אמור:
יום ראשון של לימודים בתיכון החדש.
אני בכיתה י , מהקיץ הקודם עברתי גלאואפ מטורף ירידה המשקל, קניית איפור, אימונים.
קמתי בבוקר והאור מהחלום סנוור אותי.
התארגנתי שמתי גינס תכלת חולצה לבנה ותפסתי אותה אם קליפס מנומר שיהיה קצת בטן ועשיתי גולגול בשיער קצת איפור .פתחתי את הטלפון וצילמתי סירטון לטיק טוק .
"אמור קמת מאמי?" אמא דפקה בדלת "כן אימא את לוקחת אותי?" שאלתי "לא מאמי את נוסעת אם נאור" מה?? למה? "למה?" שאלתי "כי האוטו שלי אם פנצר " ממש צפוי .
ניגשתי לדלת של נאור "נאור?" שאלתי ושמעתי שעון מעורר ופתאום נפתח הדלת ונאור עמד שם בלי חולצה ורק בבוקסר ויש הסתובבי "כן אני יקח אותך " אמר ועד לכאן גם שאני לא רואה אותו אני רואה את חיוכו על זה שהסתובבתי "תוכל להתלבש?" שאלתי והוא צחק "אוקי חכי לי למטה ותקחי מהמסדרון קסדה" הוא אמר קסדה? בשביל מה ? " הלו אמור?" שאל והעיר אותי מהמחשבות .
לקחתי קסדה ורודה ויצאת לחניה איפה שהרכבה וראיתי אופנוע ובלעתי את הגוש קשה שנתקע לי בגרון "אופנוע?" שאלתי את עצמי ואז בא מאחורי גוף וצחק "כן אומנוע אמור" אמר נאור ואני נבהלתי ותכף נפלתי מהמדרגות כניסה אב ידיו עטפו אותי ותפסו אותי ברגע האחרון "תודה נאור" אמרתי והשתחררתי ממנו "ואם מישהו שואל למה באת איתי תגידי שאת אחותי החורגת לא משהו אחר " אמר וקרץ "למה חשבתי שאני יגיד שאתה החבר שלי " צחקתי "הרי מי לא רוצה כזה חבר" הוא מצביע על עצמו ואני עושה לו פרצוף נגעל "אני לא רוצה " אמרתי והוא גיחך "אל תדאגי אחותי " הוא ראה שאני לא מצליחה לעלות כי אני נמוכה אז הוא הרים אותי ועלה גם הוא והתחלנו לנסוע .
אני מחברת אם גבו מהלחץ, פעם ראשונה שלי כל אופנוע ועוד הבן זונה נוסע מהר רצת.
הרגענו לתיכון וירדתי מהאופנוע והוא עזר לי להוריד את הקסדה ושמעתי אנשים מדברים עלינו "זאת חברה שלו? " "מי זאת?" לא חשבתי שהוא מקובל .התקדמנו לעבר חבורת בנים שקראה לנעור ושהגעתי איתו כולם היו מופתעים "זאת אחותך ? אזולאי פשיי" אלד דיי חתיך אמר "סתום תפה איפה שיר?" נאור שאל "הנה היא" הוא הצביע על אחת הבחורות שמדברת אם המורה "שיר בואי רגע כפרה " הבחור אמר והיא התקרבה "תכירי אמור אחותי החורגת את בי3 לא?" שאל והיא הנהנה "יש מצב שתראי לה איפה הכיתה שלכם ?" אמר ונדלק לה העיניים "אז את החדשה???" אמרה בהתרגשות וחייכתי באישור "וואי את יותר יפה ממה שהמורה אמרה" "תודה" עניתי והיא סימנה לי לבוא אחריה וזה מה שעשיתי "אז בת כמה את ?" שאלה שיר "אני 16 וחצי ואת?" שאלתי "16 בול" אמרה וגיחכתי "מאיפה המבטא שלך?" שאלה וחייכתי "אני במקור מברצלונה" אמרתי "אומייגד ואיך את אחותו של אזולאי ?" "אמא שלי התחתנה אם אביו" עניתי והיא הנהנה ונעצרה מול הכיתה שלנו "זאת הכיתה שלנו בואי תשבי לידי" היא אמרה והתקדמה לעבר שולחן בשורה האחרונה "את תשבי פה "אמרה והצביעה על הכיסא הפנימי הנחתי את התיק על הרצפה והתיישבתי וחיכינו למורה...
פרק הבא יעלה ב7 כוכבים בבקשה תתנו כוכב זה לא עולה כסף
YOU ARE READING
אהבה בהפתעה
Romanceהיא אחותו החורגת. הוא לא אמור לאהוב אותה. אבל שהוא מגלה מה זה הרגשות המוזרים שהוא מרגיש שהוא בוהה בה הוא לא מוכן לעצור. היא ילדה שקטה היא השקט בסערה שהוא נמצא בה. היא הדלת ליד החדר שלו. אמור ונאור לא יכולים להיות ביחד. הם רוצים.