בית חדש

179 8 3
                                    

"אהבה מבולבלת עדיפה על חוסר אהבה." ...
כותב אנונימי

אמור:

"רוז אני כותב עלייך שיר ואין לי מה לחרוז
רוצה לראות אותך היום אבל זה לא כדאי"
אני ואמי שרות באוטו על פול ווליום את רוז של פאר טסי "איזה שיר יפה אה?" אמי שואלת ומביטה בי באהבה שאנחנו נוסעות לבית החדש שלנו יותר נכון של בעלה החדש .
"ממש יפה" אני עונה " את שרה כול כך יפה למה שלא תופיעי?" אותו שאלה שהיא שאלה אתמול ושלשום "אמא זה רק לכיף ,אני לא יצליח התחום עזבי"
אמרתי והיא ציקצקה בלשונה "תאמיני בעצמך" היא אומרת ומחייכת.

אמי היא הבן אדם הכי חשוב לי בעולם, היא הצילה אותי ואותה מאבי המתעלל, אבא שלי היה מתעלל בה ואם היא לא הייתה בורחת איתי הוא היה מגיע אלי . בזכותה אני כאן היום.

"הגענו" אמא שלי העירה אותי מהשנ"צ שדפקתי בזכות המחשבות, אמא החנתה בחניה מול ווילה ענקית בצבע לבן ואם עציצי פרחים ציבעונים מסביבו ומזרקה באמצע הרחבה ממש כמו בסרטים ואני הייתי מבולבלת "אמא מה זה הבית הזה?" שאלתי והיא צחקקה "זה הבית החדש שלך מותק שלי " הרמתי את גבותי בהלם מוחלט "ענת?" שמעתי קול גברי צועק ואמא שלי יצאה ישר מהאוטו וחיבקה בחור שנראה בגילה אם חליפה יוקרתית , הבחור הזיז את מבטו עלי אם חיוך והתקרב שאמא שלי מחובקת איתו אלי, "אמור מה שלומך? אני נתן " אה זה בעלה? חמוד. "נעים מאוד" לחצתי את ידו והוא סימן לאחד מהעובדים שלו להוציא את הדברים מהרכב "זה בסדר אני יקח את המזוודה" אמרתי לאחד העובדים שנראה בסביבות גיל 60 והוא חייך בלחץ "בבקשה גבירתי יפטרו אותי תני לי לעשות את עבודתי" אמר והנהנתי וחזרתי לכיוון אבי החדש "אז... נתן " אמרתי בחיוך והוא חייך "אתה אוהב את אמי ?" שאלתי ואמא צחקקה והוא ענה ישר בלי לחשוב פעמים "מאוד וגם אותך" והמשכתי "אם אומרים לך שאתה צריך לעזוב את כול כספך ואני רואה שיש... בשביל אמא שלי ולעבור לדירה קטנה בפלורנטין?" שאלתי והוא צחק וענה בלי היסוס "בוודאי" הנהנתי "אז ..?" שאלתי ומבטי עבר על הנער שיצא מהבית ובא לכיונינו וליבי דפק , גם מבטה של אמי ושל נתן עבר עליו ונתן חייך ונישק את ראשו "תכירי אמור זה בני נאור" אמר ונאור הביט בי וחקר את פני "זאת אמור הבת של ענת" נתן אמר ונאור חייך חיוך קטן מנחמדות ואני כנל "נעים מאוד" לחץ את ידי  .

"נאור מתוק תוכל לעשות לאמור סיור ולהראות לה את חדרה?" אמי שאלה והוא הנהן והביט בי שוב בעיניו הירוקות והמהפנטות "בטח. בואי " אמר ואני כמו צל שבא אחרי הבן אדם הלכתי אחריו "זה המטבח.... סלון ולמעלה זה הקומה של האורחים" אמר ועלינו למעלה "אז אני קומה שניה?" שאלתי והוא הסיט את מבטו אלי וגיכך "מה מצחיק" עצרתי באמצע המדרגות ושאלתי "אתן לא אורחות"  הוא אמר בחיוך כובש והמשיך לעלות וראה שאני עדין עומדת "לי אין בעיה שתשני במדרגות זה פשוט לא נראה לי נוח" הוא העיר אותי מהמחשבות אם העקיצה והמשכתי לעלות.

"אז זה החדר שלך ושלי שם אם תרצי משהוא תגידי אני יעזור" הוא אמר והראה לי איפה חזרו שמסתבר שהוא ממש צמוד לשלי .
חדרי גדול אם שירותים ומקלחת ומיטה גדולה וטלויזיה והוא נראה ממש כמו מפינטרסט
ככה:

הסתובבתי בחדר והורדתי את התיק  וקפצתי על המיטה והרגשתי שאני על עננן "פאק זה נוח" אמרתי ואני מסתקרנת איך החדר של נאור נראה?, הוא גדול, יש לו מיטה גדולה? היא תספיק גם לי? , פאק מה עובר עלי יואו, לקחתי את הכרית המסודרת ושמתי על פני והריח שלה כמו של ב...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הסתובבתי בחדר והורדתי את התיק  וקפצתי על המיטה והרגשתי שאני על עננן "פאק זה נוח" אמרתי ואני מסתקרנת איך החדר של נאור נראה?, הוא גדול, יש לו מיטה גדולה? היא תספיק גם לי? , פאק מה עובר עלי יואו, לקחתי את הכרית המסודרת ושמתי על פני והריח שלה כמו של בית מלון.

סידרתי את כול הדברים שלי בחדרי החדש ויצאתי מחדרי לכיוון המטבח וזימזמתי את השיר של אודיה "אם אתה שלי למה אני עוברת מאחד אל השני למה לא רקדת איתי אין לי חניה אז אני עוברת מסביב דיזנגוף, חדרה, גבעתיים. , תל-אביב", פתחתי את המקרר והוצאתי קולה וגוף גדול סגר את המקרר והבהיל אותי "פאק " אמרתי ונפל לי הקולה הסגורה "מה אתה-" "שלום גם לך " נאור אמר "את שרה יפה.." נו הנה עוד אחד "תודה נאור" אמרתי וחייכתי והוא גם חיוך אכזרי ולקח את הטלפון שבידיוק צילצל "תחזיר לי את זה" אמרתי והוא הרים אותו קח שלא הגעתי וראש מי מצלצל "עומר לא לענות פדופיל" אמר בקול וגיחכתי "נאור" הזהרתי "שלום" ענה לטלפון.. פאק!!! "מי זה?" עומר הילד המעצבן מהכיתה הקודמת שלי שאל "בבקשה" לחשתי והתחננתי לנאור והוא חייך "זה אח של אמורי" ענה וחרקתי את שיניי בחוזקה "עומר תנתק" צעקתי והוא ניתק והבטתי בעיניו של נאור והיינו נורא קרובים הרגשתי את אבל הפה שלו והנשימות שלו "בבקשה" אמרתי והוא החזיר לי את הטלפון ואמר "תמזגי לי גם " חיי בסרט "תמזוג לעצמך" אמרתי והנחתי את הבקבוק על השיש והוא הוציא כוס מהארון השקוף ושפתח את הקולה "פאק!!' אמר שכול הקולה המשוקשקת עפה לו על הבגדים כתוצאה מזה שהיא נפלה לי.. בגללו , הוא הוריד את חולצתו ולא הורדתי את עיניי בלי שליטה "את אוהבת את מה שאת רואה?" שאל והתקרב אליי "ראיתי יותר טובים " אמרתי למרות שבחיים לא  ראיתי גוף כזה שגרם לקול אברי לפעום....

אהבתם? אם כן תנו בכוכב ופר הבא יצא ב7 כוכבים

אהבה בהפתעהWhere stories live. Discover now