-Nick! Nick! -rontott be szinte zokogva a felzaklatott Emmeline férje dolgozószobájába, kezében a levéllel.
A férfi gyorsan kivette a kezéből, pár pillantást vetett rá, majd az asztalra borult.
A többeik szájtátva nézték a történteket.
-Megtennétek hogy kifáradtok?! Beszélnem kell a férjemmel. -nyeldekelt.
Nick intett egyet a kezével, hogy maradhatnak. Emmeline szemei fölött a ráncok meggyülekeztek. Hirtelen nem értette, mi folyik körülötte.
Egyszer Nickre, egyszer Jonahra és Peterre pillantott.-Várj, ők... -gondolkodott el, látva a férfiak arckifejezését. -TI TUDTÁTOK! -Ordította el magát dühösen.
-Em! -kapta el a csuklóját Nick.
-Engedj el!!! -rántotta el a kezét. -Válaszoljatok!!! -vonta kérdőre a többieket, akik nem voltak hajlandók megszólalni Nick jelenlétében, csak frusztráltan néztek maguk elé.
A csend hirtelen nagy lett körülöttük. Emmeline szemeibe ismét könnyek szöktek.
-Nincs több kérdésem. -mondta csalódottan, majd elindult kifelé a szobából, de ekkor Nick utána szólt.
-Egy levelet már kaptunk. Korábban... -sóhajtott meggyötörten.
-És nem gondoltad hogy talán tájékoztatnod kellene róla?! -fordult vissza Emmeline feldúltan. A vér szinte mindenkiben megfagyott.
-Nem akartam rád ijeszteni. -felelte halkan.
-Ez így most jobb?! -ordította el magát megint. -Kinek szólt a levél?!
-Neked. -suttogta.
-Nem hallom!!
-NEKED! -ordított mostmár Nick is dühösen, mire Emmeline csendben maradt.
-Láthatnám? -kérdezte kis határszünet után.
-Nem akarod látni. -fonta össze karjait.
-Add ide. Látnom kell. -kezdett kutakodni az asztalon.
-Nincs itt!! -állt fel Nick mérgesen.
-Akkor is el fogom olvasni! -vetette oda fenyegetőzően.
-Olvasd csak, az már nem változtat semmin. -vette elő a fiókból mérgesen, és nyújtotta át neki.
Emmeline remegve vette a kezébe, és gyorsan végig futott rajta.
Hirtelen a szájához emelte a kezét, és összegyűrte a már korábban megtépázott papírt.-Szólnunk kell a rendőrségnek. -mondta miközben kiült az arcára a félelem.
-Nem, nem kell. -mondta Nick.
-Hogy érted ezt?! Mi az hogy nem kell?!
-A rendőrség korábban sem volt túlzottan a segítségünkre. Lehet azt sem tudják hogy megszökött.
-Ezért kell felvennünk velük a kapcsolatot! Egy gyilkos szabadon jár Nick!
-Megtennéd hogy, egy kicsit hagysz gondolkodni? -kérdezte dühösen.
-Nem, ezen nincs mit gondolkodni! -erőszakoskodott. -Josh bármire képes! Újra az életünkre tör!
-Szerinted nem vagyok tisztában vele?!
-Akkor meg mi a francot habozol még itt?! Megint önálló akcióba kezdesz? Óh igen, az valóban jól sült el korábban is! -ordibált Emmeline.
-Uram, ha megengedi hogy.. -szólt Peter, de Nick félbeszakította.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Elrabolva 2 /Az Angyal, Az Ördög, És A Szerelem Bajnoka/
Ficção GeralEmmeline és Nick boldogsága régen töretlen, azonban újra akadályok kerülnek a szerelmes pár útjába, melyek leküzdéséhez egymásra lesz leginkább szükségük. Mi van, ha visszatér egy régi ellenség? Mi van, ha Nick valójában nem az, akinek Em gondolja...