1.0

336 17 26
                                    

Helüüü helüüüü😝😝😝😝😝😝

NABER BEBEKLERRR😏💋

HA BIDE BU FIC'DE ESKISI GIBI DIREK SMUT YOK ÇÜNKÜ GICIKLIK👊🏻

BAŞLAYALIM?🙌🏻

Hyunjinden✨🌺

Güneşin sayesinde gözlerini açtım normalde alarmım çalardı ve uyandığımda güneş olmazdı. Siktir saat kaçta güneş var? Telaşla telefonu aradım çok geçmeden buldum zaten, hızla telefonun kilit ekranını açtım ve saate baktım. 15 dakika geç kalmıştım oraya varayım fln ders neredeyse biter. Ne güzel bir gün dimi? Annem nerede? Dur tahmin edeyim sözde 'Para' kazanmak için birinin altına yattı, babam yani üvey babam ise annemden farksız değildi sadece annemin rızası olsada olmasada onu satıyor ne güzel bir aile. Boş verip ayağa kalktım.

"Geç kaldım ya...bir de yeni fizik öğretmeni geliyor...neyse zaten öğretmenler alışkın bu hareketime"

Söylene söylene okul kıyafetlerimi giydim, saat kaç olursa olsun güzel hazırlanırdım. Elimi yüzümü yıkadım saçlarımı yaptım ve son kez aynada kendime baktım. Saçlarım tamam elim yüzüm de temiz üstümde iyi çıkabilirdim. Yani okulun ressamı gibiyim okul benim sanat törenlerim sayesinde tanılıyor.

Bunları düşünürken okula yola koymuştum yavaş yavaş ilerliyorken omzuma bir adam çarptı, arkmadan çarptığı için öne doğru düştüm, siktir uniformam gitti hangi siktiğimin malı bana çarptı?

Arkamı döndüğümde benim gibi yerden kalkan adamı gördüm, benden kısa adam nasıl beni düşürebiliyor? Yani sonuçta geniş omuzları, kendinden uzun bacakları vardı galiba resmi bir adam, giyinişi aşırı ciddi. Omuzlarının genişliğini belli eden koyu mavi gömlek altına da olduğundan daha uzun gösterecek siyah kumaş pantolon ne dar nede bol, koyu kırmızı saçları onu daha da ciddi ve çekici yapıyordu. Kahverengi kedi gözleri onu bir ayrı yapıyordu. Düşüncelerimi aklımdan attım.

"Dikkat etsene amk"

"Asıl dikkat etmek zorunda olan sensin"

"Arkamdan seni nasıl göreyim mal sinek miyim ben?"

Soruma cevap vermeden öylece gitti ne absürt bir insan amk.

Sikik herif.

Neyse boş ver gitsin dedim içimden ve Seoul highschool yazan okula girdim herkes bana bakıyordu çoğu zaman geç gelsemde şaşırıyorlardı. Tüm bakışlar benim üstümdeydi sevilen biriydim açıkcası, herkesi güldüren nazik yakışıklı ressam.

Vay be.

Ders çoktan bitmişti sınıfa tekrar geçtim ve ilk dersi işleyen hoca dan özür diledim.

"Hocam alarm çalmamış gelirken de bir terslik oldu geç kaldığım için çok özür dilerim"

"Alıştık biz Hyunjin merak etme ama bir daha olmasın"

Dedi ve gitti dostum çok coolsun dedim içimden yani kendinden 20 yaş küçük birine laf sokunca ne hissediyorsunuz???


Içimden geldi böyle hissediyorlar yanlız

Boş sınıfta sırama geçtim ve kafamı masaya gömdüm daha halen yorgun hissediyordum. Bu yorgunluk fiziksel değildi ruhsaldı. Herkesi güldüren mutlu ve normal bir hayatı olan H.H

AKLIMA BU GELDI AMK JDHWGWUSGEHWHHW

Ne kadar değişik dimi herkese motive olan, mutlu eden, komik, sevimli, sevilen ve mükemmel bir yaşam tarzı olan bir genç, gerçekte her gün acı çekerek gözlerini kapatıyordu bir fırtına kopuyordu içimde her gün boşalırcasına ağlıyordum.

Bunları düşünürken yanıma biri geldi kafamı o tarafa çevirdiğimde bir kız gördüm. Hassiktir bu, bu kız ölen kardeşime benziyordu. Hayır yine halüsinasyon görüyorum bu gerçek değil ama ona benziyor tıpa tıp. O kız gittikçe yakınıma geliyordu kucağıma oturup sarıldı ve eskisi gibi ince sesi ile aynı soruyu sordu.

"Abi bana şarkı söyler misin, ama lütfen kendi yazdığın şarkı olsun"

Ağlamamak icin kendimi hiç bu kadar tutmamıştım. Gözlerimdeki yaşlarını sildim ve kısık sesle kendimi kandırıp şarkı söyledim kendimce ona sarıldım. Şuan ne kadar utanç verici olduğumu düşünemiyordum ah ben daha ne yaptığımı bilmiyordum düşünemiyordum. Birinin içeri geldiğini duydum hemen o tarafa baktığımda tanıdık bir yüz bize aslında bana bakıyordu. Baya şaşırmıştı normal yani bende şaşırırdım, yavaş yavaş kucağımda oturan küçük beden kayboluyordu.

"Ne yapıyorsun iyi misin?"

Bu sesi bir yerden tanıyordum ama çıkartamadım hatırlamak için sesim sahibine baktım. Bu çarpıştığım adamdı yeni hoca bu muydu? Doğru ya ikinci ders fizik bu fizik hocası. Yüzüne devam bakarken cevap sorarcasına kafasını salladı.

Bu üst üste gelen soruların hiç birini cevap veremedim ağzımı araladım sesim çıkmıyordu sadece elim ayağım titriyordu. Her şey üst üste geliyor ilk önce halüsinasyon sonra bir çeşit stresin vücuda vurması ve hocanın sorularını cevap verememe.

Tanrım ben sana ne hayal kırıklığı yaşattım? Sadece mutlu olmak istiyorum çok şey mi?
Belkide hak etmiyordum...

Bende ilk bölümler kısa olur sonra 2000 kelime oluyor😘😘😘(cringe Elif open)

Neyse😌

Nasıldı😏😏😏

Bok gibi dimi😝

Size şimdiden diyim her hafta 2-3 bölüm atamam yani yb gelmesi uzun sürer😭🙃

Teacher's pet/hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin