נאור

99 7 3
                                    

נאור:
שיעור אחרון להיום .
"אוקי תלמידים יום טוב לכם" אמרה סימה המורה למתמתיקה שלי ויצאתי אם התיק ושתי הקסדות מהכיתה, הלכתי לכיוון שכבת י כדי לחכות לאמור "אז מה את אומרת תבואי אלי?" שמעתי ילד מדבר והתקדמתי לעבר הקול וראיתי את אמור עומדת אם הספרים ביד ומנסה להתחמק ממנו "תקשיב אני לא בקטע" היא אמרה , אני גאה בה "נו מה אכפת לך קצת נשחק וזהו אני מבטיח שתהני " הוא התקרב אליה ואני אליו, תפסתי את צווארו והצמדתי אותו לקיר  אם חניקה "עזוב איתי " הילד השתנק והופתעתי שאמור לא עצרה אותי ופשוט עמדה שם אם חיוך ואני גיחכתי לעצמי והחזרתי את מבטי לילד האדום "הבנת שלא חופרים לבחורה אחרי שהיא אומרת לא?" שאלתי "כן" אמר בקול צרוד ואז הרגשתי יד קטנה מונחת על הזרוע שלי והבטתי באמור "יאללה עזוב את האדיוט אני רעבה ואמא שלי מכינה בולונז" היא אמרה ושיחררתי וצחקתי "רציני?" שאלתי אותה "כנראה עוד לא טעמת את הבולונז של אמא שלך החורגת לעתיד " אמרה והתקדמנו לאופנוע.

"זה לא הזיז לך שהילד נחנק?" שאלתי כי כבר השאלה עמדה לי בגרון והתאפקתי "מגיע לו . הוא ניסה שאני יבוא ימצוף ויעוף" היא אמרה בנחת וחיכתה שאני יעזור לה לעלות לאופנוע כי היא נמוכה וזה מה שעשיתי.
היא ישבה מאחורי ולחצתי על הגז והיא נצמדה בחיבוק לגבי וזה היה נעים והרחתי את הבושם המתוק שלה עד שהרגשתי צמרמורות והתחלתי לנסוע לכיוון הבית שלי.

הגענו לבית והיא ישר רצה אחרי הריח שהתפשט בכול הבית ואני אחריה מגחך ,
"היי מתוק בוא שב גם אתה" ענת הארוסה של אבא שלי וגם אמא של אמור אמרה ואני התיישבתי ליד אמור כי הייתי להריח את הבושם שלה עוד קצת לפני שהלך למסיבה של רון "וואו זה טעים" אמרתי והכנסתי עוד ביס של ספגטי בולונז ואמא של אמור ואמור צחקקו "אמרתי לך"אמרה אמור וקרצה לי וזה ישר העמיד לי אותו כמו טיל, פאק מה הילדה הזאת עושה לי .

עליתי לחד3 והורדתי חולצה, הפעלתי את המזגן על 16 כי זה הגזמה 35 מעלות, יצאתי כדי לשאול את אמור אם היא באה למסיבה של רון מהכיתה שלה וגם הזמין אותי במקרה ושמעתי אותה שרה כול כך יפה "שוב כל הלבד הזה
חשוך ואז מואר כזה
עברתי את היום אז
כל השאר
יסתדר כבר
שוב חשבתי לדבר בסוף שתיתי קצת יותר מדי"
(דאמ של יסמין מועלם)
פשוט עמדתי שם מחוץ לחדר הקשבתי למילים יוצאית לה באופן מושלם, הדלת קצת נפתחה מהרוח והבטתי בשמלה אם שרוולים ארוכים צמודה גקט גינס ונעליי סמבה ואז הדלת נפתחה עוד טיפה והיא הסתובבה וראיץי את פניה המאופרות עדין אם ספתון אדמדם שהתחשק לי למרוח ממנה ואז שאלה בחיוך אכזרי "כמה זמן אתה עומד פה אדון אזולאי? אתה נהנה להסתכל על אחותך החורגת כמו פדופיל שמחכה לטרף?" שאלה וגיחכת ונכנסתי מובך לחדר וגירדתי את העורף שלי במבוכה "אץ באה למסיבה?" שאלתי והיא הביטה בי וקךטתי שהיא לבושה צנוע "לא. אני הולכת למסיבה משלי" אמרה וכיווצתי את גבותי בהסתקרנות "איזה?" שאלתי "אני נוסעת לדבר אם אלוקים אתה רוצה לבוא?" שאלה "לסלילות נאור אני הולכת לסליחות , זה חודש אלול ואני שומרת מצוות " חידשה לי "זה בכותל ?" שאלתי "בירושלים?" הוספתי לשאלה "לא זה בירוחם , ברור שזה בירושלים דביל " צחקה וזה ממכר כמה שהצחוק שלה מושלם .

"אני בא איתך " אמרתי שהיא באה לצאת מהביט "טוב" היא אמרה בזריז וזה הפתיעה אותי "זהו? בלי וויכוח ?" שאלתי והיא התקרבה לאיפה שעמדתי בחושניות תמימה ומה שהיא לא ידעה שכול לילה מאז שהיא פה עומד לי 24/7 "נאור אם אתה רוצה לבקש סליחה או לדבר אם אבא שבשמיים אני לא יעמוד בדרכך " אמרה את זה ורציתי לטרוף את שפתייה הגדולות והצבועות בורוד דובדבני שקוף.

"את באה?" שאלתי שראיתי שהיא הולכת לכיוון שמחוץ לבית "נוסעים באוטו לא באטובוס" אמרתי והיא התקרבה והתיישב ב B.M.W של אבא שלי בזמן שאני התיישבתי והפעלתי את המנוע  היא התחברה לספוטיפיי של הרכב ושמה שירים .

פרק הבא יהיה ב5 לייקים אז תעשו .
ספויילר לפרק הבא:
אמור ונאור הולכים לכותל ובנים מתחילים אם אמור ונאור מתנהג כמו בן זוגה וזה גורם לה למחשבות רבות.
אמור רואה את נאור מדבר אם ילדה מכיתתה ומקנא ורואה שזה לא מזיז לו אז באה אם חבר של נאור למסיבה של חבר שלו ונאור מקנא ועושה מעשה שגורם לו למעצר....

אהבה בהפתעהWhere stories live. Discover now