26

368 22 4
                                    

| שון |

״אתה נראה נרגש,״ אמרתי כשלוקה הסתובב מסביב, מתארגן להיום בערב. הוא הסתכל על הקופסא שהונחה על המיטה. אני כמעט יכול להרגיש את ההתרגשות מתגלגלת ממנו. ארנבת רצתה סשן איתו במועדון. רק שניהם.

אני יודע, שלא משנה אם אשתתף בזה או לא, יהיה לי שם את הזמן הטוב ביותר בחיי. אני מתרגש בדיוק כמו לוקה עכשיו.

במהלך הדיון שלנו, במשרד, רייבן הכינה רשימה די מעניינת משל עצמה. היא הכינה גם רשימה של דברים שהייתה רוצה לנסות איתי ועם לוקה, בנפרד. אהבתי שהיא ידעה מה היא רוצה והיא הייתה אסרטיבית לגבי זה. אני אוהב נשים שיודעות מה גורם להן לצרוח.

היא גם לקחה את החופש ללכת לקניות. לאאוטפיט שלוקה יילבש, להערב. קופסא מאט שחורה ישבה על המיטה, מחכה לפתיחה שלה. היא כרגע הייתה במקלחת, מתארגנת. היא אמרה לנו לא להציץ. הייתי סקרן לגבי האאוטפיט שלה. אמרתי לה לגבי חוקי הלבוש במועדון.

״אתה חייב להתארגן, בייבי,״ הנדתי בראשי, צוחק על המעשים הקטנים והמטופשים שלו. ״כמעט הגיע הזמן. אתה לא רוצה להיענש ביום הראשון שלך,״ אמרתי.

״אוקיי,״ הוא התיישב על המיטה, מקפל רגל אחת ועובד על הפתיחה של הקופסא. הוא התנשם, מרחיב את עיניו. ״אתה לא תאמין לזה,״׳הוא אמר, מחייך אליי חיוך רחב. צפיתי כשהוא הוציא רתמה בצבע נייבי. לוקה לא חשב אף פעם על לקנות רתמה. במהלך הפגישה, רייבן שאלה אותו מה הוא חושב על תחפושות. הוא נראה כאילו הוא בעניין של זה. אף אחד מאיתנו לא העלה את זה.. הוא היה די נרגש כדי לנסות משהו חדש. ואני יכול לראות מהפנים שלו שהוא החליק אל הסאב ספייס, מסוחרר. לחצתי נשיקה אל המצח שלו, הלב שלי אסיר תודה לרייבן לגזיליון זמן.

היא באמת גן עדן שנשלח אלינו. אני אסיר תודה שהיא מתחשבת ומגוננת על לוקה. ידעתי שלבחור אותה כפרטנרית שלנו יעזור ללוקה יותר מלי, ואני יכול לראות את זה קורה. היא מבינה אותו. היא סבלנית איתו. לאנשים אחרים זה ייראה כאילו היא יותר מרוכזת בלוקה מאשר בי, ואני בעד. לוקה הוא הסאב שלה וכמובן שיהיה להם יותר זמן ביחד, בדיוק כמו שלי היו סשנים עם שניהם באותה המידה. בשבילי, זה היה האיזון המושלם.

״דאדי, אתה יכול לעזור לי לשים את זה?״ לוקה פנה אליי, העיניים שלו מנצנצות מהתרגשות, זה ריכך אותי מיד. ניקרתי את השפתיים שלו, גורם לו לחייך. כן, הוא החליק ישירות אל הסאב ספייס למראה הרתמה. לעזאזל איתי שלא שמתי לב שהוא אוהב את הדברים האלו מיד.

״כמובן. אתה רוצה ללכת להתרענן לפני זה?״ הוא הנהן במהירות וכמעט רץ אל חדר האמבטיה השני, משאיר את רייבן בשירותים שלנו. זה כנראה ייקח לה יותר זמן בפנים. הגעתי למסקנה שיש לנשים הרבה יותר מוצרים מלנו הגברים. אף פעם לא שמתי לב לזה, ועכשיו כשכן, אני לא יכול לעטוף את המחשבות שלי סביב כל זה.

Please Me Mommy (+18) - HebrewWhere stories live. Discover now