❤️HAPPINESS❤️

58 2 1
                                    

Lauras POV:

Jag springer i korridoren. Visst, mina steg kanske väcker sovande gäster eller stör iallafall, men just nu bryr jag mig inte. Jag är ju inte världens mest perfekta Good Girl längre, jag har ju börjat ta risker. Nu känns springa genom hotellet dock inte så riskabelt men ändå.

Äntligen fattar jag varför folk älskar att springa. Det är ju ett jättebra sätt att komma fram snabbt och tvinga bort lite energi ur kroppen.

Jag kommer fram till Rainis rum och bankar hårt på dörren.

Jag hör mumlande ljud inifrån rummet och efter en kort stunds väntan öppnas dörren. I dörröppningen står en kvinna i trassligt mörkt hår och sömndrucket ansikte. Hon är insvept i en av hotellets fluffiga morgonrockar och ögonen är halvöppna. Jag förstår genast vem det är.

"God morgon Diane!" utbrister jag glatt.

Rainis mamma gnuggar ur sömnen ur ögonen och ser genast piggare ut.

"Laura?" säger hon halvt frågande.

"Ja!" ropar jag ut och ler brett.

"Vill du träffa Raini?" undrar Diane.

Jag nickar glatt.

"Okej, hon kommer ut om några minuter", ler hon. "Är det okej om du väntar här ute?"

"Absolut", skrattar jag.

Diane skrattar åt mig.

"Du har ett härligt morgonhumör", säger hon vänligt. "Kan du lära Raini att också få det?"

"Såklart", flinar jag och sätter mig ner med ryggen mot väggen. Jag drar upp benen mot bröstet och tar fram min mobil.

Hjärtat tar ett litet skutt. SMS från Ross.

Leendes som en idiot går jag in bland mina kontakter och klickar in på
'😍ROSSY POOP😍'
(Igga namnet, tyckte det var otroligt vackert så de va därför jag valde det om ni undrar...)

HEEEJ SWEETIE😘

Kinderna hettar och jag blir alldeles varm inombords. Han kallade mig Sweetie. Dessutom skrev han en pussmun efteråt. Awww<3

Nu är problemet vad jag ska svara. Självklart måste jag skriva något gulligt tillbaka. Men ännu känns det för tidigt att skriva 'Älski' och 'Babe' som tonåringar gör nuförtiden.
Det slutar med att jag väljer adorable.

HAY PÅ DEJJ LITTLE ADORABLE CUTIE💕 SUP??❤️😘

Jag undrar om det ens är läsligt. Sen klickar jag iväg messet innan jag hinner ångra mig.

Bara några sekunder svarar han.

VI TYP SKRIKER AV LYCKA JUST NU BCS VI FÅR JU STANNA MINST EN VECKA TILL😍❤️

Jag skrattar högt när jag läser. Snabbt knappar jag in ett svar.

AA SAME HERE DUDE😉😘

SES VI PÅ FRUKOSTEN LAURI?? TYYYP OM TIO MINUTER?❤️❤️

AAAAAAAAAAAA😘

Jag lägger undan mobilen samtidigt som Raini kommer ut ur hennes hotellrum.

"Hej Raini", ler jag brett.

"Hej Laura!" svarar hon glatt. "Alltså det är så sjukt att vi ska få stanna!"

"Jag vet!" halvskriker jag entusiastiskt och flyger upp på fötter.

Både jag och Raini är ganska hyper just nu, haha!

Raura hahaWhere stories live. Discover now