Oylarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalarr.
.
.
.
.
.•••••••••••••••••••••••••••
Bölüm Yayımlanma Tarihi:
19.09.2024
•••••••••••••••••••••••••••
"
Ne!" diye haykırdı Sirius. Sabahtan beri fısıldayarak çıkan sesi şimdi fazlasıyla gürdü. Duyduğunun dehşeti içindeydi.
Siena yüzündeki ifadeyi bozmadı. "Dediğimi gayet iyi anladın amca." dedi.
"Bunu sana kim söyledi?" dedi Sirius aynı dehşetle.
"Kimin söylediğinin bir önemi yok. Doğru mu? Değil mi?" dedi Siena.
Sirius hızlıca kafasını salladı. "Yalan, kim söylediyse yalan. Bunu kimden duydun bilmiyorum ama bak, eğer şimdi amacımı gerçekleştirmeme izin verirseniz sorularınızın hepsini yanıtlayacağım. Burnumun dibindeyken onu bir daha elimden kaçıramam." dedi.
"Harry'e dokunmayı aklından bile geçirme!" diye bağırdı Ron.
Harry asasını sallayıp ona büyü yapacakken birden asası elinden uçtu.
"Expeliarmus!" diye güçlü bir ses duyuldu. Bu Remus Lupin'den başkası değildi.
"Remus, eski dostum." dedi Sirius.
Remus elini ona uzattı. "Buraya gelecek kadar delirmiş olamazsın Pati." dedi. Sirius uzattığı eli tutup ayağa kalkınca ikisi birbirini özlemle kucakladı.
Siena, Harry, Ron ve Hermione onları dehşet içinde izliyordu. "Başından beri onun dostuydunuz!" dedi Hermione.
"Bunu da sonra açıklarız. Aylak, hadi bitirelim şu işi." dedi Sirius yerden asasını alıp.
"Bekle Sirius-"
"YETERİNCE BEKLEDİM! 12 YIL! AZKABANDA!" diye kükredi Black.
"Biliyorum Sirius. Ama Harry'nin bazı şeyleri öğrenmesi gerekiyor." dedi Remus.
"İyi, hızlı ol. Daha fazla bekleyemem." dedi Sirius.
"Biliyorum! Annemle babama ihanet etti! Onları sattı!" diye bağırdı Harry.
Siena o an bir şeylerin farkına vardı. Harry'nin gördüğü Petter Pettigrew yazısı boşuna değildi. O buradaydı. Gözleri etrafı tararken Ron'un elindeki fareye kaydı.
"Hayır Harry, Ailene ihanet eden Sirius değildi." dediğinde ben yavaşça Ron'a yaklaştı. Ona fısıldadı.
"Ron yaralısın Scabbers'ı ben tutayım." dediğinde kafasını salladı ve ne kadar tepinsede scabbers'ı sonunda ona verdi.
"Ne? Nasıl? Öyleyse kim?" diye bağırdı Harry. Siena'ysa artık cevabı ellerimde tutuyordum.
Yavaşça yere eğildi Siena.
"PETER PETTİGREW!" sirius bağırdığında Siena artık tamamen yere çökmüştü.
"Ama o öldü! Sen öldürdün!" diye bağırdı Harry.
Sirius tükürürcesine, "Hayır," ye bağırdı. "Öldüremedim. Lanet olsunki o bir parmağını kesip korkakça ortadan kayboldu! Ama şuan burada bu odada!" diye bağıran Sirius'la hemen faryi yere bırakıp ona bildiği büyüyü yaparak insan haline döndürdü Siena.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
S.A.B Yıldız Çiçeği [Harry J. Potter]
FanfictionHerkesin korktuğu Azkaban tutsağı ama artık Azkaban kaçağı olan Sirius Black'in Azkaban'dan kaçtığı yıl, Ilvermorny'de iki yıl okuyup da birden Hogwarts'a gelen bir Black kimi korkutup, ürkütmez ki? Gelen kızın kalbinden kötülük diye bir kelime mev...