Part〜thirty six 🫧ふツス

54 10 101
                                    

.
.
.
.
.
جیمین هەر لانەچوو...ئەمەش وایکرد ئیلی نەتوانێ چیتر کۆنتڕۆڵی ئارامی بکات....

ئیلی:وابزانم تۆ نابیستی وتم لابچۆ(بە تووڕەی کاتێ پاڵی نا بە جیمینەوە تا بڕوا)

ئیلی و ئارا توند دەستی یەکیان گرت و لەوێ ڕۆیشتنە دەرەوە ڕاستەوخۆ ڕۆیشتنە نێو ئۆتۆمبێلەکە.....

ئیلی:گەمژە(بە هێواشی کاتێ پاڵی دایەوە بە کوشنەکە)

ئارا:کەسانی زۆر سەیر هەن...باوەڕ پێنەکراوە......

ئیلی:ئاهــ گرنگی پێمەدە ئەوەش دەبێ...با بڕۆینە مۆڵ...

ئارا:باشە....

دوای ٢٠ خولەک گەیشتن......وا خەریکن بە نێو مۆڵەکەدا دەگەڕێن...بازاڕیان کرد....زۆربەی دوکانەکانی مۆڵەکە گەڕان....هەردووکیان بێزار بوون وە ڕۆیشتنە نێو ئۆتۆمبێلەکە......
ئیلی ئارای گەڕاندەوە....و خۆشی پێش ئەوەی دەست بکات بە شۆفێری پەیوەندی کرد بە جونگکووکەوە......

لە پەیوەندی*•

ئیلی:جونگکووک تۆ لەکوێی؟!

جونگکووک:لە کۆمپانیام بەتەنها هەندێک کارم بۆ درووست بوو وە ڕۆیشتم...چی دەربارەی تۆ شازادەکەم؟!

ئیلی:ئاهـــ زۆر باشە ئێستا یەم.....لەگەڵ ئارا لە بازاڕی کردن بووین....

جونگکووک:ئهمــــ...باشە بە هێمنی شۆفێری بکە...

ئیلی:ماڵئاوا دەتبینەوە....

جونگکووک:ماڵئاوا،....

کۆتای پەیوەندی*•

دوای ٢٠ خولەک گەیشتمە کۆمپانیاکەی جونگکووک ئەوێ بە تەواوی چۆڵ بوو کەسی لێنەبوو.....
بەڕێکەوتم بۆ سەرەوە بەرەو ژوورەکەی جونگکووک بەڕێکەوتم......
گەیشتمە بەردەم دەگاکە بێ لەدەرگا دان ڕۆیشتمە ژوورەوە.....
ئەوێ کەسی لێ نەبوو....

ئیلی:جونگکووک.....(کاتێ دەگەڕا)
کووک...؟!
تۆ لەوێی؟!

جونگکووک:لێرەم(کاتێ لەدواوە ئیلی لە ئامێزگرت)

ئیلی:ئا....ئای خوایە منت ترساند...(کاتێ دەستی جونگکووکی گرت کە لەسەر سکی بوو)

جونگکووک:بیرم کردبووی....(کاتێ بۆنی ملی ئیلی دەکرد)

ئیلی:منیش.....

جونگکووک:بۆچی هەست ئەکەم بێتاقەتی....؟!

ئیلی:ناهـــ..بێتاقەت نیم.....

『زەردەخەنەکەت دڵم دەبات...』🌬️モら(تەواوکراوە)Where stories live. Discover now