Okan
Sabah kuş sesleriyle uyandım bazen kendimi filimin içindeymiş gibi hissediyorum yanıma baktığımda Koray uyanmıştı gitmişti çoktan telefonuma baktığımda bilinmedik numaradan arama geldiğini gördüm.
Allah Allah kim arayabilirsin beni merakıma yenik düşüp numarayı aradım . İlk çalışta açtı
"Alo. Kiminle görüşüyorum acaba"
"Alo" ses Fıratın sesiydi .
"Noldu dilini mi yuttun aslında seni aramam. Bügün evinizden ayrılmanız gerektiğini o Aytekin'e anlatmanı istedim içindi ."
"Ne saçmalıyorsun sen" . Sesim içime kaçsana dik durmaya çalışıyordum .
"Oy senin baya dilin uzamış bir gün seni alıyım da dilini keselim tamam mı"
"Ne diyorsun"
"Amada uzatın be sesini duymak iğrenç kulağımın zarını patladın gerzek bugün sizi bitiricem merak etme çağan beyle konuştuktan sonra biteceksiniz" en son pis çığlınıda artıp yüzüme kapatmıştı ay ben onun sesini duymaya çok meraklıyım pislik herif .
Ellerim titriyordu hemen girip adamı araştırdım babamın şirketinin karşı şirketin düşmanıymış kim bilir nasıl saçmalıcak gidip adamla konuşmam lazımdı."Prensesim uyandın mı"
"Hı"
Abim gelmişti .
"Uyandım" deyip üstüne atladım .
"Kahvaltı hazır hadi gel bakalım"
Olumluca kafamı sallayıp aşağı indim kendim bu işi çözemezdim ki en iyisi konuşmaktı ."Günaydın" deyip annemle babamı öptüm .
"Günaydın çiçeğim nasılmış bu gün."
Yerime geçip oturdum mutlumuydum hayır değildim vu hayata en iyi yaptığım şey iyi ayağına yatmaktı mükemmeldim bu işte.
"İyiyim babacım"
Yerime oturup yemek yemeğe başladım söylemek ve söylememek hangisi yapıcam ki
"Bir şey olmuş"
Herkes bir şeyler konuşuyordu ama pek kulağım onlarda değildi . Birisi elime dokununca irkilerek ona baktım.
"Abin sesleniyor ikizim iyimisin"
"Hıı"Abin kelimesi Korayı üzmüş gibiydi yüzünde okuyamadım bir şey vardı.
"Efendim"
"Güzelim bir şey olmuş sana"
"Ne alak..."
"Dökül dökül"
He bir sen eksiktin
"Şey"
"Ney"
"Babacım ne oldu" anlatmak en iyi çareydi sanırsam çünkü kendi başıma halledemezdim iyim numarasından çıkıp içime derin bir nefes çektim.
Herkes bana bakıyordu ama ben tabağıma."Sabah telefon çaldı"
"Evet meleğim devam et" dedi annem .
"Fırat. Bügün evinizden ayrılmanızı babama söylemek için aramış." Yutkunma ihtiyacı duymuştum.
"Bügün çağan beyle sizi bitiricem dedi"
Koray'a dönüp baktığımda sinirden gözlerinin içi kızarmıştı sanki ben yine yutkundum.
"Ben bir şey yapamadım"
"Yok bebeğim senin ne suçun var. Ben o (dııııııııııııııııııııt)adamın .""Koray lütfen oğlum" dedi annem uyarıcı tonda.
Ben stresten elerim titriyordu sanki benim suçum gibi hissediyordum nedenini bilmiyorum ama hayatım boyunca herşey benim suçumdu Buda sanki benim gibiydi."İkizim dön bakıyım" anında ona döndüm eleriyle yavaşça saçlarımı okşayıp öptü .
"Senim suçun yok ki niye bu kadar korkuyorsun" üçünede baktım hepsinin gözünde alev vardı ve babam da sinirliydi.
"Korkacak bir şey yok tamam" kafamı olumuca saladım.