☆7☆

358 52 54
                                    

Ertesi Gün...

Gözlerimi açamıyordum. Gerçekten. Gözlerim açılmıyordu.

Ellerimle gözlerimi iyice ovalayıp zorla açmaya çalışmıştım. Gözlerim açılsa bile etrafta bir şey görünmüyordu. Hava daha aydınlanmamıştı çünkü. Sabahın bir körü alarmım çalmadan 5 dakika önce uyanmıştım. Bundan nefret ediyordum. Alarmdan önce uyanacaksam eğer neden alarm vardı ki?

Sinirle yatakta dikleşmiş ve odayı izlemeye başlamıştım. Uyandıktan sonra boş boş odayı izlemek favori aktivitelerimdendi. Sadece çok uykum olduğunu ve uyumak istediğimi düşünüyordum. O sırada alarmım çalmaya başladı, ne ara 5 dakika olmuştu anlayamamıştım.

Rahatsız edici alarm sesini daha fazla duymamak için alarmı kapattığımda bu sefer telefonuma bildirimler gelmeye başlamıştı. Minho bana mesaj atıyordu.

*iddia&animegirl*

İddia

Evine siyah bir araba gelecek

Ona bin

Seni okula götürecek

Animegirl
Niye

Kendim gidebilirim

İddia

Bin dedim

Sözümü ikiletme

Animegirl
Ne diyorsun ya

Sabahin bir koru uyanmisim kafama emirler yagiyo

Noluyo ya

Zorun ne

Nereden cikti bu araba isi

İddia
Daha sonra anlatacağım

Sorgulama ve o arabaya bin

Bana güvenebilirsin

Ben çocuklara zarar vermem

Animegirl
Ahh peki

Hazirlanacagim simdi

İddia
Kapının önünde bekleyecekler

Animegirl
Tamaam

Hazırlanmak amacıyla hızla yataktan kalktığımda gözlerim kararmıştı. Bundan nefret ediyordum. Fakat hızlı olmak için önünü görmeden de olsa lavaboya gitmiştim.Yarıyolda görmeye başlamıştım zaten.

Lavabodan çıktıktan sonra giysi dolabımı açıp içindeki kıyafetlerime bakınmaya başladım. Okula serbest kıyafetlerle gidebildiğimiz için her gün kombin yapmak zorundaydım. Bu çok zordu. özellikle de okulda en iyi giyinen kişi olarak anılıyorsanız.

Açık mavi ve kapalı mavi yamuk çizgilere ve yumuşak bir kumaşa sahip olan bir gömlek seçmiştim üzerime. Altıma ise açık renkli bol bir kot pantolon belirlemiştim. Daha sonra hızlı hareketlerle hemen seçtiklerimi üzerime giyip saçlarımı yapmaya başladım.

Photo | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin