Actually cerita ni org kirim dgn i. Bukan story i ok. I bg that girl nama Syu and that boy Zaf.
Syu and Zaf ni selalu jumpa sbb Syu bawa buat ehailing. And kebetulan, Zaf tgah kursus kat satu tempat at KL. His marrried, and Syu Miss J yg hot. After a few ride, Syu pun bglah num hp kat Zaf. Senang nak book ride kalau perlu.
Jadi, every week Zaf ni book ride dgn Syu. Kdg sorg, kdg dgn member. Oh, btw Zaf ni LDR dgn wife dia. So, kdg tu dia bglah hint2 noty dgn Syu. Tp Syu tak layan, sbb Zaf husband org. And 1 lg, Zaf tu bukan taste dia 😂. Zaf ni kulit hitam manis, and tak tinggi sgt. Around 163cm mcm tu. Syu suka lelaki yg tinggi and cerah.
Tp Zaf ni, xputus asa. Dia slalu hntr suprise kat rumah Syu. Hntr hadiah, foods, bunga and ubat kalau Syu tak sihat. Syu pun sukalah, sbb sblm Syu jd Miss J dia tak pernah dpt perhatian mcm tu. Lama kelamaan, Syu dah start layan Zaf lebih dri kwan. Dah kerap OTP smpai tertidur🫣.
Hujung minggu, Zaf selalu ajak Syu keluar tgok wayang, cafe hunting and healing kat tmpt2 yg best. Dari situ, Zaf dah berani pgg tangan Syu. Kadang letak tngan kat paha sambil usap2... and Syu pun biarkan je kenakalan si Zaf tu. Sbenarnya Syu suka Zaf buat mcm tu... dah lama tak dpat kan🫣.
Satu haritu, Zaf ajak Syu pergi tgk wayang. Memandangkan Syu tak buat ehailing haritu, dia pun setuju. Selepas beratur ambil air dan popcorn, diorang pun masuklah ke dalam hall. Zaf saja pilih cerita seram🫣 manatau Syu tiba-tiba takut then terpeluk dia. 😜 Pilihan Zaf mmg tepat, cerita yang dia pilih banyak sangat jumpscare... Tanpa dipinta, Syu bersembunyi di belakang Zaf setiap kali scene jumpscare.
Zaf pun apalagi, dia ambil peluang ni letakkan kepala Syu di dadanya setiap kali ada peluang. Sambil2 tu, Zaf usap2 belakang badan Syu, usap2 paha Syu and pura2 terlanggar boobies Syu. Syu diam je la, sbb suka. Tamat je movie, Syu terus tarik tngan Zaf pergi ke park kereta.
Kawasan park dah start kosong sebab Mall dah tutup waktu movie diorang habis, tinggal 2-3 kereta je yang masih kat park tu. Kat kereta, Syu dah tak keruan. Nak cakp malu, tp dia dah naik stim sejak dlm hall td. Jadi, lepas masuk je dalam kereta... Syu tarik Zaf and start kissing dia. Zaf terkejut jugalah, sbb tak sedia lagi.
Time kissing tu, tangan Zaf slowly masuk dalam blouse Syu. Syu pulak, dri tadi dah masukkn tangan dalam seluar Zaf. Nasib baiklah diorang park kat hujung, tempat jarang org datang dan park. So, Zaf pun dah turunkan seluar... Syu pun dah selakkan bra supaya senang Zaf nak ramas.
Tgah sedap meramas, tiba2 Syu naik ke ats kerusi Zaf🫣. Sempit sikit, then Zaf belakangkan kerusi driver utk lebih selesa. Syu pun gesel2 pussy ats batang Zaf yg sdg tegang tu. Syu sumbat mulut Zaf dgn boobies 🤤. "Urghh, hisap syg..." Syu bisik ke telinga Zaf. Tanpa berlengah, Zaf lick areola Syu then suck nipple yang timbul tu. "Aahhhh ahhhh, syg i nak u gigit nipple i boleh?" Syu memberi arahan lembut pda Zaf.
Zaf ikut je prmintaan Syu, dia suka dgn girl yg dom ni. "Uhhhh, sakitlah yg... tp sedap u gigit🫦... i masukkn skrg ya..?" Zaf angguk, then kiss leher Syu yg tgah usaha masukkn btg kerasnya ke dlm pussy. "Auchhh, ahhh sedapnya btg u yang... i nak ride u k..." Syu pun mulakn aksi geleknya ats btg Zaf tu... Syu pegang muka Zaf, sambil ckp "Syg, u suka tak i ride u mcm ni? Hmmmm?"
Zaf balas, "suka... i suka sgt, kalau boleh nak selalu mcm ni. Aaaahhh sedap pussy u baby..." Goyangan Syu pun semakin laju, then dia tarik muka Zaf to lick her neck... her face and boobies... "aahhhh.... ahhh... aaahhh syg i nak cum." Syu cuba prlahankan suaranya. "Ok syg, i pun nak pancut dah... let's cum together... laju syg"... Zaf ikut Syu goyang sekali.
Syu pgg muka Zaf sambil ckp "Aaahhh... hentak i kuat and dlm lg syg, i nak u pancut dalm pussy i yg gatal ni..." Then Zaf pun hentak pussy Syu dgn keras kali ni... aaahhh, aaahhhh, ahhhh Syu pun cum sambil memeluk Zaf yg tgah memancutkn airnya ke dalm pussy Syu. Terketar2 badan Syu, banyak air yg keluar dri pussy gatal dia tu.
Syu kiss pipi Zaf, and dia pun dduk kat kerusinya semula. Lepas betulkan pakaian, Syu hantar Zaf balik then dia pun balik ke rumah. Selepas kejadian tu, setiap minggu Syu dan Zaf buat projek 🫣 kdg kat rumah Syu kalau housemate Syu xda. Kdg kat depan tasik or kat pantai. Hihi
Yg kote kecik 🫣 tak tahan lama jgn insecure tau... boleh try benda ni tinyurl.com/KondomDelay confirm wife, partner or gf tersenyum sampai pgi kalau u guna benda ni. Ehekk
YOU ARE READING
Abang polis penjara 🥵
Short StorySyu seorang miss J yang mencari pendapatan dgn pekerjaan ehailing, telah terpesona dgn perangkap cinta si Abang Polis Penjara yang juga suami org😱.