Part〜thirty eight 🫧ふツス

50 9 100
                                    

.
.
.
.
.
.
دوای ٢-٣ هەفتە....
لەم ماوەیەدا جونگکووک و ئیلی زیاتر لە یەک نزیکبوونەتەوە.....وە دوو ڕۆژی تر ئاهەنگی هاوسەرگیریەکەیانە...هەربۆیە جونگکووک کاتژمێر ١٢ دەچێت بەشوێن ئیلیدا وە پێداویستی دەکڕن.......

پۆڤ/ئیلی....
کاتژمێر ١٠:٣٠ خولەک بوو خەبەرم بویەوە بەهۆی ئەلەرمەکەم......هەستامەوە لە پەنجەرەی ژوورەکەمەوە سێری دەرەوەم کرد باران دەباری بە لێزمە هاتمەوە سەر بێدەکەم...سێری مۆبایلەکەمم کرد جونگکووک نامەی ناردبوو........

جونگکووک:خانمە بچووکەکەم لەبیرت نەکردووە ئەمڕۆ کاتژمێر ١٢ یەم بەشوێنتدا...؟!
نێردراوە ١٠ خولەک پێش ئێستا.....

ئیلی:نا لەبیرم نەکردووە....
.
.
.
.
دوای ناردنی چاتەکە ڕۆیشتمە گەرماو گەرماوێکی خێرام کرد......هاتمە دەرەوە قژم وشک کردەوە و ڕۆتینی تایبەت بە پێستمم کرد دوای ئەوە مەیکەپێکی ساددەم کرد وە خۆمم گۆڕی....کەشەکەی کەمێک ساردە وە باراناوییە

کەشەکەی کەمێک ساردە وە باراناوییە

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

شێوەی  گشتی ستایلەکە ....

مۆبایلەکەم و هەندێک لە مەیکەپەکەمم کردە ناو جانتاکەم وە لەگەڵ بۆنە دڵخوازەکەم.....
دوای ئەوە ڕۆیشتمە خوارەوە.....تای لەسەر سۆفاکان بوو سەرقاڵی مۆبایلەکەی بوو وە پێدەکەنی......

ئیلی:هێی منداڵ گەر دڵی هاوڕێکەم بشکێنی سەرت لێدەکەمەوە (کاتێ بە چاو هەڕەشەی لێکرد)

تای:نیگەران مەبە من دڵی خانمەکەم ناشکێنم....

ئیلی:چەندە زوو ئاشقی بوو.....(بە هێواشی کاتێ دەڕۆیشت)

تای:تۆ بۆ کوێ دەڕۆی؟،

ئیلی:لەگەڵ جونگکووک دەچینە مۆڵ و بازاڕی دەکەین بۆ سبەی نا دوو سبەی...

تای:ئاهـــ باشە کاتێکی خۆش بۆ ئێوە سڵاوی لێبکە...

ئیلی:کاتێکی خۆش بۆ تۆش....

سێری مۆبایلەکەمم کرد جونگکووک نامەی ناردبوو....

جونگکووک:بچکۆلەکەم وەرە دەرەوە من چاوەڕێتم...

『زەردەخەنەکەت دڵم دەبات...』🌬️モら(تەواوکراوە)Where stories live. Discover now