iddia.!

54 4 36
                                    

Oğuzhan , Hollanda'dan dönmeden önce...

Koy göte gitsin....

Necom: Hilal. Araf aradı.! İyi misin.?

Sorunlu: Lan oğlum iyi olmayıp ne yapacağım amk. Zaten onlar yanımdaydı. Bir şey yapamadan siktirdi gitti piç.

Oğuzuyanoğuz: Gene ne oldu amk.?

Tosunum: Ateş denilen dallama gelmiş la. Evinin önüne.

Necom: İyi bari. Ne dedi la.? Ne istiyormuş gene.?

Sorunlu: Her zaman ki mesele. Konuşalım falan diyor işte. Sülük gibi yapıştı oc.

Oğuzuyanoğuz: Sen yüz vermesen yapışmazdı amk.

Sorunlu: Salak salak konuşma. Ne yüz vercem ona. Elli yüzüm olsa birini vermem götverene.

Tosunum: Oğuz Saçmalama amk. Geçen hafta bize Abartmayın diyordun. Şimdi ne oldu.?

Oğuzuyanoğuz: Ne olacak amk. Bir şey olduğu yok. Siktiğimin herifi sinirlerimi bozuyor. Yırtık dondan çıkar gibi çıktı geldi gene amk.

Necom: Lan bende deli oluyorum. Tamam da , kızın ne günahı var. Laftan anlayan biri değil piç.

Oğuzuyanoğuz: Tek başına yaşadığı için oluyor amk. Bu gün Araf ve diğer ikisi vardı. Ya yarın.? Elbet tek yakalayacak. Ondan cesaret alıyor piç.

Sorunlu: Ne yapayım amk. Gideyim Neco veya Cenk'in başına mı bela olayım.?

Necom: Saçmalama karı. Sen gelmek istedikten sonra , ne Nur ne ben karşı çıkmayız. Bela olacakmış. Her yerin bela olsa kaç yazar amk.

Tosunum: Aynen amk. Bak Ece de ,koskoca eve bir o mu fazlalık olacak. Saçma sapan konuşup beni çıldırtmasın diyor.

Sorunlu: Yok kardeşim. Sizi biliyorum ben. Sıkıntınin büyüğü bende. Alıştım tek yaşamaya. Daral gelir lüks mekanda bana. Biliyorsunuz.

Oğuzuyanoğuz: Lan başlatma daralmana. O piçin senden uzak durmasından daha mı önemli.?  Yoksa rahat rahat onu görememekten korkuyorsun.?

Sorunlu: Oğuzhan özele gel piç.

::::::::::

Oğuzuyanoğuz: He geldim. Ne var.?

Gönülsızım: Ya sen ne piç bir insan oldun. Bilmiyor musun sanki , o mesele uzun zaman önce kapandı. İlla konuşturacaksın beni. Derdin ne senin.? 

Oğuzuyanoğuz: Derdim ne mi.? Cidden merak ediyor musun.?

Gönülsızım: Evet. Son zamanlarda sana ne oldu anlamıyorum lan.

Oğuzuyanoğuz:

Oğuzuyanoğuz:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kartallar Yüksek Uçar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin