49.rész Jösz táncolni?...

51 4 2
                                    

Vissza mentünk, leültem a helyemre.
Mindenki be jött, amint leült mindenki a helyére jött a Petra és a Milán a menyecske ruhába.
Ruha:

Én igazából készültem egy titkos beszéddel

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Én igazából készültem egy titkos beszéddel. Felálltam, oda mentem a hangosítóhoz.
F.:Sziasztok kaphatok esetleg egy mikrofont?
Hang.:Szia persze-oda adták-Itt van
F.:Kedves jegyespár és tisztelt nász nép.-ki álltam a tánc térre-Ahogy ma itt álltok egymás mellett, emlékeztettek mindenkit arra, hogy a szeretet az, ami összetart bennünket, ami erőt ad a mindennapokban és ami valóban értelmet ad az életnek. Ti ketten tökéletes példái vagytok annak, hogy  a szeretet nem csupán tettekben is megnyilvánul. Nagy megtiszteltetés számomra, hogy ma este itt állhatok előttetek,-itt körbe néztem-mint koszorúslány, és megoszthatom veletek néhány gondolatomat ezen a különleges napon. Az esküvők mindig varázslatosak, de ez a mai nap számomra különösen fontos, hiszen két olyan embert ünneplünk, akiket nagyon szeretek és tisztelek.-rá néztem a Petrára es a Milóra-Ezen a csodálatos napon amikor egy új közös élet kezdetét ünnepeljük, szeretném kívánni nektek, hogy minden napotok legyen tele boldogsággal, nevetéssel és egymás iránti tisztelettel. Találjátok meg mindig a módját, hogy a nehéz pillanatokban is támogassátok egymást, és soha ne felejtsétek el, miért szerettetek egymásba. Kérem, emeljünk poharat erre a gyönyörű párra-megfogtam a pezsgős poharam-és kívánjuk nekik az életet minden örömét és boldogságát!-leraktam az asztalra a szövegem, felemeltem a poharat-Éljen az ifjú pár! Egészségünkre-tapsolni kezdett mindenki. Oda mentem a Petráékhoz.
Petr.:Fanni...ez nagyon megható volt-megölelt, elkezdett sírni
M.:Köszönjük szépen Fanni-azért láttam, hogy egy kicsit ő is ki könnyezett
F.:Igazán nincs mit megköszönni-elengedtem a Petrát-Te meg ne sìrj életem, mert le sírod a sminked amin annyit dolgoztam.-letöröltem a könnyeit.
Petr.:Jajj te mindig meg tudsz nevettetni-mosolygott
F.:Végre mosolyogsz-még beszélgettem velük, aztán vissza ültem a helyemre. Oda jött hozzám a Peti.
P.:Nagyon szép volt amit a Petráéknak írtál.
F.:Köszi-ahhj utálom, de annyira szeretem.
P.:Jössz táncolni?

Ő meg Én? Onde histórias criam vida. Descubra agora