•𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 10•

47 1 0
                                    

The Storm Duo continue cycling through the forest.What will they do there?

They decided to visit the place when they first came here,the river bank.

𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗:"𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚛𝚎 𝚠𝚎 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛𝚎?"

𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛:"𝚈𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠...𝚛𝚎𝚌𝚊𝚙 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚗𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚎 𝚝𝚛𝚊𝚗𝚜𝚙𝚘𝚛𝚝 𝚑𝚎𝚛𝚎?"

Taufan then remembers the events when the alien uses the power sphera's power to teleport them.

𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗:"𝙾𝚑 𝚢𝚎𝚊𝚑.𝙸 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜."He said while hitting his forehead.

They decided to lay down while looking at the beautiful blue sky.

𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛:"𝙸𝚝'𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚊 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚒𝚜𝚗'𝚝 𝚒𝚝 𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗?"

𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗:"𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝?"He asked.

𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛:"𝚂𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚎 𝚑𝚊𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛."

𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗:"𝙾𝚑 𝚢𝚎𝚊𝚑.𝚃𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚠𝚎 𝚑𝚊𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚜 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛,𝙲𝚊𝚑𝚊𝚢𝚊 𝚘𝚛 𝚂𝚘𝚕𝚊𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚠𝚊𝚔𝚎𝚗."

𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛:"𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝,𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙰𝚙𝚒,𝙰𝚒𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝙳𝚊𝚞𝚗.𝙰𝚗𝚍 𝙸 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚃𝚊𝚗𝚊𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝙲𝚊𝚑𝚊𝚢𝚊."

"𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚜..."Taufan then hugged him before he finished his sentence.

𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗:"𝚈𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚘𝚛𝚍."

𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛:"𝙱𝚞𝚝..."

𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗:"𝙷𝚎𝚢,𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚍𝚒𝚜𝚝𝚊𝚗𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚌𝚒𝚍𝚎𝚗𝚝 𝚊𝚝 𝙿𝚕𝚊𝚗𝚎𝚝 𝙶𝚞𝚛𝚕𝚊'𝚝𝚊𝚗."

𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛:"𝙷𝚊𝚑𝚊 𝚢𝚎𝚊𝚑,𝙺𝚒𝚛𝚊'𝚗𝚊 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚖𝚢 𝚙𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚍𝚎𝚜𝚝𝚛𝚘𝚢 𝚃𝙰𝙿𝙾𝙿𝚂 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚑𝚞𝚛𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍."Taufan hit his head after that.

𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗:"𝚆𝚎𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚎𝚝 𝚏𝚘𝚛  𝚛𝚎𝚏𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚘𝚏𝚏𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚎𝚌𝚝 𝚢𝚘𝚞."

𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛:"𝙸'𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚘𝚛 𝚘𝚕𝚍𝚎𝚜𝚝 𝚎𝚕𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚕𝚕."

𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗:"𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚋𝚞𝚝 𝚗𝚘 𝚛𝚎𝚓𝚎𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚎 𝚘𝚔𝚊𝚢?"

𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛:"𝙾𝚔𝚊𝚢,𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕."He said.

⚡🌪𝓑𝓸𝓫𝓸𝓲𝓫𝓸𝔂𝚡𝓡𝓸𝓫𝓸𝓬𝓪𝓻 𝓟𝓸𝓵𝓲👮🏻🚓(𝙲𝚛𝚘𝚜𝚜𝚘𝚟𝚎𝚛) Where stories live. Discover now