martin se vrátil jupiii.

On mi přinesl vodu a prášek. Vodu mi podal do ruky. Ja ji velmi srdečně přijala a vypláchla si pusu.

M: tady mas prášek na uklidnění žaludku ale nevím jestli ti je dobrý nápad nevím jestli ty drogy to nepošlou hned ven.

K: zkusím a uvidím

Slupla jsem ten prášek jak nějaký bombonek. A jediné co jsem nemohla vynechat bylo to si jít umýt zuby.

K: hned je to lepší

Chtěla jak mi začalo bublat břicho a začal se mi ten prášek vracet. Rychle jsem si klekla zpátky k tě míse. Tentokrát to šlo jěste hůř než předním. Ja jsem neměla už co zvracet krom toho  prášku takže tak.

M: tak dobrý nápad to nebyl

Usmála jsem se na nej když mi znovu podával vodu. Ja nenávidím ten pocit ze jsem zvracela takže jsem si už po druhé myla zuby.

Leželi jsme na gauči a dívali jsem se do stropu Martin me obímal a držel za ruku. Bylo to mega super.

M: je asi dobře že jsem vypadli z tě školy
K: je nevím jestli bych zvládla ty kecy
M: ja nechápu Filipa
K: ja asi aji jo
M: včem protože  řekl že si děvka  a vrah
K: ve všem vždyť má prvdu
M: to ze si byla striptérka neznamená že si děvka
K: ale to jo vždyť se tocim okolo tyče v tangách a v podprsence a když tě někdo chce dost do postele tak ti majitel klubu nasypali do pití kratom a pak ani nevíš co děláš
M: a co je na tom možná se točit kolem tyče a? Ja bych se taky rad podíval

Řekl to se smíchem. Ja jsem se taky musela zasmát byl to neuvěřitelný pocit bezpečí.

K: no tak močná někdy

Znovu nastal smích který mi strašne dlouho chyběl byl to pravý smích a ne jako vždycky ten ze slušnosti.

M: ale teď vážně kolik lidi jsi zabila

Tahle otázka mě dost zarazila nechtěla jsem se obřím bavit ale když už se zeptal nemůžu mu neodpověděl. Z mého šťastného ja se znovu stalo zatracené nervózní ja a nevim co mám dělat.

K: hodně
M: kolik?
K: to nechceš vědět
M: podívej se na mě

Ja jsem se koukala úplně někam do prdele Martin mi chytl hlavu a otočil ji tak abych se mu dívala zpříma do očí

M: ja tě neodsoudím protože tě muluju takovou jaká si a nezajímá mě jestli si někoho zabila a nebo ne.

Ja si myslím ze to Martina dost rychle přejde ti je takový ten prvotní dojem jakože udělám všechno pro toho člověka. On má asi nasazené růžové brýle.

K: 87
M: děkuju za upřímnost

Martin si přitáhl moji hlavu blíže k němu cítila jsem jeho dech na mé tváři i tep jeho srdce to bylo strašně intenzivní.

Dívala jsem se do jeho nádherně hnědých očí a čekala co se bude dít dal. Martin udělal takový ten jeho spicy kukuč a spojil naše rty. Ja věděla proč si umýt ty zuby.

Chtěla jsem ho a to hodně nevím jestli to je z těch drog a nebo z mého zamilovaného srdíčka.

Líbala jsem se s Martinem po třetí ne po čtvrté asi. Nevím to jistě ale něco okolo čtyř to bylo.
Sedla jsem si na Martina obkročmo

K: ja ti nechci znovu ublížit
M: neboj se ja to zvládnu

Znovu jsem ho políbila a tentokrát jsem nehodlala přestat. Bušilo mi srdce jako nikdy ale byl to tak příjemný a hřejivý pocit.

Opatrně jsem sjela Martinovi pod tričko cítila jsem stehy po operaci, ja věděla že ho to bolí ale nedal ani na sekundu poznat ze ho to vážně bolí asi mě vážně chtěl.

Přetáhla jsem mu tričko přes hlavu a odhodila někam do obýváku. Jeho tetování mě udivují hlavně ten nápis sinner.
On je opravdový hříšník a to se mi na něm líbí.  Seděla jsem na Martinovi a pomalu kroužili pánvi. No jo to vždycky zabere.

Zbytek si domyslete 😍💋

Nenáviď nebo milujKde žijí příběhy. Začni objevovat