Darien Vittan megunta.
Nagyon unta már ezt a tárgyalást, nagyon unta már ezt az egészet. Helytartóként nyilván meg kellett jelennie itt, hiszen ő képviselte a dwaenieniek érdekeit, de szíve szerint mégis nagyon valahol máshol lett volna. Hetek óta folytak ezek a semitmondó megbeszélések, amik mind arra mentek ki, hogy anélkül újítsák meg a békeszerződést, hogy az antienieknek ezért cserébe engedményeket kelljen tenniük. Unalmában ujjaival önkéntelenül is az asztalon kezdett el dobolni, erről pedig eszébe jutott Declan.
A fogadott testvére nyilván már rég félbeszakította volna az antieni városvezetőség válogatott tagjainak semmitmondó, ám véget nem érő szóáradatát.
Declan már rég a tárgyra tért volna. Ha minden jól ment volna, most ő ült volna itt Darien helyett. Csakhogy Declan halott volt.
Darien sokkal türelmesebb volt, csöndben várakozott. Tizenöt évig tartott, de az ő türelme is elfogyott egyszer.
-Mi az ár?-kérdezte higgadtan.
Hirtelen csend lett. Nem emelte fel a hangját, nem hívta fel magára semmivel sem különösebben a figyelmet, mégis csend lett.
Az egykori jegyző reagált elsőként. Megköszörülte a torkát.
-Tessék?-kérdezett vissza.
-A békekötés megújításának részünkről egy feltétele van-folytatta Darien.-Cserébe hajlandóak vagyunk mi is teljesíteni, amit a városvezetőség meghatároz.
-És mi volna az?-kérdezett ezúttal a kormányzó.
Darien az asztalon a jobb keze alatt lapuló lapra simította a tenyerét, aztán lassan előrébb csúsztatta.
Egy lista volt. Egy gondosan válogatott lista tele nevekkel. De igazából csak egy név érdekelte róla. Az utolsó.
Ezt a kormányzó is pontosan tudta, ezért hagyta a végére.
Ez volt az, amit 15 éve nem kapott meg, amire 15 éve hiába várt, de most eljött az ő ideje.
-Az árulók kiadatása.
YOU ARE READING
Dwaenien
FantasyMaria Moretti az egyik legmegbízhatóbb magántestőr Antienben. Egyedülálló anyaként próbál békében élni Dwaenien és Antien határán és megtenni mindent lánya boldogulásáért, azonban a mindennapjai gyökeresen megváltoznak, amikor Veronica befejezi az u...