𝐒𝐞𝐥𝐚𝐦𝐥𝐚𝐫 𝐬𝐮𝐜𝐮𝐤𝐥𝐚𝐫ı𝐦𝐦𝐦𝐦𝐦 🎀𝐁𝐮 𝐢𝐥𝐤 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐛ı𝐦 𝐨 𝐲𝐮̈𝐳𝐝𝐞𝐧 𝐚𝐜𝐞𝐦𝐢 𝐛𝐢𝐫 𝐝𝐢𝐥𝐥𝐞 𝐲𝐚𝐳ı𝐥𝐦ı𝐬̧𝐭ı𝐫.𝐔𝐦𝐚𝐫ı𝐦 𝐬𝐞𝐯𝐞𝐫𝐬𝐢𝐧𝐢𝐳.
დ .•*””* 𝑖𝑦𝑖 𝑜𝑘𝑢𝑚𝑎𝑙𝑎𝑟 𝑠𝑢𝑐𝑢𝑘𝑙𝑎𝑟ı𝑚 *””*•.დ
◦•●◉✿ ------------------------------------- ✿◉●•◦
Aynada son kez kendime baktım.Üstümle uyumlu olan topuklularımı giydim ve evden çıktım.Yavaş adımlarla arabaya doğru ilerledim.Tam arabayı açacaktım ki telefonum çalmaya başladı.
🎀Aylişito Hazretleri🎀
Arıyor....Aramayı cevapladım.
Deflin:Alo?Aylin?
Aylin:Ayyy Teflon Tavam naberrrr?
Hafif sesli bir şekilde kahkaha attım.
Deflin:İyidir senden naber Aylişito Hazretleri?
Aylin:Ben de iyi işte.Şu Arda götsüzünün düğününe geliyorsun değil mi??
Deflin:Geliyorum tabiki.
Aylin:Ayyaayayay bugün çok eğlenceli olacakkk.
Hafif gülümseyerek konuşmaya devam ettim.
Deflin:Neyse Aylişim ben şimdi düğün salonuna gidiyorum.
Aylin:Tamam Teflon Tavam.Ben de salona geçiyorum şimdi.Öptümm.
Deflin:Öptümmm.
Telefonu kapattım ve arabaya binip düğün salonuna gitmeye başladım....
.•♫•♬• 🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀 •♬•♫•.
2 yıl önce...
İlahi bakış açısı
Bugün doğum günüydü küçük Deflin'in.Neşeyle sevgilisinin evine gidiyordu.Doğum gününde sevgilisi için İtalya'dan gelmişti ve ona sürpriz yapacaktı.Apartmana girdi.Merdivenleri seke seke çıkmaya başladı.Çok özlemiştim
onu.Sonunda kapıya vardı ve zili çaldı.Suratında bir sırıtmayla kapının açılmasını bekliyordu.Ama tüm olacaklardan habersizdi...Ve bu olayların onu ne kadar değiştireceğinden...Bekledi,bekledi yok.Sabırlı bir insandı fakat kapı açılmak bilmiyordu.En sonunda sevgilisinin verdiği yedek anahtarla girmeye karar verdi.Çantasından anahtarı çıkardı ve derin bir nefes alıp anahtarı kapı deliğine soktu.Anahtarı yavaşça çevirdi.Tıkkk
Kapıyı itip içeri girdi.Hiç kimse gözükmüyordu.Evi gezmeye başladı.Mutfak,salon,banyo,çalışma odası derken sıra yatak odasına gelmişti.Kapıyı yavaşça açtığında gördüklerine o bile inanamıyordu.
Deflin:ARDA!
Arda ve onunla öpüşen yelloz kafalarını ona doğru çevirdiler.
Deflin:Arda...
Kendini tutamayıp ağlamaya başladı.İçinden bu durumun sadece bir rüya olmasını diliyordu.
Arda:Deflin bak sakin ol,açıklayabilirim.
Deflin:Neyi açıklayacaksın...?NEYİ AÇIKLAYACAKSIN ARDA?!
Arda:Deflin bak sakin ol.Yanlış anladın.O benim arkadaşım.
Deflin:ARKADAŞ HA?Arkadaş...
Arda:Evet Deflin o benim sadece arkadaşım.Yanlış gördün.
Deflin:Yanlış görmüşüm öyle mi..?Peki öyle olsun...
Arda:Selin bak yemin ederim açıklayabiliri-
Deflin:Bitti Arda...Bitti.BENİM SENİNLE OLAN HAYATIM BİTTİ.
Yanda duran satranç takımından şahı ve bir piyonu eline aldı.Yavaşça dudaklarını araladı.
Deflin:Ben piyondum.Sen de şah.Benim kazanabilmek için sana ihtiyacım vardı...Ama sen,başka piyonlardan beni göremedin...
Sesi titriyordu...Ne yapacağını bilemiyordu.
Yatak odasından çıkıp hızla kapıya doğru ilerlerken gözyaşlarını tutamıyordu.Arda ilk sevgilisiydi ve ona ciddi anlamda değer veriyordu.Bünyesi bu ihaneti kaldıramıyordu.Bir türlü kabul edemiyordu.Canı yanıyordu.Halbuki gelirken ne hayaller kurmuştu..;)Kapıyı kapattığı gibi kendini apartmandan dışarı attı.Hızlı adımlarla arabaya yürüdü.Daha fazla burada kalırsa nefes dahi alamadan bayılacaktı.
Şimdiki zaman...
İlahi bakış açısı...
Neşeli,sürekli pozitif olan Deflin,işte tam o gün ruhsuzlaşmıştı.Hayattaki tek anlamı kariyer ve para olmuştu.Güven sorunları yaşamış ve bu nedenle sadece çocukluk arkadaşı Aylinle arkadaş kalabilmişti.
Onun için dünya...Sadece bir dünyaydı.İnsanların öylece yaşayıp gittiği bir yer...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ DÜĞÜN | DD
RomanceSadece karşı masada oturup öylece bana bakıyordu....Deli Düğün | DD