69. Vanhat haavat

29 6 6
                                    

Ne jotka on lukenu mun kirjoi aikasemminki tietää mitä tapahtuu 😌

Siru

"Mitä?" naurahdin, kun Viola jäi pitkäksi aikaa katselemaan kasvojani, erityisesti huuliani

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Mitä?" naurahdin, kun Viola jäi pitkäksi aikaa katselemaan kasvojani, erityisesti huuliani. "Suutele menee jos nii haluttaa", hymähdin.

"Nii mä varmaa aioinki. Mut oikeesti, mä voisin suudella sun huulet ihan kuiviks", hän totesi. "Eiks ne mee märäks suutelusta?" kysyin.

"No, kai se on mahollista", hän hymähti. Pudistelin päätäni ja otin viimeinkin turvavyöni pois. Nousin autosta ja jäin odottelemaan Violaa. Hän jäi haaveilemaan jotain kuskin paikalle.

Lopulta hän saapui luokseni ja päätti sitten lopultakin suudella minua. Hymähdin tämän huulia vasten, mutta yllätyin, kun hän nojasi minua vasten niin, että selkäni kaartui konepellin päälle.

Upotin käteni hänen ruskeisiin tuuheisiin hiuksiin ja nautin hänen läheisyydestään. Violalla teki todellakin mieli suudelmia, sillä happi meinasi loppua kokonaan.

Ei sillä, etteikö olisi tehnyt mieli jatkaa. Hengitimme toistemme huulia vasten. Yhtäkkinen läheisyys sai kylmät väreet juoksemaan pitkin kehoani, mutta sillä ei ollut väliä.

Tartuin Violan käteen ja hänen avustuksellaan lähdimme kerrostaloa kohti ripeästi. Etsin avaimet taskustani ja avasin ulko-oven.

Seuraavaksi hissiin. Bruneten kädet olivat eksyneet lantiolleni, ja hän hengitti kutittavasti kaulaani. Hissin ovet avautuivat, ja astuimme kyytiin.

Olin hieman hengästynyt suutelumaratoneistamme, kun painoin toista kerrosta. Olin Violan toimesta hissin seinää vasten ja suutelimme kielet toistemme kurkussa.

Vedin häntä lähemmäs itseäni, mutta yhtäkkiä olimmekin jo oikeassa kerroksessa. Poistuimme hissistä hengästyneinä ja minun naama ainakin punoittaen.

Päästimme jonkun mummelin hissiin ja menimme sisälle asti. Viola näytti aivan helvetin kuumalta, kun hänen pupillinsa olivat laajentuneet ja hänen hiuksensa olivat hieman pörrössä.

Potkin kengät pois jalasta ja vedin farkkutakinkin menemään. Viola oli ottamassa huppariaan pois, kun kävelin hänen luokseen.

Työnsin puolestani hänet seinää vasten ja suutelin hellästi hänen kaulaansa. Kyllä siihen fritsu tulisi, kun tarpeeksi tekisin töitä. Varpaissani asti kihelmöi, kun tyttö huokaisi kevyesti.

Näykin vielä hetken hänen ihoa, kunnes erkanin hänestä hieman. Katseemme kohtasivat, ja voi luoja miten meinasin sulaa hänen katseensa alla.

"Haluuks sä?" hän kuiskasi ja kietoi kätensä ympärilleni. Nyökkäsin pitäen katsekontaktin kokoajan. "Ja mä oon varma. Sä tiiät et mä luotan suhun", kuiskasin, ennen kuin hän ehti edes esittää jatkokysymystä.

Viola hymyili hieman, ennen kuin hän nosti minut syliinsä. Kiedoin jalkani ja käteni hänen ympärilleen, ja jatkoin hänen huulien tutkimista. Ihan niin kuin niissä enää olisi mitään tutkittavaa.

You made it, when you're hated ✅️ Where stories live. Discover now