"DilesQue yo me sé tu' pose' favoritas
Que te hablo malo y que eso te excita
Que te hago todo lo que necesitas
Pa' hacerte venir" בעלי לוחש לי באוזן כשאנחנו ברמזור, שולח לכל גופי צמרמורות."תפסיק" אני אומרת לו מצחקקת, "איך אני יכול להפסיק שאת ככה מאמי" אומר לי במבטא היפה שלו ומעביר את עיניו עליי. הוא כל כך יפה וכל כך שלי. "פאפי.." אני לוחשת לו ושולחת יד אל הזין שלו מסמנת לו שאני חרמנית ואני רוצה אותו עכשיו, הוא מסתכל על ידי מחייך ועוצר בצד.
אנחנו גרים בעיירה דיי מנותקת ושקטה אז לא ממש אכפת לנו.הוא תופס בגרוני מנשק אותי עמוק ורטוב, אני נאנחת בפיו ופותחת את הג'ינס שלו שולפת את הזין העבה שלו החוצה מתחילה לחמם אותו. הוא משחרר את ידו מהגרון שלי ומתחיל לאסוף את שיערי לקוקו, מנתק את השפתיים שלו ודוחף את ראשי אל הזין שלו.
אחד הדברים שאני אוהבת בו זה שהוא מתנהג אליי כמו מלכה ויודע להדליק אותי באגרסיביות שלו בחדרי חדרים. בכל זאת תפסתי לי לטיני.אני מכניסה את הזין שלו עמוק לא לפני שאני יורקת עליו ומשפשפת אותו,
ראשי עולה למעלה למטה שואבת אותו ומלקקת אותו, נהנית מכל רגע שהזין שלו בגרון שלי חונק אותי. ״איי מאמי״ הוא מלטף את פניי ותופס את ראשי שלא אזוז, מרים מעט את האגן ומתחיל לזיין את הפה שלי.
קולות החניקה שלי גורמים לו לעצור אני מרימה את ראשי מהזין שלו כשרוק נוטף מהפה שלי לאורך כל הזין שלו ושתינו מתנשפים כמו מטורפים.״תורידי את התחתונים שלך" אני מרימה את החצאית מיני שלי ומשחילה אותם מרגליי, בעלי מרים אותי על תיבת משענת היד עם רגליים פתוחות ומתחיל במלאכה...
הוא מעביר את שפתיו על הירכיים הפנימיות גורם לי להתרטב מעט, אני צופה בו מתענג כאשר הוא טועם אותי, אוכל אותי, מלקק אותי וזה הדבר הכי מדליק שיכול להיות. הוא יורק על הדגדגן ומעביר את אצבעו לאורך כל הכוס, מרטיב אותו ומכניס אצבע אחת לתוכי.
אני מסתכלת לו בעיניים כשהוא מתחיל להניע אותה באיטיות בתוכי, הוא נושף על הדגדגן שלי גורם לי לקפץ מעט ואז מניח את הלשון חמה שלו.
אני עוצמת את עיני נותנת לתחושה לעטוף אותי, הוא גורם לי להגיע למצבים שלא חשבתי שאי פעם אגיע אליהם במיניות. "פאק.." אני גונחת - לוחשת כאשר הוא מוסיף עוד אצבע לתוכי ומצליף את לשונו על הדגדגן שלי. הגניחות שלי מדליקות אותו וגורמות לו לעשות ביד, הן מתגברות כשהוא מזיז אותן מהר יותר והוא לא עוצר. "פאפייי פאפי" אני צורחת ברחבי האוטו ומשפריצה לכל עבר הדשבורד, אני מקבלת בתמורה את הלשון שלו על הכוס שלי עוד הפעם שואב וטועם את ההשפרצה שלי, "delisioso" הוא לוחש לשפתיי ואני מנשקת אותו בהערצה ובאהבה שלמה.
הוא מתיישב חזרה במושב הנהג מרטיב את הזין שלו עם רוק ומושיב אותי מעליו שגבי כנגד החזה שלו, רגליי נתמכות בשלו אני מכניסה את הזין שלו אליי באיטיות וזורקת את ראשי באנחה לאחור - הזין שלו טוב מידי בכוס שלי, אני מתחילה לזוז ולקפץ על הזין שלו הוא מוציא את הציצי שלי מהגופייה חופן אותם וצובט את אחת מהפטמות שלי ובידו השנייה משפשף את הדגדגן שלי.
YOU ARE READING
Sex Story's
Short Storyסיפורי סקס שלא ישאירו אתכם יבשים! (מי שמכיר מכיר, תתפללו שלא ימחקו גם את זה)