CHAPTER-5

59 6 1
                                    

A kal deuh zung zung maithei aw ziah zawh vat vat ka duh deuh a....lut tan nghal mai ang..

_____________________________________

Sawmsanga pov: Inrinni ani a ka nauin bazar a tih deuh tlat avangin lei tur em em pawh awm lo mahse chawhmeh vel a tlawm ka rin avang chuan ka lo remti ve mai...

Varanda kan chhuak chu kan pahnih chauhin kan kal dawn emaw tih laiin Alex leh Jonny chu an lo awm ve kur mai,mak chu ka ti angreng,mahse insiam rem leh vatin ka nau bulah chuan zawi tein "An lo kal ve dawn ami" ka va ti zeuh,ani chuan "Ka sawm ve lawm" alo ti sam et chhang zui ta lo chuan kal mai ka tum a,Alex chuan "Sawmsang ka Schooty ah chuan la" a rawn ti pek,diktak chuan ka huphurh ve deuh ani...

Inrinni a ni bawk a bazar chu alo lun khawp mai,ka hnungah Alex a kal bawk si,ka nek deuh nawk nawk bawk nen nuam chu ka ti vaklo,mahse amah lah hi a ngawi kur a inthlahrun tawh sa nen ka inthlahrun a tizual vek alawm le..

Tum loh deuhin chawhmeh te chu ka lei ta nual tho,kan ril a tam deuh avang chuan inhnawhpuar turin restaurant lam kan pan a.

E ka sawihmaih vawin hi kan pu hnenah thawk an indaih tho tiin chawlh ka dil a,alo remti hram ani,mahse Ruatsanga chu a thawk tho.

Kan dawr kan luh chuan customer an lo tam vak lo kan duhna ah chuan kan thu a,Alex chuan "Ei teuh rawh u ka treat ang che u" a lo ti tharh,mahse ka inthlahrung deuh e a...Ruatsanga chu kan lam rawn panin kan thil order te chu a rawn dah...Keichuan Ruatsanga en pah chuan "Lo ei ve lawk la customer an tam chuang lo a" kalo ti Alex ka va melh chu minlo en reng avnagin Jonny zawk chu ka va melh a,ani lah chuan Ruatsanga chu alo en reng,a en dan lah kha awii ka hrethiam lo e a.

(Skip)

In kan thlen chuan ka chawhmeh lei te chu dah fel nghal sawk*in ka roomah chuan ka lut ka thawmhnaw hak tur la chhuakin ka inbual a ta nghal a,a lum si mi an tam si,ka chau ve khawp mai,mahse ka nu eirawng bawl chu ka pui ta tho..

(Skip)

Chaw ei khamah chuan ka phone chu ka han en a,keihi beisei ka nei ve ringawt tihna mawni..E nizan khan Alex-an min lo bia a mahse kan inbe rei vak lem lo sawi tur kan hrelo ve ve  ani mahna.

Tihtur ka hriat tawh loh em avang chuan thutthlengah thuin T.V chu ka en ta vel mai mai ka mut a chhuah deuh avang chuan thutthlengah chuan ka lo muhil aniang.

Emily awin "U u harh teh ngatinge harh teh" a tih thawmah chuan ka harh ka han meng a Emily mak ti hmel te chu ka hmu "Enge a ngatinge khati vaka min koh" ka han tih chuan "I tawngvai nasa lutuk a,ngati thut nge a,a reh tawh emaw ka tia" alo ti vat....
Keihi tawngvai ching leh thawh at ching tak mai ka ni a,mahse heihi tun kumah a vaikhatna ani a reh tawh dawn emaw ka tia,"tawngvai satiah aniang  tih pah chuan ka room ah ka luh san ta daih......Hetia thawhat leh tangvai ka chin hi chuan mangchhia ka nei tel zeuh zeuh thin bawk.

Ni chu a liam ve bek bek a Alex te thian dun nen pawh chuan ka inkawm ve nasa ta deuh an school ban apiangin kan dawrah an lo lut kawi thin a phone ah lah a khat tawkin kan inbe deuh reng bawk,mak tak maiin a lakah hian feelings nei ang tlat a inhriatna ka nei,a mit meng atang pawh ka hrethiam ve tho.A bula ka awm hi chuan engtin emaw tak tek chhuaih a awm thin ka thin phu pawh a rang ve deuha hriatna ka nei..

Ngaihzawng hi kala nei ngailo hrim hrim a,hmeichhia phei chuan cute te min ti zawk thin,tarmit kalo vuah ve khanglang leh biangsum ka neih vang hi aniang,achang chunka haw ve lek zel nain ngaiah ka nei tawh..Han star ruk deuh pawh hi ka tleirawl lai vel chauh khan ka neih awm ka hria.
Tawngvai,mangchhia leh thawh at khan min la zui ve reng bawk.

_____________________________

Alex pov: Exam a hnaih tawh em avangin ka inpuahchah ve deuh a ngai a,Sawmsanga pawh ngai viau thin mah ila ka be tlem deuh a,harsa chu ka ti ve thin..Kei hi mipa ni mah ila ka mipat pui ka star ve leh zeuh thin,mahse Sawmsanga ang em ema min hip tu hi kala tawng ngai lo hrim

HUG ME!Where stories live. Discover now