Musel som pokračovať ďalej. Stále som bol šokovaný z môjho druhého ja. Nepočul som o tom, že by sa druhé ja mohlo zmocniť môjho tela. To sa nestáva často. Možno som prvý, ktorému sa to stalo.. Ale nad tým by som sa zatiaľ nemal zamýšľať. Musím nájsť Argem! Ale kde presne je!?
Začal som hľadať v prvej miestnosti, ktorú som našiel. Zborovňa. Prehľadal som to tam, ale Argem nikde. ,,Fúu, to bude nadlho." povedal som si.
Pokračoval som do ďalšej miestnosti. Taktiež nič. Prehľadal som celé prízemie a stále nič. Išiel som na prvé poschodie a v tom mi to trklo; na najvyššom poschodí je miestnosť, kde nikto nesmie vstúpiť. Rozbehol som sa a zastal som pred dverami s nápisom: Zákaz vstupu! Nebezpečenstvo! Skúsil som otvoriť a našťastie nebola zamknutá. Vošiel som a tam čierno-čierná tma. Musel som chvíľu počkať kým si moje oči privyknú na tú temnotu. Nič to nepomohlo, ale aj tak som sa pohol vpred. Po troch minútach chôdze som zazrel svetlo. Rozbehol som sa, pretože ta tma mi už naháňala husiu kožu. Keď som bol bližšie, začal som počuť stovky hlasov naraz, ktoré hovorili: ,, Hlad....... Smäd....Hlad..." Nikde som nikoho nevidel, a ani som nechcel zistiť kto/čo to vidáva.
Predomnou sa z čista jasna objavila križovatka. Svetlo sa rinulo z obidvoch chodieb. Z ľavej chodby bolo počuť hlasy, v pravej chodbe bolo ticho. Obidve chodby boli určite nebezpečné. Vždy to tak býva, ale tá ľavá ma odrádzala najviac. Určite tam na každom kroku striehnu nejaké zombie alebo ešte horšie; prízraky. ,, S nimi sa určite stretnúť nechcem." povedal som si a tak som si vybral pravú chodbu; ticho. Radšej som si ani nepredstavoval čo tam striehne a vykročil som.
Po chvíli sa objavili schody, ktoré viedli nahor. Váhal som, no nabral som odvahu, ktorú mi bolo treba a šiel som. Dorazil som do veľkej miestnosti a v strede bolo to čo som hľadal; Argem, kniha všetkých kúziel. Urobil som prvý krok a zboku ma niečo udrelo. ,, Mith, zabudol si na ostražitosť." 'pošepkalo' mi moje druhe ja. Spadol som na zem. ,,Ups, to bude asi strážca Argemu." povedal som si. Otočil som sa a zbadal som Seba. ,, Ách, prečo práve Ja?"
------------+-----------+----+---
Ahojte! Viem, že toto je krátka kapitola, ale chcem to troška ešte 'ponaťahovať'. Ďalšia bude určite dlhšia. ^-^