Sabahın ışıkları Amaya için oldukça cömerti soğuk ne kadar dondurucu olsada Amaya için mükemmel bir gündü.
Gece herkesi teker teker uğurlarken Antonla konuşma fırsatını bile elde etmişti.Dağkan'ın itirafından sonra ikisi bir araya gelmemişti gelse bile ne diyeceğini bilmiyordu.
Odasından dışarıya çıktığında kapısının yanında Burak'ı gördü . Duvara yaslanmış Amaya'yı bekliyordu.
. Tüm gece burda nöbet mi tuttun? Amaya gülerek sorduğu soruya Burak ciddi şekilde
. Öyle yapmalıydım seni yalnız bırakmamalıydım yanında olsaydım o acıyı yaşamazdın.Amaya önce ne demek istediğini anlamadı sonra yaptıgı ufak gösteri aklına geldi .
Dağkan'ı muaf bırakıp herkesi yaşadığı şeyi göstermiş hatta azda olsa bir kısmını hissetmelerini sağlamıştı.Burak'ın hafifçe omzuna vurup
. Heyy suratını asma beni annem diye bildiğin kadından koruman gerekeceğini nerden bilebilirdin ki ? Ben bile bu konuda hiç bir şey bilmezken .. Yinede yaşadıklarını düşünmek kendimi kötü hissetmemi sağlıyor.
. Hadi ama Burak ben o kadar zayıf birimiyim ? Güçlü olduğumu unutuyorsun her halde ? Hadi yemeğe geçelim kurt gibi açım .
Diye gülmeye başlayınca Burakın ifadesi azda olsa düzelir gibi oldu kolunu Amaya'nın omzuna koyup yemek haneye doğru yürümeye başladılar.. Dün odaya girişin oldukça havalıydı . Özellikle Edene inzivaya çekil dediğinde Eden'in suratındaki ifade unutmayacağım şeylerin arasında geliyor.
. Dimi ? Bir ara sessiz kalınca dediğimi yapacak sandım.
. O manzarayı görmek isterdim .
. Bende .
İkisi birden sesli şekilde gülmeye başladılar.
Yemek odasına geldiğinde herkesin üzgün bakışları Amaya'nın üzerindeydi .
Yavaşça yerine oturdu yanında oturan Tunç
. Nasılsın ?. Harika neden sordun ?
. Yok öylesine . Diye geçiştiren Tunç tabağındaki melemeni yemeye başkadı.
Amaya ortamda ki buz gibi mutsuz ortamı his avcısı olmamasına rağmen hissediyordu.Dağkan'da sofrada ki yerini aldığında rahatsız edici sessizliğe dayanamayan Amaya elindeki çatalı masaya koyup
. Biliyorum hepiniz benim için endişelisiniz keşke dün yaşadıklarımı görmenize müsade etmeseydim.
Ama o anda bu şekilde olacağınızı düşünemedim kusuruma bakmayın.
Ben iyiyim hemde çok iyiyim öldürmeyen acı güçlendirir ben oldukça güçlüyüm .
Sadece biraz yorgunum bir müddet her şeyden uzaklaşmak kendi iç huzuruma kavuşmak istiyorum.
Size afiyet olsun.
Dedikten sonra yavaşça masadan kalktı herkesin bakışları eşliğinde odayı terk etti.Dışarda dolanan Amaya temiz havayla ciğerlerini bolca oksijenle doldurdu.
Karın tekrar yağmasıyla mavi kazağının kollarını ovuşturup tekrar eve girdi.
Canı hiç bir şey yapmak istemiyordu odasına gitmek için merdivenlerden çıkarken Dağkan'ın sesiyle olduğu yerde öylece kaldı.Merdivenlerden çıkan Dağkan Amaya'nın yanına gelip
. Biraz konuşalım mı?Sevgi sözcükleriyle yüzleşmek istemeyen Amaya Dağkan'a hayır diyemeyeceği için kafasını hafifçe eğip
. Olur dedi.Birlikte Dağkan'ın odasına girdiklerinde Dağkan kendi yerine oturdu.
Amayaya oturması için koltuğu gösterip
. Otur.
Amaya Dağkan'ın gösterdiği koltuğa oturup sessizce konuşmasını bekledi .
Masada söylediğin şey de ciddimiydin?. Hangi konuda .
Amaya masada bir çok şey söylemişti .. Her şeyden uzaklaşmak istediğinle alakalı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasíaLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...