Köşkte hummalı şekilde hareketlilik devam ederken dün yaşanan olaylar köşkteki herkesin kulağına ulaşmıştı.
Herkesin morali altüst olmuş Amayayla yüzleşmemek için beyhude bir çaba içine girmişlerdi.İkindiden sonra köşke Dağkan'ın ekip liderleri Müdire hanım Gül Anton ve Erva geldiğinde Amaya odasından çıkmamıştı.
Hatta gün boyu odasından çıkmamıştı zaman biraz ilerlediğinde Uzmanlardan ilk gelen Elfida oldu.Erva Amaya'nın odasına geldiğinde yeğenini yatağın içinde yatarken buldu.
Üzerindeki yorganı alıp üzerinden çeken Erva
. Yorganın altına mı saklanacaksın?Amaya gözlerini Ervadan kaçırıp gözlerini kapattı
. Benim saklandığım yok .. Öyle mi şu halinin açıklamasını bana yapabilirmisin ?
. Hasta hissediyorum .
. Amaya sen hasta olmazsın çabuk iyileşiyorsun unuttun mu?
Benden saklanmana gerek yok .
Nerden geldiğini önemsemiyorum benim için sen aynı kişisin yeğenim olan Amaya.. Erva senin yeğenin öldü bizim kan bağımız yok .
. Kan bağı mı ? Bumu yani ! Amaya aile olmak için kan bağına ihtiyaçımız yok biz gönül bağıyla bağlandık .
Bu sebeple Anton burda kızının yanında ve ben burdayım yeğenimin yanında .
Ezgiye gelince emin ol ki o yaptığından öylesine pişman ki bunu değiştirmek için hayatını bile gözü kapalı verir.. Ezgi mi ? Benden onu affetmemi isteme bunu yapamam .
. Kimse senden böylesine bir şey istemez isteyemez .
Sadece bizi ailen olarak görmekten vaz geçme lütfen .Amaya gözlerini açıp yatağın üzerine oturdu.
Kafasını yere eğip ,
. Herkese ne diyeceğimi bilmiyorum kimseyle yüzleşmek istemiyorum.Amaya'nın yanına oturan Erva
. Kimse seni Antonla Ezginin kızı diye sevmedi.
Seni sen olduğun için sevdiler .
Seni sen olarak kabul etmeyenin sence bir önemi var mı ?
Onlar hiç bir zaman senin dostun olmamış ki öyle görünmüşler.
Şimdi onları düşünmenin onlar için endişe etmenin zamanı değil dosta düşmana başın dimdik çıkmalısın.
Yanındayım kızım .
Erva Amaya'nın elini nazikçe dokunduğunda Amaya'nın gözünden damlalar yanağına süzüldü.
Hadi kalk şimdi Ervanın yeğeni kimmiş göster herkese.Amaya umut dolu bakışlarla Ervaya baktığında
Erva ona kafasını hafifçe eğerek tasdikledi.
. Tamam dedi olabildiğince kısık çıkan sesiyle .Erva eline okşarcasına vurup oturduğu yataktan kalktı.
. Ben gidiyorum Ezgiyle nadiren görüş birliğimiz olur.
Onlardan biri savaşa çıkmadan savaş ekipmanların tam olmalı.
Bir kadının silahı..... Kıyafetidir .
. Afferim akıllı kız.
Dedikten sonra odadan çıktı.
Amaya Ervanın gidişiyle banyoya girdi.Erva'nında toplantı odasına gelmesiyle herkes tam olmuştu.
Dağkan Ervaya baktığında ona gülümseyip kafasını iki kere eğdi.
Bu Amaya'nın iyi olduğunu işaret ediyordu.. Dağkan bizi buraya çağırmanın sebebi nedir ?
Alex'in sorusuna Dağkan. Buraya sizi topladım bilmeniz gerektiğini düşündüğüm bir kaç konuya açıklık getirmek için .
. Bizden olmayanların burda olmasının sebebi bu olsa gerek .
. Evet Elfida burda olupta bizden olmayanlar benim şahitlerim.
. Bak şimdi merakım iyice arttı. Ezgi nerde kocası ve ablası burda onunda burda olacağını düşünüyordum .
Alex'in lakayt şekildeki konuşmasına Anton elini yumruk yapıp sıktı.
Bu adamdan hiç haz etmiyordu gücü yetse onu bir damla suda boğabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
ФэнтезиLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...