Amaya tek başına karla oynayarak on dakika geçirdi .
Elleri soğuktan kızarınca avcunu nefesiyle ısıtıp köşke ışınlandı.
Köşk sıcaktı soğuk havadan sıcak havaya girdiğinde vücudu istemsizce titreyen Amaya hızlı adımlarla odasına doğru yürüdü .Odasına girmek yerine Dağkan'ın odasının kapısını vurdu.
Dağkan pencerenin önünde dışarıyı seyrediyordu .
Amaya'yı karşısında gördüğünde gülümsedi
. Neredeydin ?Amaya eyvah yine fırçalayacak diye içinden geçirirken sıkılgan şekilde .
. Beni merak etmesin diye Burak'la vedalaşmak için onun yanına ışınlandım.
Kızdın mı ?. Sonunda hep bana döndüğün sürece sorun yok,
Amaya ne diyeceğini bilmiyordu belkide ilk kes sessizce yutkundu.
Valizini geçiş kapısına gönderdim hazırsan gidelim..Hazırım beni nereye götüreceksin .
. Gidince görürsün ,
İkisi birden odadan çıkıp geçiş kapısına doğru hareket ettiler.
Geçiş kapısında onları karşılayan Vali bey Mine ve iki kişi daha orda onları bekliyordu.Amaya yerdeki eşyalara baktı onun valizinin yanında gri bir valizle sırt çantası ve sepetlerin içinde bir çok erzak bulunuyordu.
Dağkan gidecekleri yerin bilgilerini verdikten sonra kapı açıldı.
Amaya valizini alıp içeriye girdiğinde diğerleride peşi sıra Amaya'yı takip ettiler.. Siz etrafı temizleyin ayrıca yemekte hazırlayın işiniz bittiğinde sizi göndereceğiz .
. Yalnız beş saat dolmadan yapın . Dağkan'ın sorgular bakışlarına Amaya , Burakın yanına gitmek için kullandım.
. Duydunuz acele etseniz iyi olur.
Hepsi çil yavrusu gibi etrafa dağılıp iş yapmaya başladığında Amaya merak ettiği soruyu sordu.. Gri valiz kimin ?
Mine'nin olduğunu düşünmüştü Dağkan hizmetini yapması için mutlaka onuda bırakacaktı.
Amaya kimseyi istemediğini ifade edecekti ki Dağkan. Benim . Diyerek kesip attı .
Amaya şaşkın vaziyette Dağkan'a bakarken
. Senin mi ? Diye soru verdi .. Evet benim son olanlardan sonra seni tek başına bırakacak değilim ya !
Amaya'nın şaşkınlığı gitmek bilmiyordu .
. Sen benimle burda mı kalacaksın ?. Evet bir sorun mu var?
Amaya hızla kafasını sağa sola sallayıp
. Yo yok yok tabikide yok derken Dağkan onun yüz ifadesine gülümsedi .Amaya içinden
"Neee ben Dağkan'la birlikte mi kalacağım üstelik beni sevdiğini herkesin önünde belirttikten sonra."" Seni sevdiğimi söylemem seni rahatsız mı etti ? Ben seninde bana karşı hislerin olduğunu sanıyordum."
" Tabiki de var . Bir dakika sen sen aman tanrım aklımı mı okudun ?"
" Zihinlerimizin bağlı olduğunu unuttuğunu söyleme "
Amaya renkten renge girmiş ne yapacağını bilemediği her halinden belli oluyordu.
. Benim odam neresi ?
Dağkan ona sağdaki ilk odayı gösterdiğinde Amaya Dağkan'ın yüzüne bakamıyordu .
Valizini alarak
. Eşyalarımı yerleştirsem iyi olur.
Deyip hızla odaya girdi kapıyı kapattığında etrafına bakan Amaya odayı inceledi .Oda kaldığı köşkteki oda gibi geniş değildi .
Çift kişilik yatak ufak beyaz renkli gardırop
Makyaj masası ayna birde sandalye vardı.
Pencereye doğru yaklaşıp dışarıya baktığında gördüğü manzara karşında mesh oldu.
Deniz, koşarak odasından çıkıp dışarıya çıktı .
Deniz o kadar yakındı ki yüz adımlık mesafedeydi etrafındaysa ne bir bina ne kulübe nede herhangi bi şey yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasíaLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...