Cred ca am adormit pe la jumatatea filmului caci m-am trezit pe canapeaua lui Adam cu picioarele in poala lui si castronul de floricele im brate. El statea intr-o pozitie foarte amuzanta cu capul lasat pe spate si limba in afara guri. Am incercat sa nu izbucnesc intr-un ras isteric si l-am impins usor cu mana in umar si i-am soptit numele pentru a se trezi.
- Ce s-a intamplat? Unde arde? a sarit el instantaneu din pat sperindu-ma de moarte
- Nicaieri, doar ca intarziem la liceu.
- Si pentru asta m-ai trezit tu?
- Da!
- Ok, mergem impreuna la liceu?
- Dar tu nu erai la alt liceu?
- Ba da, dar m-am transferat ieri, apropo nu am te-am vazut la scoaala.
- Pentru ca nu am fost.
- Vai, ce fata rea, a chiulit de la ore.
Eu ma stramb la el cu subamteles.
- Nu mai avem timp sa mergem sa te schimbi asa ca daca vrei iti imprumut eu un tricousi pastrezi pantalonii tai.
- Ok! spun eu indiferent
El se duce sa se pregateasca si imi aduce un tricou negru, care imi e larg si pe care scrie cu litere mari de tipar NIRVANA. Mai lenevim putin si dupa plecam la scoala. Drumul cu masina a fost tacut si plictisitor.
Cand am ajuns la scoala fiecare a luat-o pe drumul lui. M-am indreptat spre dulapul meu, dar in drum era Afried si gasca lui. Am incercat sa il ignor, se pare ca nici lui nu ii mai pasa de mine de cand a aflat ca sunt vechea Amina. Am simtit cum lacrimile imi intepau ochii, insa am promis ca nu o sa mai plang. Incercand sa par nepasatoare mi-am luat cartea de chimie si am plecat spre clasa. M-am pus in ultima banca ignorand susotelile celorlalti si asteptand cu nerabdare sa se sune.
Vad cum profesoara intra in clasa asezandu-se la ccatedra, nu dupa mult timp usa se deschide. Cel care aintrat si-a cerut scuze de intarziere, cand am ridicat privirea din caietul gol am vazut ca acesta este Afried. Incepand sa studiez clasa imi dau seama ca singutul loc liber este in spatele meu. Imi dau o palma mintala, eu vroiam sa il ignor si acum va trebui sa il suport intreaga ora.
Profesoara si-a inceput lectia fara alte întreruperi cand am simtit o înțepături in spate, era Afried, nu l-am băgat in seama, dar el continua sa daca cercuri cu pixul pe spatele meu, ceea ce nu ma deranja, dar nu as fi recunoscut in veci asta.
M-Am întors hotărâtă la el gata sa tip la el, insa ma privea cu o fata de mielusel cuminte la care nu puteam sa tip. Asa ca l-am intrebat dur:- Ce vrei?
El m-a privit surprins o secuna pana s-a dezmeticit.
- Vreau ca dupa ore sa vii la o cafea cu mine, vreau sa vorbim
M-am gandit ca vrea sa isi ceară scuze, dupa mi-am amintit de orgoliul sau de doar, sigur tot ce voia era sa rada iar de min.
- Pana acum nici nu stiai de existență mea si acum vrei sa iesim? Mai bine nu.
am raspuns dupa care l-am ignorat toate ora.