30.Fejezet

122 11 0
                                    

2022/12/21

||Szerda||

Reggel boldogan keltem. Kinyitottam a szemem rá néztem az ujjamra. Még most sem hiszem el, hogy hozzá mentem és elköteleztem magam egy férfi mellett. Nagyon szeretem Brúnót. Világért sem hagynám el. Férjemre néztem, aki tátott szájjal aludt. Fel könyököltem, le hajoltam és el kezdtem puszilgatni az arcát. Meg sem mozdult az arca. Biztos élvezi a kényeztetést.
Ezt majd vissza kapod drágaságom. Abba hagytam és egyből megszólalt.

Brúnó: Miért hagytad abba? Élveztem a kényesztetést. - mondtam.

Én: Pontosan azért fejeztem be Pető Brúnó.
- mondtam.

Brúnó: Szemét húzás volt ez Pető Kamilla.
- durcázot be.

Én: Ha be fejezte kegyed a durcázást, akkor lent várom a konyhában. - mondtam.

Fel keltem volna, de meg fogta a csuklóm, vissza húzott és rám mászott.

Brúnó: Nem szabadúlsz olyan könnyen cica.
- mondta.

Én: Nem is tudnék, mert egy tonna van felettem. - mondtam.

Fel húzta a szemöldökét.

Brúnó: Ki kérem magamnak, nem vagyok tonna. - mondta.

Én: Hozzám képest az vagy drágám.
- mondtam.

Brúnó: Na ebben igazad van baba. - mondta.

Én: Ezt még nem szoktad meg 1 év alatt drágám? Nőknek mindig igaza van.
- mondtam.

Brúnó: Jó oké. Ezt be ismerem. Csak azért, mert nem akarok veled veszekedni. Mert tudom jól, úgyis te fogsz jól ki jönni belőle. Évek alatt ezt meg tanultam. Sári is ilyen önfejű volt, mint te. Ti nők olyan egyformák vagytok. Különbséggel, hogy te sokkal szebb vagy. - mondta.

Én: Így van. Amúgy milyen volt Sárival az ágyban? Őszintén válaszolj légyszíves. Nem fogok meg sértődni. - mondtam.

Brúnó: Jónak jó volt, de nem olyan jó, mint veled. Minden nap be gerjedt rám. Már a farkam nem bírta már. Szeretem a szexet, de nem mind a 7 napban. Ezt nem tudta el fogadni és le triplizett. Nyugodtan kérdezd meg Maricsot és Milót. Náluk lelkiztem. 5 hónapot voltunk együtt. Egyik nap vissza akarta magát könyörögni, de nem hatottak rám a szavai. Meg amúgy is volt már barátnőm és semmi pénzért nem hagytam volna el Sári miatt. - mondta.

Én: Értem. Elhiszem neked Brúnó. És mondd, azzal a lánnyal miért lett vége? - kérdeztem.

Brúnó: Először játszotta a szépet meg a happyt. De el telt egy kis idő. Marics átlátott a kis ribin és látta a szándékjait. Szakított és dobot egy gazdag csávó miatt. Aznap mély depresszióba kerültem, ahonnan nem tudtam egy hamar ki mászni. Még a haverjaim sem tudtak feltámasztani. - mondta.

Én: A szemét ribanc. - mondtam mérgesen.

Brúnó: Igen. Miatta majdnem meg öltem magam. - mondtam.

Én: Igen, tudok a Siófokról. - mondtam.

Brúnó: Nem. Ez már megint más történet.
- kérdezte.

Én: Ugye nem? - kérdeztem.

Brúnó: De igen baba. Be drogozva és be rúgva vágtam fel a ereimet. Annyi vért vesztettem, hogy eszméletemet vesztettem. Kórházban ébredtem fel. - mondta.

Én: Istenem. - sírtam el magam.

Meg ölelt és nyugtatot.

Brúnó: Nyugodj meg. Itt vagyok és élek.
- mondta.

The Young Boss (Pető Brúnó ff.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang