V 18:00 prijelo auto. V něm nejakej typek, netuším kdo to je, ale je celkem pěknej. Cesta mi přišla nekonečna, ale už jsme konečně přijeli před klub. Vystoupily jsme z auta a šly rovnou do klubu. Bylo 19:21 a 20:30 měl vystupovat ten STEIN27, jenže jsem tam musela trčet už teď, protože Lucie chtěla být vepředu. Super fakt. Už mě to nudilo fakt, a tak jsem ji řekla, že skočim pro něco na bar. Potkala jsem tam jednoho typka, byl fakt pěknej, ale já musela jít, a tak jsem jen vzala 2 panáky a vrátila se. Už bylo 20:25, takže za 5 minut začíná tenhle vyjebanej koncert. Když bylo 20:30, na stage vyběhl Stein a všichni začali řvát (včetně Lucky). Jako nic neříkám, je fakt pěknej. Ty jeho oči?! No do pici on je fakt hezkej!! Začal zpívat a všichni tam totálně řvali texty písniček a v tu chvíli došel k nám a chytil Lucu za ruku a ona se rozbrečela. Už to pomalu končilo, ale já už to fakt nemohla vydržet, a tak jsem prostě odešla...
Vyšla jsem před klub a zapálila jsem si joint. Z pusy mi kouřil dým a koukala jsem na hvězdy. Stihla jsem si ještě dát trochu koksu. Byla jsem tam tak 15 minut, chtěla jsem se už vratit, ale nekdo přišel. Koukla jsem to a co tu kurva dělá?
"Co tu chces steine?" řekla jsem arogantně
"Nic, šel jsem před klub" odsekl a odešel
Ježiš to je fakt kokot. Vrátila jsem se do klubu a šla rovnou na bar. Dala jsem si nejakej chlast, už si nepamatuju jakej a přišel tam jeden typek.
"Nazdar kotě" co si mysli, proč mi rika kotě. No je mi to celkem jedno, je fakt hezkej.
"Ahoj" usmala jsem se
"Pojď, vezmu te nekam" usmál se, dal mi pramínek vlasů za ucho a táhl mě před klub a začal mě svlékat.
"Nech mě ty debile!!" zařvala jsem a dostala jsem facku
"Drž hubu nebo dostaneš"
"Do prdele pust mě ti říkám!! Já tu s tebou nebudu mrdat!!" zakřičela jsem, ale dostala jsem ránu do obličeje asi tak stokrát silnější.
Začal mi sundavat šaty a já se nemohla bránit, protože by mě zbil, ale já jsem fakt nechtela.
"Pust mě už!!" zařvala jsem, ale on mi dal 2 velké rány přímo do obličeje.
Strhl mi ty šaty a já byla jen ve spodním prádle. Přirazil mě ke stěně a začal mě líbat. Chtěla jsem umřít.
"Co kurva děláš?!" zařval hlas a já ho znala..
"Okamzite ji pust!" vrazil mu a chytil mě, aby mě ochránil. Byl to Stein.
Ten typek odbehl a já tam byla jen s ním.
"Děkuju" řekla jsem a rozbrečela jsem se. On mi nandal šaty a vzal mě do back stage.
"S kým tu jsi" zeptal se mě když mě položil na gauč a hladil mě na ruce, protože jsem stále plakala.
"S kamarádkou. Blonďatá, držel si ji při koncertě za ruku"
"Jo už vím" zvedl se a šel ji najít. Po chvilce ji přivedl..
"Co se ti kurva stalo Noe?" bezela ke mne a obejmula mě, ale já nemohla mluvit, brecela jsem hrozně moc a celá jsem se klepala a Stein to pochopil, tak začal mluvit za mě.
"Nejakej typek ji před klubem chtěl znásilnit a když se bránila, tak ji vrazil" řekl a bylo vidět, že se mu o tom mluví hrozně.
"To si děláš srandu?! Noe neboj, budeme spolu a nic se ti nestane" hladila mě po vlasech a já se stále klepala a brečela. Lucce začal zvonit telefon, a tak ho zvedla a ke mně si místo ní sedl Stein.
"Neboj se, všechno bude v pořádku princezno" řekl a hladil mě po vlasech
"Jsi hodnej, děkuju" vypadlo ze mě a položila jsem si hlavu na jeho rameno. Asi není zas takovej debil.
"Jak se jmenuješ?" řekla jsem, protože jsem to vlastně ani nevedela. Říkala jsem mu Steine.
"Petr a ty?"
"Noemi" odpověděla jsem
"Je to je hezky jméno" 🥹 on je fakt hodnej. Chytil mě za ruku a hladil mě po vlasech a já přestala brečet a už jsem se ani neklepala a přišla Lucka.
"Noemko ten typek co nás přivezl nás nemůže odvést. To je v prdeli my nemáme odvoz" řekla a vůbec nevedela co má dělat, ale ozval se Petr
"Tak já vás vezmu na hotel"
"To vážně?" řekly jsme naráz
"Jasně, pojdte" řekl a chytil nás za ruce
"Dekujeme moc" řekla Lucka s já hned po ní
"V pohodě" sli jsme do auta
_______________________________
Další část, ne úplně hezka... snad se libi 🩷
LUV UUU💋