Καταιγίδα στα συναισθήματα.

29 4 0
                                    

Η Άλεξ κοίταξε έξω, παρατηρώντας τη βροχή που έπεφτε ασταμάτητα. Ξεφύσησε, συνειδητοποιώντας ότι η κατάσταση με τον Λίο δεν της προμήνυε τίποτα καλό. Η βροχή, πάντως, της έδινε μια αίσθηση ανακούφισης, σαν να της προσέφερε λίγη παρηγοριά.

Τα μάτια της περιπλανήθηκαν στο μπαλκόνι του Λίο, όπου τον είδε να στέκεται χαλαρός, καπνίζοντας το τσιγάρο του. Παρακολουθώντας τον, ένιωσε μια παράξενη ανάμειξη γοητείας και απορίας. Αναρωτήθηκε γιατί ένας άνθρωπος με τόσο ειρωνική διάθεση και αλαζονεία την έλκυε τόσο πολύ.

Η σκέψη αυτή την επανέφερε στην πραγματικότητα. «Γιατί να σου αρέσει ένας τέτοιος τύπος;» αναρωτήθηκε και προσπάθησε να συγκεντρωθεί, αναζητώντας μια αίσθηση σοβαρότητας.

Στο μεταξύ, ο Λίο την είχε προσέξει. Οι ματιές τους συναντήθηκαν και κόλλησαν, κανένας από τους δύο δεν έκανε κίνηση να απομακρύνει το βλέμμα του. Η ένταση μεταξύ τους ήταν σχεδόν απτή, καθώς παρέμειναν αμίλητοι και αμετάβλητοι.

Ξαφνικά, τα φώτα αναβίωσαν, βγάζοντας την Άλεξ και τον Λίο από τον λήθαργό τους. Ο θόρυβος της επιστροφής του φωτισμού τους ξανάφερε στην πραγματικότητα, και η σύντομη, έντονη στιγμή τους άφησε με ένα μείγμα ανακούφισης και ανησυχίας.

Η Άλεξ έκλεισε τις κουρτίνες του δωματίου της και ρίχνοντας μια τελευταία ματιά στον Λίο, τον είδε να ρουφάει την τελευταία τζούρα από το τσιγάρο του πριν το πετάξει κάτω. Όταν τον είδε να απομακρύνεται, γύρισε πίσω στο δωμάτιό της και κάθισε κουρασμένη στο κρεβάτι.

Ξεφύσησε βαθιά και κοίταξε το ταβάνι, η σκέψη της να είναι θολή και φορτισμένη. Άρχισε να συνειδητοποιεί ότι η καθημερινότητά της είχε μετατραπεί σε μια περίεργη ισορροπία ανάμεσα σε συναρπαστικές στιγμές και αφόρητη ένταση. Αναρωτήθηκε πώς είχε φτάσει εδώ, σκεπτόμενη αν αυτή η περίοδος της ζωής της θα μπορούσε να γίνει ξανά πιο απλή ή αν είχε παγιδευτεί σε μια ατελείωτη κυκλική κατάσταση.

Η πόρτα χτύπησε και η Άλεξ βγήκε από τις σκέψεις της. Ο Ρίτσαρντ μπήκε μέσα, κοιτάζοντας την με ευγένεια.

«Άλεξ, πρέπει να πάω να πάρω τη μαμά σου, και έχουμε προγραμματίσει να βγούμε έξω. Θέλεις να έρθεις μαζί μας;» ρώτησε, η φωνή του γεμάτη καλοσύνη.

Η Άλεξ τον κοίταξε χωρίς να απαντήσει αμέσως, σκεπτόμενη την πρόταση. Η ιδέα μιας οικογενειακής βόλτας, ακόμα και με τον Λίο παρόντα, φαινόταν σχεδόν ανακουφιστική σε σύγκριση με τη βαριά ατμόσφαιρα που είχε επικρατήσει νωρίτερα. Ίσως αυτή η βόλτα με τον Ρίτσαρντ και τη μητέρα της να μπορούσε να προσφέρει μια πιο χαλαρή ατμόσφαιρα.

Love On The Edge | Έρωτας στα άκρα.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora