Durunun ağzından
Sabah
Gözlerimi açar açmaz Tolga ile göz göze geldik. Onu görünce gülümsedim.
Duru: Günaydın.
Tolga: Günaydın, sevgilim...
Tolga yanağıma bir öpücük kondurduğunda yataktan kalktı.
Tolga: Hadi kalk bakalım. Sana kendi ellerimle kahvaltı hazırladım.
Duru: Gerçekten mi? Çok merak ettim bak şimdi. Hadi gidelim.
Yataktan çıktığımda Tolganın yanına gittim ve elini tuttum. Beraber aşağı indiğimizde şahane bir masa karşıladı bizi.
Duru: Yaa Tolgaa
Tolga: Nasıl? Güzel olmuş mu?
Duru: Çok güzel olmuş! Ellerine sağlık!
Tolga: Hadi geç, otur.
Sandalyeyi çekip oturduğumda Tolgada karşıma oturdu. Beraber sohbet ederek kahvaltımızı yaptığımızda çok eğlenmiştik. Masayı toplamaya başladığımızda tabakları mutfağa taşımaya başladık. Ben elimde tabaklarla önden giderken Tolgada peşimden geliyodu. Tabakları tezgaha koyduğumda içerden gelen gürültüyle hemen salona koştum.
Duru: Tolga! İyimisin? Noldu?
Tolga: Bişey yok, sadece elimdeki tabakları düşürdüm.
Tolga yere eğilip kırık tabak parçalarını toplarken bende eğildim ve yardım etmeye başladım.
Tolga: Duru sen hiç elleme, bir yerin kesilir. Ben hallederim.
Duru: peki, ben mutfakta bulaşıkları halledeyim o zaman. Sende dikkat et, bir yerini filan kesme.
Mutfağa gittiğimde bütün bulaşıkları makinaya doldurup makinayı çalıştırdım. Onlar yıkanırken içeri gittim ve koltukta oturan Tolganın yanına oturdum.
Duru: Mutfağı hallettim. Eve gidelim mi artık?
Tolga: Olur, gidelim. Sen hazırlan ben bekliyorum.
Duru: Tamam.
Yukarıya çıkıp üstümü değiştirdiğimde dünkü kıyafetlerimi giydim. Saçımı başımı düzelttikten sonra aşağı indim ve Tolgayla evden çıktık. Arabaya bindik ve yarım saat süren bi yolculuğun ardından eve gelmiştik. Arabadan indik ve kapıyı açıp içeri girdik. Ayakkabılarımı çıkartırken seslendim.
Duru: Biz geldik!
Salondan Nazlının sesini duyduğumda ayakkabılarımı ayakkabılığa koymuştum.
Nazlı: Hoşgeldiniz!
Tolgayla salona yürüdüğümüzde Nazlıyla Erdemi gördük. Koltukta sarılmış bi şekilde oturuyolardı.
Erdem: Hoşgeldiniz, otursanıza.
Nazlı ile erdemin karşı tarafına oturduğumda Tolgada yanıma oturdu ve kolunu omzuma koyup beni kendine yasladı.
Nazlı: Eee? Dün nasıldı? Güzel geçtimi bari?
Tolgayla birbirimize bakıp güldüğümüzde biraz utanmıştım. Nazlıya döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ ŞARKISI
Fiksi Remajaİki genç kız atıldıkları okuldan sonra istanbula gider ve yeni bir okula aynı zamanda da yeni bir hayata başlarlar. Fakat istanbulda onları bekleyen çok şey vardır...Hayatlarını değiştiren iki genç adam da buna dahil...