7

166 12 0
                                    

| לוקה |

אני לא יכול להפסיק לחשוב על אתמול בלילה. אני לא יכול להוציא אותה מהמחשבות שלי. הטעם המתוק של השפתיים שלה. הדרך שבה התחת שלה נטחן על הזין שלי, מתגרה. הדרך שבה העור שלה הרגיש רך מידי במגע. והריח שלה. פאק, הריח המתוק שלה עדיין ממלא את האף שלי.

לא יכולתי לקבל מספיק ממנה. מהשפתיים שלה. אני רוצה יותר. אני צריך יותר.

הסתובבתי כדי למצוא את שון ערני לגמרי, מסתכל אל התקרה. ״לא יכול לישון בייבי?״ הוא הסתכל אליי.

״כן,״ הוא נאנח וסובב את הגוף שלו כדי להיות מולי. אנחנו שוכבים עכשיו במיטה, אחד מול השני. ״אני לא יכול להפסיק לחשוב על אתמול בליל-״ מצאתי את עצמי מגחך על האירוניה. הוא הרים גבה.

״חשבתי על אותו הדבר,״ הוא גלגל את עיניו, אבל חייך חיוך רך. החיוך שלו נפל כשהזעף השתלט על פניי. הברשתי את האצבעות שלי על הגרגרת שלו, מרגיש את זה זז מתחת למגע שלי. ״אולי הפחדנו אותה. היא לא התקשרה,״ מלמלתי בשקט.

״היי עכשיו. סבלנות, אהוב. בוא ניתן לה זמן,״ שון אומר, עוטף את הפנים שלי עם כפות ידיו בעדינות.

״מה אם היא לא אוהבת אותנו? או שהיא מסיימת את החברות שלנו? או אפילו גרוע יותר-״

״ששש, בוא לא נדבר על המה אם השליליים, ממ? אל תתן לי סיבה לזיין את המוח שלך,״ הקול הנמוך שלו רטט מצורך וסמכות, מצאתי את עצמי גומע.

״דאדי לא צריך סיבה כדי להשתמש בי,״ לחשתי בשקט. ״אני שלך לעשות כל מה שתרצה איתי,״ הוא חייך, מגרגר בשביעות רצון.

״זה ילד טוב,״ הוא זמזם, מושך אותי לשפתיים שלו. קיבלתי בברכה את השפתיים שלו, גונח. ״תמיד להוט לרצות את דאדי,״ היד שלו הברישה את הגב שלי כדי למשש את התחת שלי בחוזקה. נרתעתי מעט, מרגיש כאב. ״אפילו כשעדיין כואב לך,״

״זה כאב טוב, דאדי,״ אמרתי בחוסר בושה, מבריש את הידיים שלי על השרירי הבטן המוגדרים במיוחד שלו, מרגיש כל שריר קשיח. ״אני צריך את הדאדי שלי עכשיו,״ לחשתי, מלטף את הזקפה הגודלת שלו. הוא נתן לנהמה נמוכה לברוח.

״מה מילת הקסם בייבי?״ הקול שלו צרוד, הוא היה נתון בחוט דק, החיה מחכה כדי להתנפל החוצה.

״בבק-״ צלצול הטלפון נשמע, קוטע אותי. עשיתי פרצוף, מסתכל עליו. ״בבקשה אל תענה. אני כל כך חרמן, עכשיו,״ הוא נתן לגיחוך נמוך לברוח, תופס את הפנים שלי במקום את הטלפון שלו. חייכתי, מנשק אותו עם תשוקה, כדי להראות לו את הכרת התודה שלי.

Please Me Mommy (+18) - HebrewWhere stories live. Discover now