Харанхуй байна.. даарч байна.. айж байна..Хэрэв надаас ганц л сонголтоо буцаах боломжтой гэвэл би тэр новштой танилцсан үеэ буцаах байсан...
Жирийн л нэг орой... найзуудтайгаа гардаггүй хэрнээ хамт явхыг зөвшөөрсөн минь намайг энэ харанхуй ирээдүй рүү чиглүүлэхийг мэдсэн сэн бол гэртээ бүгэх л байсан юм... Харамсаж байна.. Чамтай ярьсан даа үхтлээ харамсаж байна...
Kim Seungmin...FLASH BACK
Юна би явмааргүй байна шдэ...
Ким Сена!!! Чи байнга л ингэж үлддэг биздээ!! Чи ер нь найзгүй юм шиг гэрт бүгээд байхаар чинь л Hyunjin ах чамайг тоож харахгүй байгаа юм..
Алив явъя аааа!!! гээд намайг чирж чирж Burning sun гэх night club-д ирлээ..Юна энэ газар жоохон аймар юмаа...
Зүгээрээ энэ их алдартай газар орох гэж их зовдог юм.. бас их үнэтэй шүү.. оръё оо...
Дотор орход эрээн мяраан олон өнгийн гэрэл, чих дүжрүүлэм чанга аянаас болж бараг л даралт ихдээд үхэнгээ алдсан.. арай л их хүнтэй юун бүжиглэх бараг амьсгал давхцаад үхмээр... арай гэж олон хүнээс холдоод нойл хайж явж байгаад нэг хүн мөргөөд уначихав. Босоод уучлалт гуйгаад хартал надаас нэлээд өндөр, царайлаг, загварлаг ах зогсож байсан юм...
Цэвэрхэн арьс, бүргэд шиг хамар, том ч биш жижиг ч биш нүд, хазаад авмаар гүзээлзгэнэ шиг уруул, срочикон цамцных нь цаанаас хүртэл товойн харагдах булчинлаг цээж гээд нүд салгаж чадалгүй хэсэг ширтэхэд өнөөх залуу жуумалзаад..."Яасан? Намайг цоолохоор шийдээ юу? Арай л их ширтээд байгаа юм биш үү? Бүдүүлэг байна шүү.. ийм үзэгслэнтэй хадагтай байж..." гэхэд нь харцаа салгаад хэлсэн үгэнд нь улаан лооль шиг л улайн...
"У-уучлаарай эрхмээ! Би албаар ингээгүй юм шүү..." гээд гацаж түгдрэн хэлхэд тэр ирүүнээс минь бариж өөр рүүгээ хүчээр харуулаад...
"За тэгхээр бялзуухай минь энд юу хийж байгаа юм? Баян ах хайгаа юу?" гэхэд нь уур хүрж, цус буцлах шиг л болоод..
"За ах гуай!! Хүн эелдэг харьцаж байхад юу гэнээ??!! Намайг янхан гэж бодоо юу?!?! Нойл нойл хайж байсан юм!! Мэдэхгүй юм байж олон юм хуцаад үзээрэй!!" гээд гарыг нь түлхээд холдтол..
"Энэ зөвхөн VVIP үйлчлүүлэгчдийн л ордог хэсэг л дээ. Эндээс нойл хайж байна гэхээр чи энд өмнө нь ирж байгаагүй байхнээ?" гээд жуумалзсанаа "Эгдүүтэй юм аа... болгоомжтой л байгаарай даа.." гээд нойл руу зааснаа. "Тээр тэнд нойл чинь байна.." гэв би бага зэрэг ичсэн ч уурлангуй..
YOU ARE READING
Escape... if u can
RomanceХэрэв надад ганц л сонголтоо өөрчлөх боломж байсан бол би чамтай тааралгүй зөрөх сонголт хийх байсан... тэр өдөр чамтай тааралгүй зөрчихсөн бол...