ZAKLADKA//NAROZENINY

79 5 1
                                    

Tohle je příběh o Noemi. 15 letá holka co měla vždycky same jednicky, no teď už to tak není. Na konci osmicky se totiž dostala do špatné party a bohužel propadla drogam. Teď je v devitce a za týden má delat přijímačky, ale nezajímá ji to, ona na to totiž SERE! Radši si jde do klubu dat s kamosema kokain, pernik nebo si zahulit travu. Vlastně žádné kamarady nema, tohle jsou jen dementi, kteří ji vlastně zkazili život, protože ji dostali k drogam. Teda vlastně má jednu online kamaradku. Jmenuje se Lucia a bydlí na Slovensku. Je to nejvetsi milovnice jednoho zpěváka. Jmenuje se Petr, ale říká si STEIN27. Noemi ho nemá ráda. Nelíbí se ji jeho pisnicky. Radši poslouchá americke rapery, ale s Luckou si hrozně rozumí. Chtěla by ji navštívit, ale nemůže jet až na Slovensko, tak si pisou na instagramu a doufají, ze se někdy uvidí.

'Pondělí 6:00'

"Crrrr" zvoní mi budík a máma na mě už rve ať vstávám, ale mne se nechce. No co, preziju to. Vstala jsem a sla se namalovat, nesnidam, takže rovnou beru batoh a jdu do skoly. Po cestě jsem se podívala na telefon a coze? To je už 15.2.?! To si děláš prdel, zítra ma Luca narozeniny. No co ji dam? Netusim. Sla jsem do skoly a snad mě něco napadne. Při hodině nic nedelam, jen si kreslim do sešitu matiky obrázky propiskou a o přestávce na záchodě vapuju. Dnesek jsem úspěšně prezila! Rekla jsem si po škole a musela vymyslet ten dárek a v tu chvíli mi to došlo. Dam ji lístky na toho pojebanyho zpěváka STEINA27!! Zapla jsem notebook a hledala kde to koupím. 6 stovek? To se snad pojebali ne? No to je jedno. "Koupit" stiskla jsem tlačítko a sla to zabalit do obálky. Musím za ni jet! Proste ji to musím dat!! Sla jsem do pokoje, abych si zabalila věci, napsala jsem mame a ona souhlasila. Teď už stačí jit jen na vlak. Nastoupila jsem do vlaku na hlavaku a jela za ni. Cesta trvala snad 9 hodin a já už chtěla umrit. "Stanice —" no konečně jsem tu!.
_______________________________
První část nového pribehu!! Doufam, že se vám bude líbit🩷

DROGY//STEIN27 Kde žijí příběhy. Začni objevovat