Mátyás byl teď tím nejšťastnějším mužem na světě, protože svíral v náručí tu nejkrásnější ženu ze všech. Protože Mimi neměla jen nádherné tělo, ale i duši. Stejně tak jako i Csilla, jeho snoubenka, kterou měl nesmírně rád a to ze srdce.
Znal ji už odmalička, ale k Mimi ho poutalo ještě něco víc, ještě něco většího, než co kdy zažil. Protože to co k ní cítil, bylo mnohem spalující, než to co kdy cítil k nějaké jiné ženě.
,,Byla to láska, opravdová a spalující láska..Osud," řekl si v duchu a přivinul si Mimi ještě blíž k sobě.
Právě odpočívala po milování a on si uvědomil že by ji chtěl znova. Snad pořád dokola, protože se ji nedokázal nabažit. ,,Vážně byla nádherná," dodal si v duchu a obdivoval její vnitřní krásu, i krásu jejího těla, pro které doslova hořel.
Už teď byl jejím otrokem, protože ta touha a vášeň, kterou k ní cítil nestále sílila.
,,Vážně se opravdu zamiloval," řekl si pro sebe a přitom ji políbil do vlasu.
,,Na co myslíš?" zeptala se po chvíli Mimi a přitom ho pohladila něžně svou dlaní po hrudi. ,,Na tebe a na nás," odpověděl Mátyás, protože skutečně na ní myslel kudy chodil ,,A to už tak dlouho..snad celou věčnost," znělo mu v hlavě, protože skutečnost byla taková že Mimi miloval už několik měsíců, protože hned jak ji tehdy jedné noci uviděl, tak se do ní zamiloval.
,,Jenže ona byla Arpádova a Arpád je přítel," řekl si v duchu a pak se opravil ,,Ona je Arpádova," dodal si ,,Ale teď i moje," říkal mu hlas v jeho hlavě a on ji majetnicky a dlouze políbil.
,,Je prostě nádherná a on ztratil hlavu," dodal si a přitom ji pohlédl do očí.
,,A na co jsi přišel?" zeptala se ho a vytrhla ho tím z jeho myšlenek. ,,Na to, že tě miluji celou a to nesmírně moc," odpověděl a pak ji znovu políbil.
,,Jdu se obléknout, už musíme vyrazit. Nechce se mi, ale musíme. A já ti slibuju, že dnešní večer budu zpívat jen a jen pro tebe," řekla a potom ho hladově políbila. Potom vstala, Mátyás ji nechal a začala se pomalu oblékat.
,,Zavážeš mi korzet, prosím," zaprosila a přitom na něj vrhla kočičí pohled. ,,Já bych ti ho spíš raději rozvázal," řekl Mátyás, když ho Mimi vzala za ruku a když vstal a přišel až k ní.
Ale místo toho aby zašněroval její korzet, tak ji líbal na holou kůži na zádech.
,,Miluji tě," zašeptal a potom se hladovými polibky přesunul níž a po chvíli už do ní pronikal zezadu. ,,Ach, Mimi, má sladká Mimi," vzdychal a přitom nepřestával přirážet. ,,Tolik tě potřebuji, kočičko. Ach, bože můj, tolik tě chci," řekl slabým hlasem a přitom opět po chvíli silně přirazil až Mimi začala na jeho touhu odpovídat slastnými vzlyky a steny, které se draly z jejich rtu, stejně tak jako i slova lásky a vášně.
,,Ach, Mátyásy, má lásko!" vykřikla a přitom se neubránila dalšímu zasténání.
,,Ach, ano. Ach, ano!" vycházelo z jejich rtu, protože ji rozkoš, kterou ji Mátyás dával dělala neskutečně dobře.
Mimi se propadala blahem, když do ní pronikal a když pak oba ocitly v nádherném milostném ráji, tak si myslela že snad samou slastí zešílí. A pak když v ní Mátyás ještě chvíli zůstal a svíral dlaněmi její zadeček, tak pochopila, že ještě není konec, protože v tu chvíli začal opět znovu.
,,Mátyásy, tamhle někdo je. Někdo se na nás dívá!" vykřikla Mimi a Mátyás po jejím výkřiku ihned přestal.
,,Kde? Kdo? Kde ho vidíš?" zeptal se a přitom se natáhl po svých kalhotách. ,,Tam, tam za tím stromem," ukázala Mimi a začala si rychle upravovat korzet. Mátyás se tím směrem podíval a neviděl nikoho, nemohl tušit, že tam za stromem skutečně někdo je.
Ale až po chvíli ji uviděl a jejich pohledy se setkaly. ,,Byla to žena, a byla to Csilla, jeho snoubenka," řekl si v duchu a pak se podíval znovu, protože tomu nedokázal uvěřit, jenže ona osoba už byla pryč.
YOU ARE READING
Poslední Hřích 2
RomanceArpád Draskoči čirou náhodou znovu objeví svou manželku Katalinu, kterou všichni považovaly za mrtvou, včetně jeho. Najdou spolu opět své ztracené city? I Mimi čekají velké věci, protože ji půjde doslova o život. ----------------------------------- ...