RÜZGARIN PEŞİNDE 18.bölümRüzgar, doktorun ağzından çıkan sözlerle bir an dona kaldı. **Leyla hamileydi**... Bu haber, sadece Akın'ı değil, Havin ve Rüzgar'ı da derinden etkilemişti. Leyla'nın sağlığından endişe ederken birdenbire böylesine büyük ve güzel bir haberle karşılaşmak, karmaşık duygular yaratmıştı. Rüzgar, Akın'ın gözlerindeki şaşkınlığı ve yavaş yavaş oluşan mutluluğu gördü. Ama aynı zamanda, Akın'ın yüzündeki tedirginlik dikkatini çekti.
**"Ne kadar zamandır biliyordun?"** diye sordu Rüzgar, Akın'a bakarak. Akın, hala şoktan çıkamamış gibi başını iki yana salladı.
**"Hiçbir fikrim yoktu,"** dedi Akın, sesi hafif titreyerek. **"Leyla bana bir şey söylemedi."**
Bu sırada Leyla yavaşça gözlerini açtı. Odanın hafif loş ışığında, Havin ve Rüzgar'ın endişeli bakışlarını fark etti. Akın ise hemen yanına koşmuştu. Leyla, başını hafifçe çevirip Akın'a baktı.
**"Neler oluyor?"** diye mırıldandı. Havin, ona doğru eğilerek elini sıkıca tuttu.
**"Leyla, hamilesin,"** dedi yavaşça, gülümseyerek.
Leyla, bu sözleri duyunca birkaç saniye hiç tepki vermedi. Şaşkınlık, sevinç ve endişe hepsi bir anda yüzünde belirdi. **"Hamileyim mi?"** diye sordu inanamayarak. Akın gözlerinde beliren ışıkla başını onayladı ve Leyla'nın ellerini tuttu.
**"Evet, sevgilim, hamilesin. Bu kadar kısa sürede iki büyük haber... Duygularımı nasıl ifade edeceğimi bilemiyorum."**
Leyla, Akın'ın gözlerine bakarak gülümsedi, ama içinde bir korku vardı. Bir çocuğa sahip olma düşüncesi hem heyecan verici hem de ürkütücüydü. **"Baba olmak"** düşüncesiyle Akın'ın gözlerinde parlayan mutluluk, Leyla'nın kalbine bir sıcaklık yaydı. Ancak, bir an sonra Leyla'nın yüzündeki tereddüt Rüzgar'ın gözünden kaçmadı.
**"Leyla, ne düşünüyorsun?"** diye sordu Rüzgar, ciddi bir ses tonuyla. Leyla, bir an duraksadı ve ardından derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.
**"Ben... Korkuyorum,"** dedi sonunda. **"Annelik, o kadar büyük bir sorumluluk ki... Ya başaramazsam?"**
Havin hemen araya girdi, yumuşak ve teselli edici bir ses tonuyla. **"Senin ne kadar güçlü olduğunu hepimiz biliyoruz. Hem, yalnız değilsin. Akın yanında olacak, biz de öyle. Başaramayacak hiçbir şey yok."**
Rüzgar, Havin'in bu sözlerine içtenlikle katılıyordu. Leyla her zaman güçlü bir kadın olmuştu. Annelik, onun için yeni bir başlangıç, yeni bir mücadele olacaktı, ama aynı zamanda hayatının en güzel dönemi de olabilirdi.
**"Havin haklı,"** diye ekledi Rüzgar. **"Bu yolculukta yalnız değilsin. Biz her zaman yanında olacağız."**
Leyla, bir an düşündü ve ardından derin bir nefes alarak gülümsedi. Korkularının üzerine gitmeye karar vermişti. **"Tamam,"** dedi, gözlerinde kararlılık belirmişti. **"Birlikte üstesinden geleceğiz."**
Havin ve Rüzgar, bu anın ne kadar değerli olduğunu fark ederek gülümsediler. Leyla'nın bu haberi, geçmişte yaşanan zorlukların üstesinden gelmenin yeni bir adımı gibiydi.
Leyla, şaşkınlıkla yatakta doğrulmaya çalışırken, Akın'ın elleri arasında yüzünün ısındığını hissetti. Birbirlerine bakarken zaman durdu sanki. Leyla, bir yandan hamile olduğunu öğrenmenin şokunu yaşarken, bir yandan da içindeki karışık duygularla boğuşuyordu. Akın, hala şaşkın ama gözlerinde sevgi ve kararlılık vardı.
**"Akın..."** dedi Leyla, sesi titrek ve yorgun bir fısıltıya dönüştü. **"Biz... Ne yapacağız?"**
Akın, onun gözlerinin derinliklerine bakarak, Leyla'nın korkusunu hissetti. Ama aynı zamanda kalbinde büyüyen sevgiyi de fark edebiliyordu. Akın, bu kadar ani gelişen bir habere hazırlıklı değildi, ama içgüdüsel olarak doğru olanı biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgarın peşinde
RomanceGenç yakışıklı ve professional Polis Rüzgar ve onunla her hemen hemen her operasyonda karşılaşan güzel ince zarif ve bir o kadarda güçlü kadın Havinin hayat hikayesi...