𝐩𝐚𝐫𝐭 𝟓🔞

72 8 0
                                    

တစ်နေကုန်မောင်နဲ့အတူလျှောက်လည်ခဲ့သည့်နေရာများစုံသွားတော့ ညနေစောင်းနေပြီမို့အိမ်ကိုပြန်လာခဲ့လိုက်သည်။မောင့်ကိုပါခဏအနားယူဖို့အိမ်ထဲသို့ခေါ်လာခဲ့လိုက်သည်။ဧည့်ခန်းမှာထိုင်စေပြီးမောင်သောက်ရန်တခုခုသွားယူနေရင်းမေမေကအိမ်အပေါ်ထပ်မှပွဲတက်မည့်ပုံစံဖြင့်ပြင်ဆင်ကာဆင်းလာသည်။

"မင်းကဘယ်သူလဲကွဲ့...အဒေါ်တို့အိမ်ထဲဘယ်လိုရောက်လာတာလဲ"

တည်''ငြိမ်''နဲ့မေးလိုက်တဲ့ဒေါ်မြမဒီအားလင်္ကာတယောက်ခေါင်းစခြေဆုံးတစ်ချက်ကြည့်၍စိတ်ထဲတွင်

"ဒေါ်မြမဒီ...ဒေါ်မြမဒီ...ခင်များကအသက်ကြီးတာတောင်အရွယ်တင်လှပနေတုန်းပဲကိုးးး...ခင်များသမီးကခင်များနဲ့တူလို့ထင်ပါရဲ့...သိပ်လှရှာတာ...ဆိုးတာက ခင်များသမီးဘဝမကြာခင်ပျက်ရတော့မယ်ဆိုတာ...အဟက်"

သို့သော်အပြင်လက်တွေ့၌ပြောလိုက်သည်မှာ

"ဟိုလေ ကျွန်တော်က အလင်္ကာမောင်ပါဗျ...အန်တီ့ရဲ့...အန်တီ့ရဲ့..."

"ခင့်ချစ်သူပါမေမေ...ခင်ပြောတဲ့ ခင့်ချစ်သူဆိုတာ ဟောဒီ့ကမောင်ပါ...မေမေဘယ်လိုသဘောရလဲဟင်...လိင်တူမို့လို့ မေမေစိတ်ကွက်ပြီး သဘောမတူရင်တောင် ခင်ကတော့ မောင့်တစ်ယောက်တည်းကိုသာ ရအောင်လက်ထပ်မှာ..."

"နေပါအုံး သမီးရယ်...မေမေမကန့်ကွက်ပါဘူး...ဒါပေမဲ့ သမီးတို့ရဲ့အကြောင်းကို ဘာမှတောင်မသိရသေးပဲ မလောသင့်ဘူးလို့တော့ မေမေထင်မိတယ်သမီး"

"မပူပါနဲ့ ဒေါ်ဒေါ်...လင်္ကာ အန်တီ့ကို လက်ထပ်ခွင့်တောင်းထားပြီးသားပါ...အန်တီ့ကို စိတ်ချမ်းသာအောင်လဲထားနိုင်ပါတယ်...အိမ်တစ်ဆောင်မီးတစ်ပြောင်ထက်ပိုသာလွန်တဲ့နေရာမှာတောင် ထားနိုင်တဲ့ အရည်အချင်းရှိပါတယ်...ဒေါ်ဒေါ့်ဘက်ကသာခွင့်ပြုရင် မနက်ဖြန်ကို လင်္ကာလူကြီးဆုံစွာနဲ့အန်တီ့ကိုလာတောင်းရမ်းပါမယ်...ဒါပေမဲ့..."

" ဒါပေမဲ့ဘာဖြစ်လဲ မောင်...."

"ဟိုလေ မာမီနဲ့ ဒယ်ဒီတော့ပါမှာမဟုတ်ပါဘူး"

"ဘာလို့လဲကွဲ့"

"လင်္ကာ့မိဘတွေက လင်္ကာ12နှစ်ထဲက ဆုံးပါးသွားခဲ့ကြတာမို့လို့ပါ"

အမုန်းမြို့တံတိုင်း၏အခြားတစ်ဖက်၌Where stories live. Discover now