Η σχολή χορού

121 12 0
                                    

Δύο δίδυμες αδερφούλες 12 χρονών περίπου , ζούσαν σε μία περιοχή κοντά στα Ιωάννινα . Την μία την έλεγαν Νατάσα και την άλλη Εύα . Στο σχολείο που πήγαιναν ήταν μία παρέα κοριτσιών που πήγαιναν και μάθαιναν χορό και κάθε χρόνο έκαναν μια παράσταση στο τέλος της χρονιάς και η Νατάσα με την Εύα ήθελαν να συμμετέχουν και αυτές . Μία μέρα αποφάσισαν να ξεκινήσουν και αυτές να κάνουν μαθήματα χορού . Έτσι πήραν τη μαμά τους και πήγαν στην καλύτερη σχολή χορού της περιοχής . Μόλις ξεκίνησαν τα κορίτσια ήταν πολύ ενθουσιασμένα αλλά μετά από μία εβδομάδα περίπου κατάλαβαν ότι χόρευαν χάλια . Λυπημένες έφυγαν άρον άρον από τη σχολή χορού μαζί με τη μαμά τους . Τόσο λυπημένες που ήταν έκαναν να βγουν από το σπίτι τους ένα μήνα περίπου . Έτσι η μαμά τους για να μην τις βλέπει άλλο στεναχωρημένες τους πρωτινέ να τη βοηθήσουν να καθαρίσουν τη σοφίτα .

ΜΑΜΑ : Κοριτσάκια μου , δεν μπορώ να σας βλέπω άλλο έτσι . Θα θέλατε να με βοηθήσετε να καθαρίσουμε όλες μαζί τη σοφίτα;

ΝΑΤΑΣΑ : Τώρα;

ΜΑΜΑ : Ναι αγάπη μου τώρα

ΕΥΑ : Δεν ξέρω..........

ΜΑΜΑ : Ελάτε κορίτσια ! Μπορεί να βρούμε και κανένα ξεχασμένο άλμπουμ της γιαγιά σας.

( Η Νατάσα και η Εύα κοιτιούνται μεταξύ τους )

ΝΑΤΑΣΑ , ΕΥΑ : Έγινε

Καθώς καθάριζαν η Εύα βρήκε ένα άλμπουμ που έγραφε απ' έξω : "ΑΝΤΙΓΟΝΗ"

ΕΥΑ : Μαμά ποια είναι η Αντιγόνη;

ΜΑΜΑ : Η Αντιγόνη Εύα μου είναι η γιαγιά σας

Η Νατάσα μόλις το άκουσε αυτό έτρεξε δίπλα από την Εύα και άνοιξαν το άλμπουμ . Μόλις το άνοιξαν είδαν ένα μικρό κοριτσάκι και κατάλαβαν ότι ήταν η γιαγιά τους .Έβλεπαν διάφορες φωτογραφίες με τη γιαγιά τους και τους άρεσε πολύ που έβλεπαν πώς ήταν η γιαγιά τους όταν ήταν μωρό . Αφού είδαν σχεδόν όλο το άλμπουμ είδαν μία φωτογραφία με ένα τεράστιο σπίτι .

ΝΑΤΑΣΑ : Μαμά ποιο είναι αυτό το σπίτι;

ΜΑΜΑ : Αυτό το σπίτι κορίτσια μου ήταν το σπίτι όπου ζούσε η γιαγιά σας όταν ήταν μικρή .

ΕΥΑ : Μαμά μπορούμε να πάμε μια μέρα στο σπίτι της γιαγιάς μας;

ΜΑΜΑ : Τι λέτε να πάμε τώρα;

ΝΑΤΑΣΑ , ΕΥΑ : ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!

ΜΑΜΑ : Τι ώρα είναι;

ΕΥΑ : Για να κοιτάξω......Αμάν ! Ξεχαστήκαμε και πέρασε η ώρα

ΝΑΤΑΣΑ : Τι ώρα πήγε;

ΕΥΑ : Η ώρα πήγε 22:00

ΜΑΜΑ : Πρέπει να τελειώσουμε γιατί όπου νάνε θα έρθει και ο μπαμπάς σας από τη δουλεία κουρασμένος και θα θέλει να φάει και δεν έχω τίποτα για φαγητό

ΝΑΤΑΣΑ : Μαμά και πότε θα πάμε στο σπίτι της γιαγιάς;

ΜΑΜΑ : Θα πάμε αύριο το πρωί κατά τις 10:00



Τα μαγικά παπούτσιαWhere stories live. Discover now