Viola
Soitin pianoa pysähtyen kuitenkin kiroamaan vähän väliä, kun sormeni olivat ihan koko ajan ihan väärässä paikassa. "Tässä menee vielä hetki", hymähdin Juliukselle.
"Eipä mitää", hän tsemppasi ja jatkoi hiusharjan heittelemistä ilmaan. Hengitin pari kertaa syvään silmät kiinni, ennen kuin kokeilin vielä kerran.
Siru hengitti kutittavasti niskaani vasten ja piti käsiään lantioni ympärillä. Ehkä hänen läsnäolonsa oli syypää siihen, ettei keskittymiseni pysynyt soittamisessa.
Puoleen väliin asti kaikki meni hyvin. En ollut tottunut kovin useasti soittamaan näin pitkää biisiä, mutta harjoittelu teki vain ja ainoastaan hyvää.
Vieläkin tuli pari virhettä, mutta ei niin merkittäviä. "Kyllä se nyt on hyvä", totesin ja käänsin katseeni Juliukseen. Hän otti vielä kerran hiusharjan käteensä ja nousi seisomaan.
Siru nousi takaani ja taputti olkapäitäni, ennen kuin hän siirtyi sohvalle Antonin ja Astan seuraan. Jostain syystä olimme päätyneet vain hengaamaan kaikki kotiimme.
Heteroparimme oli vain halunnut tulla meille, ja TET-kaksikko oli taas päättänyt vain tulla meille, joten tässäpä sitä sitten oltiin.
Olin halunnut soittaa pianoa, ja Julius oli suostunut laulamaan, ja Siru oli valinnut biisin, joten tämä oli lopputulos. Olin kyllä siis ennenkin soittanut Yungbludia, en minä vartissa oppinut muutaman minuutin biisiä.
Julius alkoi laulamaan ja tuijotti Googlesta sanoja. Yritin keskittyä soittamiseen, jotta nyt ei tulisi ollenkaan virheitä. Kolmikko kuunteli ja arvosteli suoritustamme.
But you don't wanna do what your daddy did
Bury it deep down, keep it under your skin
So, you put pen and paper, made a verse of it, and you murdered it, and the chorus went:You gotta kill somebody to be somebody
to be who you wanna be
You gotta hit rock bottom to live through
all the shit nobody believes
You're gonna hurt some people, but first
some people will thirst on watching you bleed
And that's when you know that you made it
you made it, when you're hated.Soittaessani pystyin vain ajattelemaan Sirua. Sanoitukset sopivat häneen täydellisesti. Biisissä mainittiin niin paljon samoja asioita, mitkä liittyivät hänen elämäänsä.
Julius taas lauloi aivan älyttömän hyvin. En tiedä missä tuo lahjakkuus on piileskellyt, mutta toivoin todella, että hän pääsisi näyttämään sitä vielä koko kansalle.
Kun viimeinen nuotti jäi kaikumaan, saimme taputukset. Siru hurrasi ja Asta taputti Antonin kanssa kilpaa. Nousin Juliuksen viereen ja kumarsimme.
YOU ARE READING
You made it, when you're hated ✅️
Romance(Valmis) Tarina kertoo kiusatusta, herkästä, epävarmasta ja unelmiaan jahtaavasta tytöstä, jonka kotiolot olivat kamalimmat, mitä pystyi edes kuvitella. Äiti oli kuollut, isä pahoinpiteli ja veli kiusasi niin kotona kuin koulussa. Eikä kukaan tienny...