Nem is tudom hol kezdjem talán ott, hogy az utolsó mondat amit hallottam, hogy *játszunk jó lesz* sajnos innentől már nem emlékszem semmire. Csak sétálok egy teljesen új helyen és azon gondolkodók,hogy mért is kerültem is
sétálok sétálok, egyszer csak neki megyek egy.
- Ne haragudj. Sietek ha esetleg találkozol Charlieval mond neki, hogy keresem!
És tovább futott nem értedtem milyen Charliet keres. Ezzel is elörébb vagyok gondoltam.
Pár órával később
Kezd sötétedni és nem tudom hova menjek (Igen a pokolban sötét lenni xd)Sétálok,egyszer csak egy mosolygós szőke lányka jön velem szembe gondoltam megkérdezem.
-Öö....szia megtudod mondani hol tudnék megszállni éjszakára?
- O szia Charlie vagyok gyere velem a Hotelembe!- Nem is tudtam megszólalni már húzzot is a karomnál fogva.
Nem sokára meg érkezünk a hotelba. Amire nagybetűkell kivolt írva,hogy "Hazbin hotel"
- Sziasztok hoztam egy új vedndégett!
-charlie hol voltál egésznap kerestelek! Oo te vagy az akivel találkoztam ne haragudj nem tudtam hogy új vagy szia Vaggie vagyok.
- oo szia Vaggie Millie vagyok!
- Vaggie a többiek hol vannak?
- A nappaliba a tévé előtt ülnek.
- Sziasztok érkezett egy új vendég Millie!
- Sziasztok
-Helloka- köszön- rám, egy pók démon
-Hello kedvesem!-köszön egy furcsa hangú magas lény
-Angel vidd el Milliet a vendég szobába.
- Jó van na- Megfogja a kezem és húzz felfelé közben elmondja hogy Charlie a pokol hercegnője és a hazbin hotel egy olyan hely ami segít a démonoknak a mennybe jutni.
- Nem nagyon láttam esélyt arra,hogy valaha is a mennybe kerűlhessek de jól esett,hogy itt maradhatok.
Sziasztok! Gondoltam nem akarom annyival lezárni az első könyvem,hogy......nem is tudom hol hagytam abba😅. Az első részen nem sokat írtam inkább a hibákat javítgatam. Igyekszem egy jó storyt kihozni belőle. Addig is sziasztok!
YOU ARE READING
hazbin hotel oc
Fanfictionsziasztok ez a történet egy oc karakteről fog szólni ( fontos nem akarok más munkájával dicsekedni nem a saját oc de a történetet már én találtam ki csak hogy elkerüljük a félre értéseket további szép napot mindenkinek)