"Čo to dopekla robíš?!" Vyletela som z auta.
"Mňa sa pýtaš, čo to robím, ale tebe nevadí, že si odídeš a ani mi nevysvetlíš prečo," povedal mi namosúrene. Triaslo ma od zlosti. "No tak ja ti to ešte raz poviem. Bozkával si sa s inou. A nehovor, že si to nepamätáš." Najprv zvraštil obočie, potom sa pokúšal rozmýšľať, a nakoniec povedal:"Myslíš tú ženskú, na ktorú som pred tým bozkom kričal?" Úplne mi vypadlo, ze predtým, ako ju pobozkal,na ňu kričal. Zadumene som povedala:"Áno, to je tá. Ale prečo si ju bozkával?" Vzdychol si. "Došla ku mne. Začala so mnou flirtovať, no ja som jej povedal, že mám priateľku. Ona ma zdrapla a povedala :'Viem, že sa len pretvaruješ. Neboj sa ma chlapček.' Alebo také niečo. Potom som už na ňu začal kričať. A vtedy ma pritiahla a pobozkala ma. Hneď som sa odtiahol a išiel domov. Myslíš, že som až taký chrapúň, aby som sa obšmietal okolo zrnka piesku keď doma mám celú pláž?" Zas som začala plakať. Ale to boli slzy šťastia. "To je sladké," objala som ho. Odtiahol si ma:"A aby si mi verila..." Natrčil mi líce a poklepkal si po ňom. Usmiala som sa. Ako som ho chcela na to jeho červené líce pobozkať, otočil hlavu a namiesto líca dostal pusu na pusu. Trvala dlho, bola teplá, príjemná a úžasná.
DU LIEST GERADE
Fifty shades of GOGO
Fanfictiongogo,gogomantv,gogoman,fiftyshadesofgogo,fifty,shades,of,dnes,este,nie,love,zapad,slnka,