Okuldaki ilk gün

81 5 37
                                    

Selam, ben Kim Lara. 16 yaşındayım. Koreliyim.

Yeni bir eve taşındığımız için mecbur okulu değiştirmek zorundaydık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeni bir eve taşındığımız için mecbur okulu değiştirmek zorundaydık. Bugün okuldaki ilk gün olacak.

Sabah alarm çalar ve ben uyanırım. İlk defa okul değiştirdiğim için heyecanlıydım. İnşallah sınıftaki öğrenciler önceki sınıf arkadaşlarım gibi iyikalpli ve samimidirler.

Üstümü değiştirdikten sonra saçımı taradım. Daha sonra kahvaltıya indim. İştahım yok. Annem kahvaltı hazırlıyordu.

Lara: günaydın annemm

L/A: Günaydın meleğim

Lara: anne pek iştahım yok ya

L/A: kızım açsın sen ama

Lara: anne gerçekten iştahım yok

L/A: peki meleğim sana iyi dersler :)

Lara: teşekkürler annecimm

Çantamı alıp evden çıktım. Okula gittim. Okul binasına girince birkaç öğrenci bana bakıyordu. Müdürün odasına çıktım. Kapıyı çaldım ve gir komutuyla içeri girdim.

Lara: merhaba efendim, ben yeni öğrenci Kim Lara

Müdür: Lara hoşgeldin, senin sınıfın 10A. Başarılar dilerim.

Lara: teşekkürler efendim.

Müdürün odasından çıktım ve 10A sınıfını aramaya başladım. Bulamayınca bir öğrenciye sordum, gösterdi. Sınıf kapısını çaldım. Gir komutuyla içeri girdim.

Lara: merhaba efendim, ben yeni öğrenciyim.

Öğretmen: hoşgeldin kızım, gel kendini tanıt bize.

Lara: Ben Kim Lara, 16 yaşındayım. Hobilerim resim çizmek ve müzik dinlemek. Önceki okulumda başarılı öğrenciydim.

-"BeN KiM LaRa, 16 YaŞıNdAyIm, HoBiLeRi-"

Öğretmen: Hyunjin sus! Laracım, kendini tanıtdığın için teşekkür ederim, Hyunjin'in yanı boş, oraya geçebilirsin.

Hyunjin denen çocuğun yanına geçtim. Bana side eye bakışı attı ve hemen yüzünü çevirdi. Onu umursamadım, dersi dinledim. Zil çaldı ve Hyunjin ayağa kalktı. Çantamı eline aldı ve yere fırlattı.

Lara: Napıyorsun manyak?!

Hyunjin: Git başka yerde otur!

Yerdeki çantamı aldım ve temizledim. Hyunjin umursamaz şekilde sınıftan çıktı.

Lara'nın iç sesi: bu ilk günden olmaz ki yaa

O sırada yanıma bir kız yaklaştı.

-tanışabilir miyiz Lana?

Lara: tabiki

Nayeon: ben Nayeon. Memnun oldum.

Lara: ben de memnun oldum Nayeon :)

Nayeon: Hyunjin seni rahatsız ediyorsa benim yanıma geçebilirsin.

Lara: çok iyi olur

Çantamı Nayeonun yanındaki oturacağa yerleştirdim.

Nayeon: gel kolidora çıkalım biraz sınıfı gezdireyim sana.

Lara: olurr

Nayeon ile kolidora çıktık. Nayeon bana okulu gezdirdi ve baya sohbet ettik. Zil çaldı ve sınıfa geçtik. Daha sonra Hyunjin sınıfa girdi. Çantamın orada olmadığını gördü ve sınıfa göz gezdirdi. Nayeon'un yanında olduğumu gördü ve hemen yerine oturdu.

Okul çıkışı eve gittim. Annem kapıyı açtı.

L/A: hoşgeldin kızım nasıldı ilk gün?

Lara: hem iyi, hem kötü, tam bilmiyom

L/A: derken?

Lara: (anlatır*)

L/A: kızım Hyunjin bizim komşu olan mı?

Lara: nasıl yani? O bizim komşu mu??

L/A: evet kızım, efendi birine benziyo aslında

Lara: hıhı ne demezsin

L/Ax neyse üstünü değiştir gel

Lara: peki anne

Üstümü değiştirdim, yemek yedikten sonra ödevlerimi yapmak için odama geçtim. Tam yazmaya başlayacaktım, dışarıdan bağırma sesleri duydum. Perdenin arkasından dışarıya baktım, Hyunjin birkaç sınıf arkadaşlarıyla birlikte futbol oynuyor.

Lara'nın iç sesi: Efendi çocuğa bak hele

Kulaklığımı taktım ve sesi fulleyip matematik çözmeye başladım.
Ödevlerim bitti ve Nayeon ile telefonda konuşmaya karar verdim. Birkaç saat Nayeon ile konuştum ve saat gece 1e geliyordu. Pijamamı giydim ve yatağa uzanıp uyumaya çalıştım.

<Hyunjin'den>

Saat gece 1. Bugün gelen kıza gıcık oldum ya. Agalar "güzel kız geliyo, mükemmel bir kız geliyo" falan dedi de, gıcık biri demedi lan.
Hadi Hyunjin, zorbalık edeceğin birisi var hazır ol..

İlk bölüm hayırlı uğurlu olsun askolarım

Oy verinn

Seungminmyonlylover askmm 💅💋🫂

İmkansızın aşkı |Hyunjin ile hayal et|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin